"Konuşabilir miyiz?"
Bugün bu soruyu aralıksız 22 defa sormuştu. Düşmüyordu yakamdan, aldatmıs hala yüzsüz gibi yapışıyordu.
"Hayır Kerem git başımdan"
"Ya kendimi tutamadım, anla beni"
"Bu nasıl bir açıklama amınakoyayim. Kendimi tutamadım anla beni ne demek"
"Onun suçu, arkadaşına neden birşey demiyorsun? Basbaya ayarttı beni"
"Gerizekalı sende koşarak gittin mi? Siktir git amınakoyayim!"
Arkamdan konuşmasını umursamadan sınıfa gittim. Bu kadar da yüzsüzlük olmaz.
Sırama geçip telefonumu aldım.
Siz: Canım çok sıkılıyo.
Kimsinaq: Ben de hastalara bakıyorum öyle
Kimsinaq:öğçvxşğdüqrgzw
Siz:öğçşxhütsasğüinvdf
Siz: okul cok sikici
Siz:siniftakilerde.
Siz: yeto
Kimsinaq: lise ortamı eğlenceli olmaz mıydı ya
Kimsinaq: Bizim zamanımızda öyleydi
Siz: Bizim zamanımızda diyinci AKP'li dayılar geliyo aklıma biliyor musun
Siz: Sinir geliyo bana yapma
Kimsinaq: Tamam sakin
Kimsinaq:bqkxbqsbwy
siz: fökaugsopkjs
siz: neysee ben derse giriyorum bayss
kimsinaq: peki güzelimm
kimsinaq: iyi derslerr
....
'biraz konuşalım mı?'
'ne konuşucaz?'
'sana gerçekleri anlatmama izin ver'
'otobüs gelene kadar zamanın var' diyerek durağın arkasındaki taşa oturdum.
'bak anlattıklarım yaptığım hatayı telafi etmez biliyorum. beni affetmeni de beklemiyorum. Keremle sen sevgili olmadan önce biz keremle konuşuyoduk. Bir anda seninle sevgili oldu. Sonra onunla konuşmayı kestim ama bu sefer o yazdı. Sizin ayrılacağını senden bıktığını falan söyledi. İlk başta ben konuşmayı kabul etmedim ama inandırdı beni davranışlarıyla. Çok ilgili davranıyordu. Yenildim ona. En yakın arkadaşıma ihanet ettim. Bunları bilmeni istedim, o şerefsiz sana yalanlar anlatmıştır belki. Neyse ben gideyim artık ben. Özür dilerim.'
dedikten sonra yanımdan ayrıldı. Gelen otobüsle kalkıp sıraya girdim. Bana ne kadar ihanet eetmiş olsada üzülmüştüm. Kerem ikili oynamış kızı kandırmıştı şerefsiz.
....
siz: Doktorummm
Siz: Kalbime bir ağrı girdi benim yaaa
Siz: Bir bakıver
DOKTORUUM: Noldu iyi misin?
DOKTORUUM: Ne olduda birden ağrı girdi
DOKTORUUM: Hastaneye git çabuk
Siz: Doktorum sen olucak mısın?????
Siz: Kabulümdüürr
Siz: Konum at helee
DOKTORUUM: Dalga mı geçiyorsun kızım sen benimle
DOKTORUUM: Korktum.
Siz: Gerçekten kızın mıyım????
Siz: Korkma doktorum. Seni görmek için şey ettimde yemedin.
Siz: Baska sefereee
DOKTORUUM: Kızımsın tabii. Güzel kızımsın
DOKTORUUM: Biraz daha sabret bebeğim. görüceksin.
Görüldü
.....
'HADİ COME ON COME ONN. Ne kadar güçlüsün görelim. Sende ki güçse tabii.'
'Defol başımdan abi. Umrumda degilsin.'
'Anne kızın küfür etti!' yok sikicem ben bunu. elimdeki telefonu bırakıp yanımdaki yastığı alıp abime fırlattıım.
'Hiç akıllanmıyorsun değil mi abi?'
'Hayır' diyip ayak bileğimden beni tutup yere çekti.
'Ananı sikeyim!'
'Kızım niye küfür ediyorsun?! Duymayacağım bir daha.' diyerek salondan çıktı annem. Oğlunu görmüyor muydu o?
Ben giden annemin arkasından bakarken abim üstüme çktı. Sikicem ama gerçekten.
'Ulan puşt insene üstümden'
'Pes ediyor musun köle?'
'Etmiyorum ulan!'
'Biraz sinirli gibisin kardeşim.'
'insene üstümden yavşak'
'Aaa, kardeşim ne bu sözler? seni dava etmemi ister misin?' diyerek ayağını daha çok bastırdı üstüme.
'Sikerim davasını, takan kim?'
'Abine karşı saygılı olmalısın'
'Kardeşine örnek olman gerekmez mi oğlum?' diyerek salona girdi babam. Canım babam. Benim babam. Taşşaklarına beton yetmez babam.
'Ya baba kurtar benii'
'Çek lan ayağını kızımın üstünden, eşek.'
'Yalnız beni dışladığınızı çok belli ediyorsunuz. Biraz yerinizi yolunuzu bilin yapmayın. Benimde bir kalbim.'
'Laflara bak eşek sıpasının. Sokakta görsem inanıcam birde. Sen prensesime düzgün davrandığın sürece böyle paşam'
'YA baba beni neden sokakta görüyorsunn. Evlatlık mıyım gerçekten???'
'Sonunda farkettin abicim'
'Hepiniz kahpesiniz, hoşt ulan. Ben Barın aşkıma gidiyorum, koynunda sakinleştirsin beni.'
abim gittikten sonra aklıma Barın abi geldi. Ulan bu ikisi çıkıyormuydu?! Bunlar öpüşüyor muydu? ALLAHIM.
'Prensesim, iyi misin? okul nasıl geçiyo.'
'İyiyim babacım, saol. Okul aynı pek bir şey değişmedi.'
'Kerem?'
'Ne kerem baba?'
'Aranızda bir şeyler olmuş, anlatmak ister misin.'
'Ya bunu sana söylemek istemiyordum ama, aldattı beni.'
''vay piç, o kim oluyorda benim kızımı üzüyor. Sikicem belasını''
''Böyle işte baba, başka birşey yok pek.''
''Aman boşver onu, sana erkek mi yok be elini sallasan ellisi. Buluruz biz sana''
''Baba yaa'' diyerek babama sarıldım. iyiki vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞIR ABİ- YARI TEXTİNG (DÜZENLEMEDE)
ChickLitKitabı düzenliyorum bu yüzden karisik gelebiliirr Mahallenin ağır abisi ve enerjik kızı Elis ve Barın Daha yeni yazmaya başladığım için saçma yerler olabilir ama şans verin lütfenn 13.02.23