22 Ч.

12 1 0
                                    

Айзава цілує Яги. Бере трішки піни та робить вуса блондину.
–Що ти робиш?
Айзава не витримує і голосно сміється. Блондин починає бризгатися, а Шота йому у відповідь.
Після ванни обидва лягли спати.
Ранок почався з того, що його будить не будильник, а кішка.
Він прокидається дивитися на годинник 10:25. Поряд з телефоном лежав не великий аркуш паперу з надписом "Доброго ранку, мій Шота! Алісу я покормив, сніданок на кухні, смачного! Повернуся ближче к вечерю. Ще я залишив тобі гроші, якщо кудись захочеш сходити!".
*Зрозуміло... Але хоча б і так жити, хоть і тимчасово...*-🖤.
Встає з ліжка і йде снідати.
Шота все думав щоб таке зробити. Виходити на вулицю було не варіант, бо він в Америці і не знає англійську мову та й бажання не було.
Включив телевізор і почав дивитися  серіал.
Ближче к вечерю, як і писав блондин. Він повернувся в номер.
Його вигляд був з легка втомленим, але веселим.
– Привіт!!! Як ти провів сьогодні свій час без мене?- 💛.
– Дивився серіал...- 🖤.
Тоши приобняв Айзаву і поцілував в лоб. 
Потім пішов на кухню готувати вечерю, бо дуже зголоднів.
***
Ранок.
Тошинорі прокинувся раненько, щоб зробити сюрприз. Приготував сніданок своєму коханому і собі, дав поїсти котику. Від ароматного запаху їди Айзава прокинувся. Прийшов на кухню і приємно здивувався.
– Доброго ранку. Ти чого не пішов?- 🖤.
Протер очі, привів волосся в більш охайний вигляд.
– Доброго ранку, Шота! Я знову відпросився на відпочинок, що б ми змогли прогулятися по вулиці! Правда клас?- 💛.
– Ага...- 🖤.
– Бо тобі напевно сумно бути з Алісою на одинці... Доречі, я тебе якраз познайомлю з своїм другом!- 💛.
Айзава лише мовчки сів за стіл та почав снідати.
– Як тобі?
– Смачно, дякую.- 🖤.
Він з гарним настроєм, що аж очі світилися від щастя. Яги спостерігав поряд, як брюнет повільно із задоволенням в очах їсть.
Зібралися, закрили номер і пішли гуляти, але перед цим ще повинні зустрітися з Девідом.

"Яскраве сонце"Where stories live. Discover now