ប្រពន្ធម៉ាហ្វៀ💖👿48+49

4K 212 5
                                    

ep:48 +49 [ ក្តីស្រឡាញ់💖...............]

" ស្អីនឹង ? បែកថ្នាំមែន " ជុនវូ និយាយទាំងទឹកមុខឡេឡឺ

" យើងថា ខ្មោចចូលទេ" ជុងវូ ងាកនិយាយដាក់ជុនវូ

ផាំង....ផាំង..
អូយ....(សម្លេងស្រែក )

ជុងគុកទះក្បាល ជុនវូ ជុងវូ ម្នាក់១ដៃ

" បែកថ្នាំ ខ្មោចចូលស្អីពួកឯង ថេយ៍ជាប្រពន្ធយើងណា "

ឮហើយ ជុនវូ ជុងវូធ្វើមុខស្មឿក មើលមុខគ្នាទៅវិញទៅមក ។

" ប៉ាឆ្កួតហើយ ហ្ហឹកៗ..ហ្ហឹកៗ " ជុនវូយំសោកបោកខ្លួន

" មិនគួរណាឆ្កួតម្តងទាំងពីរចឹងសោះហ្ហឹកៗ.បានអ្នកណារកសុីចិញ្ចើមទៀត ហ្ហឹកៗ ហ្ហឹក"

" ហុីសៗ ទ្រាំលែងបានលូវហើយ "
ថេយ៉ុងខ្ញុាំមាត់ចូលគ្នាគ្រឺតនឹងកំពូលកូនទាំង2ជាខ្លាំង

" ហើយមិញ មែន ប្រេងទេ? " ជុនវូ
" វាជារឿងពិត " ជុងគុកលូកមាត់មកនិយាយ
" អត់យល់ទេ លោកអើយ.." ជុងវូ

" ការពិតទៅកាលពី 16ឆ្នាំមុន................

ចូលក្នុងក្តីស្រម៉ៃ

ពួកយើងទាំងពីរបានជួបគ្នា ពេលនោះបានលង់ស្រឡាញ់ទៅកាន់ក្មេងប្រុសម្នាក់ដែលទើបនឹងជួប ប៉ាបាននាំគេមករស់នៅជាមួយ ថ្នាក់ថ្នមគេដោយក្តីស្រឡាញ់ ទោះជាសតិគេមិនប្រក្រតីដូចមនុស្សធម្មតាក៏ដោយ ប៉ាព្យាយាម មើលថែអោយយ៉ាងដិតដល់ រហូតដល់ពួកយើងបានស្រឡាញ់គ្នា មិនយូរប៉ុន្មាន គេក៏មានផ្ទៃពោះ ពេលឮភ្លាមប៉ាសប្បាយចិត្ត និង រំភើបណាស់ ហិហិ ប៉ុន្តែគេបែរជាគិតថាគេ កើតខ្ទាយទឹកទៅកើត ហិហិ ពួកយើងបាននៅជាមួយគ្នារហូតដល់កូនមានអាយុ8ខែ ក៏ដឹងថាកូនជាកូនភ្លោះប្រុស .......ប៉ុន្តែជាអកុសល ប៉ាត្រូវស្នេហ៍របស់គេ រហូតដល់បណ្តេញប្រពន្ធខ្លួនឯងអោយចេញពីផ្ទះទាំងមេឃកំពុងតែភ្លៀង បន្ទាប់ពីសាបស្នេហ៍ ប៉ាដើររកគេគ្រប់ទីកន្លែង រហូតដល់....ដឹងថាគេស្លាប់ក្រោយពីបង្កើតទារក2នាក់មក ប៉ាក៏បានយកគេមកនៅផ្ទះរបស់យើងវិញ ប៉ាបានដាក់បញ្ចុះនៅផ្ទះរបស់យើងនៅក្នុងឧទ្យាន ជាផ្នូររបស់ម៉ាក់កូននោះអី នៅយប់បញ្ចុះផ្នូរក៏មាន ស្ត្រីម្នាក់បីទារកមកអោយប៉ា ដោយប្រាប់ថា ជាប្រពន្ធប៉ាដែលបានស្លាប់ទៅ ហើយទារកម្នាក់នេាះគឺ ថេយ៉ុង ប៉ាមិនបានប្រាប់មក16ឆ្នាំកន្លងមកនេះក៏គ្រាន់តែចង់រចាំអោយគ្រប់អាយុសិន ប៉ុន្តែកាន់តែយូរៗទៅ មុខមាត់របស់ថេយ៍ក៏កាន់តែដូចថេយ៍ទើបធ្វើអោយប៉ាមិនអាច ឃាត់អារម្មណ៍ខ្លួនឯង បាន "

ប្រពន្ធម៉ាហ្វៀ💖😈[ ចប់ ♡]✅Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora