Merabalar.
Nasılsınız?
Keyifli okumalar.
************************************************************
Bruce kalktığı zaman her zamanki kanepesinde olmadığını fark etti, yeri daha yumuşak ve rahattı. Gözlerini açıp etrafına baktı, yanında birisi vardı. Kafasını kaldırıp kısılmış gözleriyle yanında huzurlu bir şekilde uyuyan Vance'e baktı, şimdi neden bu kadar sıcak olduğunu anlıyordu. Gözlerini kırpıştırıp sırtını yatak başlığına yasladı, biraz geç yattığı için uykulu hissediyordu.
Duvarda asılı olan saate baktı, normal saatte uyanmıştı. Yanına dönüp Vance'i dürttü "Vance, kalk." Vance kıpırdanıp yatağa biraz daha yayıldı, uykusu derine benziyordu. Bir kez daha dürtüp uyanmasını bekledi, Vance bunun yerine onu da yanına çekip uyumaya devam etti, Bruce göz devirip uyandırma çabalarını devam ettirdi.
Vance esneyip elindeki tüyü mürekkebe batırdı, erken kalkmaktan nefret ediyordu. "Vance, gözünden uyku akıyor, bu şekilde bir şey yazamazsın." Vance kafasını kaldırıp Bruce'a baktı "Az önce beni öpücüklerinle kandırıp uyandırmasını biliyordun ama." Bruce gülümsedi "Ben seni kandırmadım, sadece öptüm, sen kendin kalktın." Vance iç çekip kafasını masasına koyarak gözlerini kapattı. Bruce iç çekip "Tamam, sadece birkaç saatliğine uyu." Vance mutlulukla yerinden kalkıp kendisini yatağa attı, uyku gerçekten çok tatlı geliyordu. Bruce iç çekip odadan çıktı, hala Finney ile konuşmamıştı.
"Yani, dün akşam tam olarak ne oldu?" Bruce imalı bir şekilde sırıtıp konuştuğu zaman Finney kızarmış yüzüyle "Sus Bruce, zaten her yerim ağrıyor!" demişti. Bruce sırıtıp "Tamam tamam kızma bir şey demedim." demişti alaycı bir sesle, hala imalı bakıyordu. Finney kaşlarını çatıp "Umarım en kısa sürede Vance sana da aynısını yapar!" demişti, Bruce kaşlarını çattı "Sen bana beddua mı ettin?"
***************************************************************
Bölüm sonu
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pequeño Tritón
FanficFinney ve Bruce kendi kasabalarında yaşayan, ama sıradan olmayan iki gençti. Kendi normalleri ve düzenlerinde yaşarken bu döngü kasabalarına yapılan korsan saldırısından sonra bozulmuştu.-Rinney-Brunce.