4. Solucan : Nehir ' in Yerinde Olsaydım

13.9K 1.1K 277
                                    

Bölüm Şarkısı : DiZ LaYk DeD YeE ( Made in Keko House jskjsk )

1. Seçenek ☝🏻: Yemin ediyorum bütün zenginler paranın nasıl kullanıldığını bilmiyor . Abi sen zengin adamsın ne depresyona giriyorsun ? Depresyon senin neyine ? Ben Nehir olsam gider , paranın her kuruşunu ayrı ayrı harcarım ! Geceleri niye ananı , babanı  düşünüyorsun ki sen ? Git kendine anne falan al . Git bir köpek barınağı aç sevap point falan kazan . Ya da git party hard takıl , günah point kas . Ya da serveti bana ver , Aksoy Kuralları mı ? Amına bile korum ! #zenginlerölsünforeverfakirlik

2. Seçenek ✌🏻️ : Kıvanç benim tipimi görünce , kendini Hazel ' in boğulduğu nehire atıcak . Sonra bunlar öbür tarafta Hazel ' la dili Ushan tarafından itina ile kesilmiş Minnak Vuranlar yapıcaklar . Sonra Nehir kendini kesicek ama solucan olduğu için ölmeyecek . Ailesi Nehir ' e üzülüp onunla barışacak ve ta ta tam mutlu son ! Gerek yok Kıvanç ' a bunu göstermiş oldum ve hayır alkışlara gerek yok . Beni gidi beniğ !

3. Seçenek ✌🏻️☝🏻️ : Biz tam böyle hoşlaşmaya başlamışız , bedeldi şort kesmeydi derken ... Hazel ' ın ruhu bize musallat olurdu .Bizi iki çarpar , bir iki içimize girer falan . Tabi benim psikolojim  küçükken babamla annemin beni nasıl yaptığını düşündüğüm an ( leylekler kesin , tartışılmaz , net ) . Sonra ben de korkudan alta sıçma evresine geleceğim için , Kıvanç ' tan ayrılıp kendimi psikoloğa - psikolog önemli - adardım .

4. Seçenek ✋🏻 -☝🏻️ : İllaki ananı , babanı unutmak için aşık olmak zorundaysan - ki bu tiple nah - tarifi veriyorum . Öncelikle bol miktarda para ,  - en önemli nokta dolar , euro , mark , TL farketmez bol olsun yeter ve kabul edelim hepimiz faqiriz - sonrası daha çok para . Anlatıyorum parayla Francisco ( isteğe göre başkaları da olabilir solucan başrolü olduğu için yaniğ )  satın alıyoruz  işte sonra bunun karıyı sniper ( snaypığğr ) ile öyle uzaktan uzaktan vuruyoruz . Bu ölüyor falan . Sonra Doktor Doofenschmirt ' e Aşıkedeninatör yaptırıyoruz . Ajan P ' ninde icabına bakıyoruz . Önce Francisco ' yu , sonra kendimizi vurup , Bordo Caddesi ise isteğe göre satın alıyoruz . Ve kesinlikle daha kolay bir yol . Net . Tartışılmaz bir şekil de kolay .

****

Beni özlemediniz di mi , ben de sizi özlemedim . Bu amk yazarı neden bizi bu kadar bekletiyor dediğinizi duyar gibiyim . Dedim ya  " Karadeniz de yaz tatilini ne kadar boş geçirebilirsiniz ? " adlı bir deney yapmaktaydım . Ve %17288292929828310 başarılı oldum , syglr . Komşunun da internetine giremedim . Komşuluk ölmüş çünküğ .

Vote atan ellere gurban .

Eğer Wattpad Karakterlerinin Yerinde Olsaydım ( Kitap Olmuyor ) #Wattys2031Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin