Önceki Bölümden Sonraki Bölüm

6.9K 584 319
                                    

🤑🤑🤑🤑 Abi bu ne !? PARAGÖZ EMOJİĞĞĞĞ !!! Paragöz emoji yaptılar çünkü bana aşıklar .s Lan. Bu. Paragöz. Emoji. Ne. Kadan da. Tatlı. P A R A G Ö Z E M O J İ ... 🤑🤑🤑🤑

Ve multide herşeyi özetledim anlayana .s

Bölüm şarkısı : Ajdar Şah damar ( Bölümle aşırı alakalıdır )

Bölümü yazarken iki kez yanlışlıkla yayımlayıp bir kez bütün bölümleri tamamen yayımdan kaldırdım güncellemeye alışamadım ve bildirimlerin anasını ağlattım syglr...

****
-YENİ SEZON -

O gidince , o gitmişti sanki ve beni götürmüştü ama o beni götürmemişti çünkü ben hala burdaydım , gitsem anlardım zaten ...

Artık diğer kızlar çok itici geliyordu . O gidince bir iki kızla halay çekmeye çalışmıştım ama yüzlerine bakınca aklıma ondan başkası gelmiyordu . Ve çiftetelli oynayıp durumu geçiştiriyordum . O tatlış no makeup makeup yapmışçasına doğal olan yüzü aklıma geliyor,  geldiği gibi gitmiyordu . Artık hurma kokulu parfümler sürmüyor Nivea Men ile yetiniyordum . O gittikten sonra telefonumu - Nokia 3310 6s Plus Edge Mini z5 Galaxy Note - yenilemek içimden gelmiyordu . 

Ama anneme verdiğim söz ve onu öldürmek gibi yaptığım hatalı davranışlar sonucu liseye devam etmeliydim . Her ne kadar iyi bir deodorant kullansamda üstümdeki portakal üzerine doğranıp vanilya ile terbiye edilip fırına atılmış  hurma kokusunu  saklayamıyordum .

Yine babamın yaptırdığı zenginlili züppelili okullara gidiyordum . Okula giderken karşı kaldırımda bir kızı halay çekmeye zorluyorlardı . Bende bir el atayım deyip gittim yanlarına .

" Ne oluyor genjler . "

" Adamlar pislik çıktı Badboy abi . " dedi Halay Çekmeye zorlanan kız .

" O da istiyor . " deyince kız bunlara * Ciddi misin ? * bakışları atarken ben buna * Ciddi mi ? * bakışları attım . * Atıyor bunlar . * bakışı attı . * Olay nasıl oldu ? * bakışı atarken o da * Babamın iş yüzünden buraya taşındık burada bir liseye taşındık , liseye gidicekken geldiler halay çekmeye çalıştırdılar . * bakışı atarken bende " Vay şerefsizler . " diyip yumruk attım .

Kız " Teşekkür ederim , seninle bir da- " diyemeden gittim . Masum Kızsız hayatımın sonsuz yalnızlığı altında geçireceğim sevgisiz ebediyete ... ( Ağladınız biliyorum ;(((:(((;//:/// ) Ama kız da * ay vil faynd yu * bakışları vardı .

*Masum Kız *
Başak ' ın partisine gitmek umrumda değildi . Ama ne yaparsın işte . Üstüme aynı anda sırt , göğüs , bacak ( ? ) dekoltesi olan dizlerimin 5 karış ( yüze geliyor 💁🏻) elbise giydim üstünde . Saçımı kanayan güllerle süsledim . Topuklu Süfergalarımı giydim . Hazırdım . Ama Badboysuzdum . O sırada içeri Mafya girdi . Beni görünce vurdu yüze ifadesi .

****
Okul yüzünden biraz ( tamam çok ) gelen bölüm olmuş olabilir ama aklıma bir şey gelmedi bunuda zorlanarak yazdım 🤑🤑🤑🤑.

Ama daha sık yazmaya çalışırım .

Gigi Hadid ' icloud hacklendi 🤔🤔🤔 .

Bölüm yazıcağım klişe önerin 🤗 .

Eğer Wattpad Karakterlerinin Yerinde Olsaydım ( Kitap Olmuyor ) #Wattys2031Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin