"Üzülme kızım, inanmasınlar ne önemi var. İyi yapmışsın enazından bi daha bulaşmaz."
"Harbiden, zaten bu zamana kadar dövmemene şaşırmıştım. Çirkefliğin ortaya çıktı demek." diyerek dalgaya vurdu Harun. Gülerek koluna vurdum.
"Sende mi dayak istiyorsun?"
"Tamam abla, sakin."
"Madem dövüceksin beni neden çağırmadın ya?" kolumu sarsan Aysude'ye baktım.
"Bir dahakine söz aşkım" diyerek güldüm.
"Gerçekten iyi misin Elis?"
"Ya iyiyim merak etmeyin. Kırıldım o kadar."
"İyi madem. E hadi kalkalım!"
<><><><><>
"Amınakoyduğum! bi rahat dur."
"Banyo yaptın sorun yok bebeğim!"
"Harun! gözüme görünme."
Şerefsiz! su içmeye çalışırken bi anda suyu suratıma sıkmış üstüm de mahvolmuştu.
Marketten birşeyler almış çimenlerde oturmuştuk. Saat 19.00'a gelmişti. Bu saate kadar napmıştık.
"Elis hadi gidelim." Aysude'yi kafamla onaylayıp ayağa kalktım.
"Biz kaçar! Evde kaos beni bekliyo."
"Bende geleyim mi! Annenle fightını izlerim?"
"Harun, kaşınma." olduğu yerden kalktı.
"Neyse, bende kaçar."
Görüşürüz dedikten sonra yanlarından uzaklaştık. Neyseki hemen yakınımızda taksi durağı vardı.
Taksiye bindik ve yol boyunca konuşmadık. Kısa süre sonra mahalleye girdik. İlk önce Aysude inecekti.
"Görüşürüz. Eve gidince yaz bana."
"Tamamdır. Baybay".
2 dakika sonra bizim eve gelmiştik. Ücreti ödeyip indim. Bahçeye girip apartmana girdim.
Yarım saat annemin dırdırını çekicektim. Babam inanır mıydı?
Çantadan anahtarı çıkarıp açtım. Salonun ışıkları yanıyordu. Çantamı asıp panduflarımı giydim. Annemle babam salondalardı.
"Prensesim gel yanıma" kızmazdı. Yanına gidip sarıldım.
"Bugün kavga etmişsin. Noldu?"
"Sinirlendirdi baba. Saçma sapan şeyler söyledi bana. Napsaydım?"
"Sen yalan söylemezsin, ama bir daha kavgayla çözülmicek böyle şeyler tamam mı?"
"Bu kadar mı yani? Gidip kızdan özür diliceksin!" diyerek araya girdi annem.
"Asla!"
"Bana sesini yükseltme Elis! Rezil ettin bizi gidip annesindende kızdanda özür dile."
"Suçlu olan o."
"Kızın ağzına sıçmışsın. Barın zor susturdu!"
Barın susturdu. Beter olsun.
"Haketti!"
"Neyi paylaşamadın? Her zaman ki gibi şımarıklık mı yaptın?"
Her zaman yaptığı gibi arkamda durmuyordu.
"Ya o kız bana orospu dedi! Neyini savunuyorsun hala!" kimseye bakmadan odama çıktım.
İnanmıyordu bana. Abim bile inanırken o inanmıyordu.
Kapımı kitleyip yatağıma uzandım. Babamın bağırma sesleri geliyordu.
Dolaptan pijamalarımı alıp üstümü değiştirdim. Kafamı nasıl dağıtmalıydım?
Ders çalışsa mıydım? İlk defa.
Masamdaki kitabı açıp oturdum. Bunlar neydi be?
Ne kadar yapamayacağım sansamda konu anlatımı dinledikten sonra yapmıştım. Bu kadar kolay mıydı?
Saat geç olmuştu baya. Uykumda gelmişti. Telefonumu şarja takıp yatağa uzandım.
.
.
.Hasta olmusum bee
Neysee diger bolumu yarinaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞIR ABİ- YARI TEXTİNG (DÜZENLEMEDE)
ChickLitKitabı düzenliyorum bu yüzden karisik gelebiliirr Mahallenin ağır abisi ve enerjik kızı Elis ve Barın Daha yeni yazmaya başladığım için saçma yerler olabilir ama şans verin lütfenn 13.02.23