Merabalar.
Nasılsınız?
Keyifli okumalar.
**********************************************
Bruce pencereden dışarıyı izliyordu, mecburen Vance'i bekliyordu. Dışarıda yıldızlı, siyahımsı lacivert gök yüzü vardı. İç çekerek dışarıyı izlemeye devam etti Bruce, Finney ile her akşam izlerlerdi, tek fark şimdi özgür değillerdi. O dışarıyı izlerken aniden kapı açılmıştı, anında arkasını dönmüştü Bruce. "Güzelim, beni mi bekledin yoksa?" Bruce kaşlarını çattı "İşim gücüm yok, seni bekleyeceğim." Vance dudak büzdü "Kalbimi kırıyorsun."
Vance kendini yatağa attı, Bruce ayakta dikilerek ona bakıyordu. "Bana biraz meyve verir misin güzelim?" Bruce gözlerini etrafta dolaştırarak meyve aradı, en sonunda büyük masanın üstünde duran meyve tabağını fark etmişti, orta boy olan tabak ağırdı, bu yüzden yavaş ve temkinli adımlarla yanaşıp yanına bıraktı. "Bana vermeyecek misin güzelim?" Bruce kaşlarını çatarak "Huh?" diye bir ses çıkarmıştı, Vance sırıtıp "Bana meyveleri doğrayıp vermeyecek misin?" dedi. Bruce "Hizmetçin yok." dedi sert sesiyle, Vance sırıtmaya devam edip "Sana söylemediler mi güzelim?" dedi ve ayağa kalktı.
Bruce birkaç adım geriye atarken "Neyi?" dedi. Vance "Artık, neredeyse yarı hizmetçim sayılırsın, güzelim".dedi. Bruce yutkunup üzerine doğru gelen Vance'den kaçmak için birkaç adım geri çekildi. Vance Bruce'un kaçacak yeri kalmayana kadar peşinden gitti, Bruce en sonunda kaçamayacak duruma geldiğinde eliyle çenesini kavradı. Bruce yutkunup büyümüş gözlerle ona baktı "N-ne yapıyorsun?" Vance sırıtıp "Bir şey yapmıyorum güzelim?" dedi alaylı bir şekilde. Bruce elini çenesinden itip "Gel, meyve de vereceğim tamam." dedi duvarla arasından kaçarken.
Vance dudaklarını ıslatıp "Tamam güzelim, nasıl istersen." dedi. Bruce yatağa oturup tabağın üstünde olan bıçağı eline aldı, büyük bir elmayı eline alıp tek bir gelecek şekilde keserek bıçağın ucuca taktı. "Al." Vance elmayı alıp ağzına attı "Sağ ol." Bruce çaktırmadan göz devirip ikinci bir dilim kesti, Vance'e uzatıp almasını bekledi, Vance dilimi alıp yine iki ısırıkta bitirdi. Bruce elmayı bitirip çöpünü kenara attı "Doydun mu?" Vance kafasını olumlu anlamda salladı, sessiz bir şeyler söylemişti ama Bruce anlamamıştı.
"Ben nerede yatacağım?" Vance kaşlarını çattı "Saat daha erken?" Bruce "Biliyorum, şimdiden öğreneyim." demişti düz bir şekilde Vance bir süre düşündükten sonra "Yanımda?" demişti. Bruce "Saçmalama Vance." demişti. Vance kaşlarını kaldırıp "Bana adımla seslenmeye şimdiden başladın, ha güzelim?" demişti. Bruce göz devirip "Uzatma, nerede yatacağım?" demişti. "İstersen, orada yat." Vance eliyle büyük, kırmızı kanepeyi göstermişti. Bruce kanepeye bakıp "Tamam, orada yatarım." demişti.
Vance bir şey demeden ona baktı sadece, bruce ise bakmaya tenezzül bile etmiyordu.
************************************************************
Bölüm sonu
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Adios
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pequeño Tritón
FanfictionFinney ve Bruce kendi kasabalarında yaşayan, ama sıradan olmayan iki gençti. Kendi normalleri ve düzenlerinde yaşarken bu döngü kasabalarına yapılan korsan saldırısından sonra bozulmuştu.-Rinney-Brunce.