"Suyu almaya gidiyorum, birşey istiyor musun?" hayır anlamında kafasını sallamasıyla odadan çıktım.
Ev çok sıcaktı. Dolaptan soğuk suyu alıp bardağa koyarken arkamda beden hissettim. Korkuyla bağırıcakken bir elin ağzıma kapanmasıyla durdum.
Gece gece noluyoruz oğlum.
"Sakin ol," diyen sesle Barın olduğunu anladım. Yavaşça elini çekmesiyle ona döndüm.
"Ne diye geliyorsun arkamdan. Ödüm koptu."
"Düşünemedim. Bir şey konuşalım mı?"
"Ne konuşucaz?"
"Kırıldın mı bana?"
"Yok Barın Abi, kırılmadım. Sen kızınca zevk alıyorum."
"Dalga geçme Elis."
"Sende komik şeyler söyleme."
"Seni kırmak istemedim. Ama zorluyorsun."
"Çünkü seni seviyorum."
"Hala aynısını yapıyorsun. Seni sevmiyorum Elis."
Al kırdın kırdın.
"Biliyorum. Tekrardan söylenene gerek yoktu."
"O zaman tekrarlatma bana. Sana değer verdiğimi biliyorsun. Diğer kızlardan ayrısın ama sevmiyorum. Farkında mısın aramız 4 yıldır bok gibi. Bizi bu hale getirdin. Eski halimize dönelim istiyorum."
"Hatanın farkında değilsin işte. Anlamıyor musun sen beni? Seviyorum diyorum sana, sen bana abi kardeş gibi olalım diyorsun. Bana ilgi veriyorsun ve bu aklımı karıştırıyor. İlişki içinde olmayacaksak lütfen bana yakın davranma" diyerek hızlıca odaya girdim.
"Noldu lan sana?"
"Aptal abinle konuştum."
"Ne dedi?" olanları anlatıp arkama yaslandım.
"Ne kadar salak bir abim var ya"
"Bir de bana diyo ki eskisi gibi olalım. Olmak istesem zaten aşık olmazdım. Gerizekalı." diyerek yanımdaki yastığa sinirle kafamı yasladım.
Yok muydu bunun çağresi?
"Böyle olacağını bilsem ben gelirdim size ya"
"Saçmalama," diyerek kafamı kaldırdım.
"Birşey değişmiyecekti. O da abimin yanına geliyo. Aynı ortamda bulunuyoruz illaki. Bu çözüm değil."
"Haklısın. Ama yeter şerefsiz abim yüzünden arkadaşım üzülsün istemiyorum."
"Tamam, özür dilerim. Her neyse. Markete gidip gelicem, çikolata almak istiyorum."
"Beraber gidelim mi?"
"Gerek yok."
"İyi, zaten çağırsanda götümü kaldıramam."
"Ya," diyerek koluna vurdum.
"Ben sana öyle mi yapıyorum."
"Evet, başka soru?"
"Aman, tamam be. Gidip gelirim 5 dakikaya."
Yataktan kalkıp hırkamı üstüme geçirdim. Önünü kapatmama gerek yoktu herhalde.
Sessiz olmaya çalışarak odadan çıktım. Terliklerimi giyerken gelen sesle kafamı çevirdim.
"Nereye bu saatte?"
"Markete"
"İyi" diyerek ayakkabısını giymeye devam etti.
"Sen nereye gidiyorsun?" eğildiği yerden kalkıp gözlerime baktı.
"Kaç kere söyliyeceğim? Hesap mı vericem sana."
"Sadece merak ettim."
"Etme." diyerek kapıdan çıkıp gitti. Her zaman ki gibi umursamaz.
Oflayarak arkasından bende çıktım. Gelmek bilmeyen asansörler yüzünden merdivenlere ilerledim.
...
"Harun yavaş vurana şu topa aminakoyayim."
"Küfür etme lan" demesiyle topu daha sert attı.
Beden dersindeydik. Diğer sınıflar derste bile sınava hazırlanırken biz ortada sıçan oynuyorduk. Gerçekten baya hırslıydık.
"Ya piç! Hayvan mısın." diyerek sitem ettim. Tek ben kalmıştım ortada ve gıcıklığına yapıyordu.
"Evet!"
Bir anda suratıma gelen topla inledim.
Şerefsiz!
Düzgünce atsa olmaz mıydı. Sinirle Harun'a bakarken etrafımıza doluşan arkadaşlarıma baktım.
"Birşeyim yok tamam. Üşüştünüz tepeme." Aysude'nin elimi tutmasıyla kalktım.
"İyisin dimi lan?"
"Yüzümün yanmasını saymazsak iyiyim."
"Ama oğlum çok güzel düştün ha!" diyerek yanımda gülen Harun'a baktım.
"Komik ya gül." diyip Aysude'ye döndüm.
"Ne kadar kaldı zile?"
"Şimdi çaldı."
"Kantine insek mi?"
"İyi gel." demesiyle koluna girdim. Temas bağımlısıydım ve çok seviyordum.
"Sen git al, oturuyorum burda" Kafamı sallayıp sıraya girdim. Beden dersinde yeterince hareket etmiştim. Bu da yemek yemem için bir sebepti.
2 tane çiğköfteyle ayran aldıktan sonra masaya oturdum.
"Aç mısın sen?"
"Yok, ye sen."
Kafamı sallayıp yemeğimi yedim. Aynı zamanda Instagram'a girdim. Hikayelere girdim. Abimin hikayesi çarptı gözüme, yine her zaman ki gittikleri geve klübüne gitmiş Barını'da etiketlemişti.
Hiç şaşmaz.
Yine aklıma gelmesiyle derin nefes aldım. Unutmam gerekiyordu.
"Noldu? Yüzün düştü."
"Yine kulübe gitmişler."
"Tahmin etmesi zor değildi. Başka yere gittiklerimi var."
Biliyordum böyle olduğunu zaten. Ama bana gösterdiği ilgi hoşuma gitmişti. Açıklamasını da yapmıştı gerçi. Onun için kardeşiydim.
Çalan zille beraber kalkıp spor salonuna gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞIR ABİ- YARI TEXTİNG (DÜZENLEMEDE)
Chick-LitKitabı düzenliyorum bu yüzden karisik gelebiliirr Mahallenin ağır abisi ve enerjik kızı Elis ve Barın Daha yeni yazmaya başladığım için saçma yerler olabilir ama şans verin lütfenn 13.02.23