1.7

5.2K 193 44
                                    

Karnım patlayana kadar yemiş şuan eve gidiyorduk. Barın abi almayacağını söylesede abimede almıstı. 'Eski abime' almıştı.

Biz abimle önden gidiyor arkamızda da Barın abi vardı. Beren'e aldığı elbise gerçektende çok güzeldi. Siyah uzun kollu kısa bir elbiseydi ve bazı yerlerinde yıldız vardı. Etek tarafıda hafif kabarıktı.

"İnsene çirkin"

Abimiu umursamadan arabanın kapısını açıp indim. Yan tarafımızada Barın abi koymuştu arabasını.

"Abi sen git ben Beren'i görücem"

"İyi git, iyiliğimiz için lütfen orada kal" gözümü devirerek karşı binaya yürüdüm. Beren yalandı. Asıl amacım Barın abiyle konuşmaktı. O gün olanlardan sonra hiç konuşmamıştık, ceketide bendeydi.

"Barın abi, konuşabilir miyiz?"

"Tabi,"

"O gün yanımda olduğun için teşekkür ederim. Ceketinde bende kaldı istersen şimdi getireyim"

"Acelesi yok Elisa, ne zaman müsaitsen getirirsin. Annenle geldiğinde."

"Şey annemin haberi olmasa olur mu? Sonra çok soru soruyor"

"Peki,sen ne dersen o olsun"

"Sen o zaman eve çık ben alıp geleyim, hem Beren'i görürüm."

"Ha Beren evde yok. Annemle beraber sınıf arkadaşına gitti."

"Peki madem,sen git ben getireyim" diyip hemen binaya girdim.

Abim şaşırtmayacak şekilde 5.çalışımda kapıyı açmıştı.

"Açmasaydın"

"Bende öyle düşünmüştüm zaten"

Omuz atarak odama gittim. Annem olmadığına göre ayakkabıyla girebilirdim. Dolabımdan ceketi alıp hızlıca çıktım. Abim görebilirdi.

Yan binaya girip kapıyı çaldım. Anında açmıştı.

"İstersen gel otur, kahve falan içersin"

"Zahmet vermim"

"Yok,gel"

Eskisi kadar ondan korkmuyordum, bence girebilirdim. Ayakkabımı çıkarıp içeri girdim.

"Kahve mi içersin ne istersin?"

"Şey soğuk birşeyler var mı"

"Sprite var, ister misin?"

"Olur "

Bardağı önüme koyup karşımda ki koltuğa oturdu.

"Derslerin nasıl gidiyo"

"Gitmiyo. Gidemio"

"Neden"

"Bilmiyorum, bazı derslerim iyi ama matematik ve fizik dersim çok kötü. Sınavıda kazanacığımı düşünmüyorum. Öyle salak gibi geziyorum." Diyince aklıma Kerem gelmişti. O da öyle demişti.

"Öyle düşünme sakın. Çoğu öğrenci bu durumu yaşıyor zaten. Herkesin dersleri iyi olacak diye birşey yok. Hangi bölümü istiyorsun?"

"Bilmiyorum. Düşünmedim hiç. Yani istesem nolur bu saatten sonra kaç ay kaldı ki sınava. Tıp kazanamayacağıma göre"

"Deme öyle, bende öyleydim. Senin enazından bazı derslerin iyi. Ben derslerden zor geçiyordum." Dediği şeyle kendimi tutamayıp gülmüştüm.

Bir süre birşey demeyip gözleri gülüşüme kaymıştı. Farkedip kendimi durdurdum.

"İstersen sana yardım edebilirim. İşten erken geldiğim zamanlar oluyor"

"Yorgun olmaz mısın?"

"Hayır olmam." Diyince sevinmiştim. Tıp kazanabilir miydim?

"Şey ben kalkayım."

"Peki,görüşürüz"

"Görüşürüz."

...

AĞIR ABİ- YARI TEXTİNG (DÜZENLEMEDE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin