0.7

7.7K 266 75
                                    

Gün başlayalı 1-2 saat olmuştu ve biz Aysudeyle iyice bunalmıştık. Abinde odasından çıkmadığı için mutluydu.

Kaşıktaki son kısırı yedikten sonra tabağı sehpaya bıraktım.

"Elis," gelen sesle kafamı kaldırdım.

"Efendim Fatma Teyze?"

"Ee, sende yok mu birileri?" yine başlamıştık. Fatma Nihalin annesiydi. Kendi kızında kusur bulmaz ama herkese karışırdı.

"Yok Fatma Teyze, istemiyorum şuanlık."

"Bana yüz vermiyolar demiyoda" Nihalin sesiyle kaşlarımı çattım.

"Bir şey mi dedin?"

"Yoo, kendi kendime konuşuyorum." birşey demeden önüme döndüm. Karşılık verirsem uzardı.

"18 yaşına az kaldı. Nişanlardık seni de."

"Ne gerek var? Ben istediğim zaman nişanlanırım daha erken."

"Kız ne erkeni? Yarına laf çıkar evde kaldı diye merak etme sen."

"Sen yaymazsan kimse birşey demez Fatma Teyze"

"Ay bak sana ne dicem. Bizim akraba var bi tane. 29 una giricek yakında. 1 tanede oğlu var küçük, karısından boşandı. Başka birini arıyo, yapalım sana"

Lafıyla aniden sinirlerim gelmişti. Kafayımı yemişti bu kadın!

"Kardeşimi 29 yaşındaki adama vericek kadar delirmedim ben Fatma Teyze." abim gelmişti.

Adam be.

"Evet Fatma, abartma istersen. Kaç yaşında kız, istediği zaman yapar. Ayrıca küçük. Üstelik oğlu da var. Dul adama mı vericem."

Annemin araya girmesiyle susar sanmıştım ama susmuyordu bu kadın.

"Ama demeyin öyle. Adam tır şöförü. Güzel parası var, geçinirler."

"Parası varsa kendi kızını evlendir o zaman Fatma Teyze! Saçmaladın iyice. Kendi kızına bakmadan evde kaldın diyip duruyorsun, kendi kızın 23 yaşında. Yeter!" diyerek mutfaktan çıktım.

Arsızdı. Kızına gelince Milletini savunur gibi savunuyor, başkasına geldimi herşey farklıydı. Sinirle sandalyeye oturup arkamı yaslandım. Aysude'de arkamdan gelmişti.

"İyi misin?"

"Nasıl iyi olabilirim? Görmüyo musun kadını."

"Arsız işte. Takma sen onu. Kızını kakalayamayınca insanlara sarıyo."

"Sinirimi bozdu sabah sabah. Zaten o Nihal'e sinirliydim."

"Tamam, sakin ol. Gruptakilere mesaj atalım. Buluşma ayarlarız." Kafamı sallayıp gruba gruba girdim.

6'LI MASA

Siz: Lan

Siz: Acil bakin surayaaa

Siz: Kacta bulusyoz bugun

eccriin: 2 saate uyar bana


Yagiz: banada uyar

Kaan: her zaman ki yerde bulusuyoz o zaman

Baliimm: Ayneen

Siz: Lan Harun

AĞIR ABİ- YARI TEXTİNG (DÜZENLEMEDE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin