Feride kocasının geniş gövdesine başını yaslamış çıplak teninde parmak uçlarını gezdiriyordu. İkisi de tamamen çırılçıplakken buna artık alışmıştı, kocasının elinde olsa onu hep böyle dolaştıracaktı zaten. Peşinden ayrılmıyor, öpmek mıncırmak için yalnız kaldıkları anları kolluyordu. Feride düşündüklerine güldüğünde o güldüğü için tebessüm eden kocacından habersizdi.
"Hayırdır yavrum, neye güldün?"
"Hiç," dedi Feride harfleri uzata uzata.
Rıfat sigarasından bir soluk daha aldı, zehirli duman yorulmuş ve terlemiş bedenini dinlendiryordu sanki. Normalde Feride yatak odasında içmesine izin vermese de bugün bir şey dememişti. İki kez boşaldıktan sonra keyif sigarasını yakmıştı. Koynunda karısı yatıyor, kıpır kıpır hareket ediyor arada tatlı tatlı kıkırdıyordu. Yatağı her zamankinden daha rahat sigarası her zamankinden daha tatmin ediciydi.
Tarladan geldikten sonra yorgunlukla uyuyacakken karısının sırnaşmasına, istekle bakmasına karşı koyamamıştı. Feride daha onu öpmeden soymaya başladığında da kayışlar kopmuştu kendinde. İlki hızlı, aceleci ve tatmin edici olsa da ikinci birleşmeleri uzun, zevkli ve oldukça doyurucuydu.
Rıfat karısının onu istediğini, sevişmelerinden zevk aldığını bilirdi ama bu kadar istekle kendine gelmesi ve ilk adımı onun atması beklenmedikti. Yatak odasında sigara içmesine izin vermesi de öyle.
"Rıfat, canım kocam." Rıfat yan gözlerle karısının kendine yanaşmasını izledi. Kızarmış yanakları, birbirine değen çıplak vücutları yetmezmiş gibi birde nazlı nazlı konuşuyor sanki her hareketiyle onu baştan çıkarmaya çalışıyor gibiydi ve kesinlikle başarılıydı.
"Söyle yavrum."
Feride kocasının boynuna ıslak bir öpücük bıraktı. "Bana da versene bir tane."
Genç adam anlayamadı, sigarasını dudaklarına götürürken de sordu bu yüzden. "Ne vereyim?"
"Sigara."
Feride kaşlarını çatan ve ona sert sert bakmaya başlayan kocasına sırıttı. Bir hamlede yerinden kalkıp kocasının üzerinde doğru yattı, iki bacağını onun bacakları arasına yerleştirdi. Gövdeleri tümüyle birbirine değerken ikisi arasında kalan yarı ereksiyon halindeki erkekliğe baskı yapınca kocası bir küfür eşliğinde yerinden hoplamıştı. Gülerek ikisinin de rahat edeceği bir pozisyonda altlı üstlü yatarken kocasının sert bakışlarını umursamıyordu Feride. Alışmıştı geçen aylar içinde.
"Hadi Rıfat bir fırt sadece."
"La havle," diyerek başını çevirdi Rıfat. derin bir nefes alıp biten sigarasını söndürdü. "Nereden çıktı yavrum bu şimdi."
"Sen hep içiyorsun, bende istiyorum bir tane. N'olucak ki."
Rıfat kaşlarını çatıp ciddiyetle karısının yüzünü inceledi. "İçmeyi biliyor musun?"
Dudaklarını yaladı Feride, yüzünde yaramaz bir gülüş vardı. "Babamın tütünlerinden çalardım hep."
Rıfat kaşlarını daha fazla çattı. "Benden de arakladın mı?" Feride gözlerini kaçırıp başını sallarken Rıfat gülesi yoksa da güldü.
"Habersiz yapma bir daha," diye de kızmaya çalıştı da Feride onu pek kala almadı. "Hadi lütfen. Çok canım çekti."
Rıfat izin vermek istemese de karısının sigara içerken nasıl görüneceğini merak etti. Dudaklarını yaladı, dişlerini sıkarken al şuradan iki dal, diye mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feride
Novela Juvenil. Genç kadın kocasının güneşten yanmış omuzlarına değdirdi ellerini, kaşlarını çatarak kendine bakan adamdan çekiniyor ve hatta korkuyordu. Mizacı sertti, mizacı epey sertti. Feride, gerçekten sinirli mi yoksa sakin mi anlayamıyordu bazen. Evliliğin...