Eve geleli 2 saat olmuştu ve ben hala okul kıyafetiyleydim...
Annem abim gelicek diye 2 saattir beni çalıştırıyordu.
"Kızım abin gelir gitde içicek birşeyler al gel"
"Off tamam anne para ver"
Annemin verdiği parayı alıp odama üstümü değiştirmeye gittim.
Siyah tayt ve crop giyip air forcelarımı alıp evden çıktım.
(Şapka ve ayakkabı yok)
Market evimizin yakınındaydı ama üşeniyordum işte 5 dakikalık yolu.
Markete girip dolaptan 2.5 llik kola aldım. Çikolata bölümüne gidip kendime 8 tane canga aldım. Canga bu boru değil.
Kasayı gidip ödedikten sonra marketten çıktım.
Yoldan geçerken Barın'ı görmüştüm. Sigara içiyordu.
Benim olduğum tarafa bakmıyordu bile.
Piç.
Küçüklüğümüzden beri seviyordum onu. Onunda beni sevdiğini sanıyordum tabii.
Ben liseye geçene kadar aramız çok iyiydi. Taki hislerimi belli edene kadar. Ondan hoşlandığımı söylemiştim.
Şaşırmıştı tabii, böyle bir şey beklemiyordu. Beni reddetmiş çocuk olduğumu söylemişti. Haksız sayılmazdı. Okulu olduğunu söyleyip geçiştirmişti.
Bende o zamanlar pek birşey diyememiştim. O günden sonra aramıza soğuk girmişti.
Geçen sene mal gibi konuyu tekrardan açmıştım tabi. O zamandan sonra bana daha net konuşuyor sevmediğini söylüyordu.
Çünkü tek gecelik ilişkiler yapıyordu. Ne kadar çevresine nazik saygılı görünsede.
Bende sinirimi çıkartamıyordum. Yanın da gördüğüm kızlara sataşıyordum.
Çoktan eve gelmiştim.
Kapıyı çalıp beklemeye başladım.
Abim açmıştı. Gelmişti bile.
"Hiç gelmeseydin. İki adımlık yerden alıp gelemedin."
"Çok biliyorsan kendin gelirken alsaydın. Salağa bak." diyerek içeriye geçtim.
Kolayı poşetten çıkarıp masaya koydum. Babamı öpüp yerime geçtim. O kadar yapmakla uğramıştım şimdi yeme zamanıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞIR ABİ- YARI TEXTİNG (DÜZENLEMEDE)
Chick-LitKitabı düzenliyorum bu yüzden karisik gelebiliirr Mahallenin ağır abisi ve enerjik kızı Elis ve Barın Daha yeni yazmaya başladığım için saçma yerler olabilir ama şans verin lütfenn 13.02.23