" TÜRK'ÜM diyebilenlerin, bizlerin zaferidir bu gün. NE MUTLU TÜRK'ÜM diyebilenlerin! "
30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN 🇹🇷 . " ÖVÜNMEK GİBİ OLSUN,DÜNYANIN EN GÜZEL BAYRAĞINA,VATANINA SAHİBİZ."1. Seçenek : Hani şu bir şey misin dediği yerde gerçekten o aylarda olurdum ve ( parantez içini herkes hatırlamaz ... silindi çünkü ) aylar on kaplan gücünde , on anne duygusallığında , on boyuyla veya stillettosuyla dalga geçilmiş İşte Benim Stilim yarışmacısı nefretinde ( All Star nedir aq ! Ve saçmalama onu izlemiyorum ! ) ve on badboy dengesizliğinde olduğum için Allah taş yarattı demem buna bir vururum emmeli gömmeli , sümsük gibi yapışır kuma . Bunun tip kayar fln . Bende Cenk ( adını yanlış yazmış olabilirim ) ile evlenirdim . Musmutlu son !!!
2. Seçenek : Siz Bodrum ' a gidin deniz , plaj , parti fln . Biz gerçek hayata ' da olduğu gibi Karadeniz ' e gideriz ve ordaki yaşıma en yakın kişi 2. Sınıfa geçti !! Babam dışarı çıkmam için beni tehdit ediyor lan ( ceza olarak ilçenin merkezinde pijamayla dolaştım ) ! İşte Karadeniz ' de Mete the meteor fln nah olduğu için Mete ile karşılamam . Komşum çocuklarının sünnetlerine gitmeye devam ederim . Mete ' de Selin ile evlenip mini regl kızlar yaparlar . Bende orada yalnızlıktan ölürüm .
3. Seçenek : Ben asosyallikten geberen bir kız olduğum için Bodrum ' da dışarı çıkmam Mete ile karşılaşmam . Böyle evde göt büyüte , büyüte obez olurum . Fazla fazla kilo aldığım için böyle patlarım fln . Mete ' de Selin ' den evlendikten sonra ayrılır ve hiçbir kızla mutlu olamadığı için kendini gey sanar ve Cenk ile evlenir . Diğer mutlu son !
4. Seçenek : Biz böyle Mete ile amele gibi denizleri dolaşırken denizde köpekbalığı fln beni yer ölürüm . Mete de ölümümden kendini suçlayıp regl kızlara laf atar , işte benim gibiyseler ağır öldürürler . Cenk ' te umutsuz aşkı Metesiz yaşayamaz ve kendini intihar eder , Selin ise Mete ' nin babasıyla evlenir . Her seçenekte ölme qeyf .s işte ...
****
Artık bölümler taramalı geliyor ! O değilde pijamalarımın altına sitiletto hiç olmamış ...
Röportaj bölümüne bu kadar kişinin cevabını beklemiyordum evet size diyorum ! Ceren , Gülümse ,Nadide , Yasemin , Ahsen , Eylül , Ilgaz , Betül , Derya , Hayalet , Hilal , Büşra , Çağla , Zeynep , Damla , Aleyna ve adını yazmayan diğer mütüş insanlar ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eğer Wattpad Karakterlerinin Yerinde Olsaydım ( Kitap Olmuyor ) #Wattys2031
HumorUyandığımda Badboy ' un beni kaçırmadığını ve rüya gördüğümü anladım . Boşverip pazardan aldığım topuklu konvers ve onun üstüne geyikli tayt giyip onun da üstüne leopar desenli göbeği açık tişört giyip halka küpelerimi taktım . Kollarıma da 22 ayar...