Ocho

101 15 11
                                    

Merabalar.

Nasılsınız?

Keyifli okumalar.

*********************************************************

Bruce bir kenardan Vance'nin savaş için hazırlığını izliyordu. Nedense yüzü asılmıştı, hiç gülesi gelmiyordu. Vance 'Savaşa gidiyoruz.' haberini mürettabata duyurunca bir tuhaf hissetmişti, bütün keyfi aniden kaçmış gibi hissediyordu. Asık suratıyla etrafı izlerken Vance ile göz göze gelmişlerdi, Vance kaşlarını çatıp asık suratına baktı Bruce'un. Vance kafasıyla bir işaret yapınca Bruce bunun 'Odaya git.' demek olduğunu anlamıştı. Kafasıyla onaylayıp arkasını dönerek odaya gitti Bruce.

Vance birkaç dakika sonra işleri bir süreliğine Robin'e bırakarak onun peşinden odaya gitmişti. Kapıyı açıp arkasından kapattı. Bruce aynı asık suratıyla ona bakmak yerine yere bakıyordu, Vance kaşlarını çatarak ona yaklaştı. Bruce hala yüzüne bakmıyordu. Eliyle nazikçe çenesini kavrayıp yüzüne bakmasını sağladı "Ne oldu güzelim?" Bruce gözlerini kaçırdı "Yok bir şey." Vance "Yalan söylüyorsun, üzgünsün anlıyorum güzelim." Bruce yutkunup bakışlarını yüzüne çıkardı.

Vance sırıtıp "Savaşa gidiyorum diye mi üzgünsün yoksa?" Bruce kaşlarını çatıp elini yüzünden çekmeye çalıştı, ama sadece çalıştı. Vance yüzünü biraz daha sıkı kavradı, Bruce bu seferkinin aksine parmaklarını hissediyordu. "Saçmalama, neden üzüleyim?" Vance gülümsemesini bozmadan "Bilmem, belki beni sevmeye başlamışsındır?" demişti, sesi biraz tuhaf gelmişti Bruce'a. Vance eğilip yanağına tüy kadar hafif bir öpücük kondurmuştu, Bruce gözlerini büyütürken Vance "Üzülme güzelim, geri döneceğim." demişti, Bruce hızlanan kalbini duymamazlıktan gelmeye çalışıyordu. 

Kafasını eğip yüzleri arasındaki mesafeyi biraz da olsa açtı Bruce. "Geri dönünce sana neler neler yapmak istiyorum, bir bilsen..." Vance Bruce'un kulağına doğru fısıldayıp gözlerini kapattı "Ama yapamam, sen istemeden olmaz." Bruce boynuna değen sıcak nefeslerle yutkunup gözlerini kapattı, alev alev yanmaya başlamıştı. Kafasını hızla iki yana sallayıp kendine geldi "Çekil..." Vance derin bir nefes alıp geri çekildi "Şimdi gitmem gerek, geride kalan eksikleri tamamlamam gerekiyor." Vance arkasını dönüp giderken Bruce arkasından derin bir nefes aldı, alev alev yanıyordu. Gömleğinin düğmesini açıp sallamaya başladı, okyanusun serin suları bile serinletemez diye düşünüyordu.

*************************************************

Bölüm sonu

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Vance ve Robin  gidiyor, bakalım bizimkiler o sırada ne yapacak?

Adios.

Pequeño TritónHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin