• Bölüm 11 •

25.1K 1.2K 128
                                    

Bade kocasından önce yatak odalarına gidip Feride'nin dediği gibi yer yatağını görünmeyecek bir yere kaldırdı ve her zamanki geceliklerini giydi. İçindeki yoğun korku nedeniyle cesareti kırılacak gibi oluyor ancak kocasına yeteri kadar haksızlık ettiğini düşündüğünden yeniden yürekleniyordu. En nihayetinde genç adam odaya girdi, pek de uykusu olmamasına rağmen herkes ortalıktan çekilince oda odaya geçmeye karar vermişti. Normalde Bade de bu saatte odaya çıkmazdı. Hava güzelse bahçe de oturur sohbet ederlerdi ancak bu akşam farklıydı diğerlerine göre. Bade'nin gözleri parıl parıldı, bedeni kıpır kıpırdı. Gözlerini kaçırıp gülüşünü saklamaya çalışmıştı tüm akşam. Rıfat'ın karısında da benzeri bir heyecan görünce kendi aralarında ki bir muhabbetten ötürü olduğunu varsaymıştı. Ama ne olduğunu merak etmiyor da değildi. Karısını bu kadar mutlu eden şeyi bilmek istiyordu.

Esvet başı önde odaya girdi, karısını onun rahatsız olacağı bir halde bulmak onu ürkütmek demekti. E kapıyı çalsa ve evden biri görse sen kendi odanın kapısını mı çalıyorsun diyerek sorgularlardı. Usulca kapıyı kapattı. Bir kaç saniye bekleyip hiç ses gelmeyince başını kaldırdı.

Bade beyaz uzun kollu geceliğini giymiş yatağın ucunda otururken kendine bakıyordu. Yer yatağı hazır değildi, normalde ilk Bade odaya çıkarsa yatağı hazır ederdi.

Geçip kanepeye oturdu esvet, kafası karışmıştı. Kafası epey karışmıştı. Sol bacağını sallamaya başladı, gözleri karısındaydı. Esmer güzeliydi Bade, siyaha yakın irice gözleri, gür mü gür saçları, dolgun dudakları vardı. İrice memeleri Esvet'i çok defa zora sokmuştu. Ne uzun ne kısaydı Bade tam Esvet'e göreydi de Esvet ne etinden ne sütünden faydalanamamıştı henüz.

Bade kalktı yatağın ucundan Esvet'e doğru yürüdü. Ara sıra gördüğü yakıcı bakışlar üzerindeydi Bade'nin, içi gider gibi bakıyordu Esvet, almak ister gibi, arzular gibi... Bade yutkundu bu bakışların karşısında, belki de tam zamanıydı konuşmanın anlaşmanın.

Esvet bacağını Bade gelip tam önünde diz çökünce sallamayı bıraktı. Bade kolunu adamın dizine yasladı kolunun üzerine de çenesini. Çok geçmeden de saçlarının üzerine şefkat dolu bir el gezinmeye başladı. Ne olursa olsun kocasının merhametinin üzerinde olacağını bilmek Bade'ye sonsuz bir güven veriyordu.

"Pek mutluydun bugün," dedi Esvet.

"Feride'nin bebeği olacak," dedi Bade gülümseyen bir yüzle. O gülümseme Esvet'e de bulaştı. "Amca olacağım desene."

"Bende teyze olacağım."

Gülüştüler kendi aralarında o gülüşler Bade'nin içli bir nefes almasıyla sona erdi.

"Çok sitem ediyor musun bana?"

"Etmiyorum gülüm niye edeyim."

"Senden sonra evlenen arkadaşın baba olacağının haberini alacak bu akşam."

"İyi ya sevinelim onların adına."

"Sende istemez miydin," dedi Bade içine kaçan bir sesle. Kocasının gözlerine bakamıyordu o an.

"Gel sen bakayım şöyle." Esvet, yerden kaldırıp yamacına oturttu karısını. Saçlarını okşadı nazikçe, yanaklarını sevdi, avcunun içinden alnından öptü. "Sen istersen isterim ben, yoksa istemem. Beni düşünüp de üzülme sen. Ben senle bu şekilde mutluyum." Bade'nin sulanan gözlerine içi gitti Esvet'in. "Dolmasın gözlerin, kıyamam ben sana gülüm."

"Esvet, ben senin hakkını nasıl ödeyeceğim." Gözünden bir damla yaş aşağı doğru süzüldü Bade'nin. Konuyu böyle girmek pek de iyi olmamıştı ama duygusallaşmıştı istemeden.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 06, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FerideHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin