– Може розкажеш, що с тобою відбувається?
Айзава спочатку думав змінити тему, але потім вирішив все-таки розказати. Розказав все, аж до маленьких дрібниць.
*Жах...*- 💛.
Яги хотів його підбадьорити, але вирішив, що краще поки не не балакати про це, бо йому і так боляче.
Поївши, Яги дав йому той самий чай і пігулку.
– Випий це. Краще стане! У тебе є сьогодні, якісь справи?- 💛.
– Ні, лише робота, а що?- 🖤.
Тошинорі не міг піти до себе і залишити Айзаву одного у таку складну ситуацію, неможна!
– У мене є декілька ідей, як відволікти тебе від тих поганих думок і спогадів! Як би це дивно не звучало, але давай по малюємо.- 💛.
– По малюємо? Ти жартуєш?
– Ні! У тебе є чисті аркуши паперу і ручки?- 💛.
Айзава зі свого робочого столу, що був у спальні, взяв те що спитав Тишик.
– Ось.
– Чудово!- 💛.
Яги тим часом поліз в телефон, шукати дещо важливе. Знайшовши те що шукав, він взяв чашку з якої пив не що давно чай. Використав її в цілях підставки для телефону. Увімкнув відео.
– Давай по малюємо! Я знайшов видел з різними ідеями для малювання.
– Ти зараз серйозно? Який сенс?- 🖤.
– Ну, Айзава! Тобі стане краще, якщо ти почнеш малювати!
– Гаразд... спробую...
Шота думав, що це дурня і сенсу у цьому нема. І навіщо малювати щось, якщо це кожен може повторити з легкістю? Так думав він поки не почав малювати. Це стало складно. У нього нічого не виходило з того, що було на відео, він значно розізлився.
Яги це помітив і вирішив йому допомогти, бо у нього виходило на диво дуже добре, як для того хто не разу до цього не малював.
– Давай, я допоможу! Тут треба підправити...- 💛.
– Зрозумів...
*Чорт! Це виглядало на вигляд легко ніж на справді... А я не цінував творчість різних художників і їх тяжку працю.*- 🖤.
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Яскраве сонце"
FanfictionВсім привіт! Айзава/Тошинорі, яой. Картинка не моя. Приємного читання!😊🇺🇦. (19 березня - 10 квітня 23 року)