Diecisiete

85 11 9
                                    

Merhabalar.

Nasılsınız?

Keyifli okumalar.

**************************************************************

Robin geniş odada volta atıyordu, aklı bir türlü almıyordu. Ona hep 'Deniz insanları sadece efsane' demişlerdi, şimdi ise gerçeği kendi yatağında uyuyordu. Elini uzun saçlarına attı, eline gelen bandanasını çıkarıp hep koyduğu yer olan koltuğun  üstüne bıraktı. Gözleri yatakta uzanan Finney'e kayınca yüzünü izledi, masum ve temiz suratı her zamanki gibi güzel bir şekilde parlıyordu adeta. 

Yanına oturup eliyle yanağını okşadı, her ne olursa olsun Finney onun sevgilisiydi ve onu seviyordu, bu hep böyle kalacaktı. Hayır, Robin ondan korkuyor yada nefret etmiyordu, sadece şaşkındı ve neden ona söylemediğini merak ediyordu sadece. Eli yanağından saçlarına doğru çıkardı, Finney bir deniz erkeği olabilirdi, ama Robin için bir melek gibi kalacaktı. Yüzü ona hep masallarda dinlediği güzel melekleri anımsatıyordu çünkü, davranışları ise gerçek bir melek yapmaya yetiyordu.

Finney kıpırdandığı zaman Robin elini bir saniye için durdurmuştu, Finney'i uyandırmak istememişti ama Finney çoktan gözlerini açmıştı bile. "Robin..?" Finney gözlerini ovuşturup konuştuğu zaman gülümsememek için zor tutmuş kendini, ona bir soru soracaktı ve ciddi olmasını istiyordu. "Hey Finn." Finney sırtını yatak başlığına yaslayıp ona baktı. "Sana bir şey soracağım Finn, dürüstçe cevap ver." Finney kafasını salladı.

"O neydi öyle Finn? Okyanus da olanlar, bir açıklama iyi olur." Robin olabildiğince nazik konuşmaya çalışıp aceleci bir şekilde ona baktı, Finney dudaklarını ıslattıktan sonra "Ben bir deniz erkeğiyim Robin." demişti sadece, başka ne diyebilirdi ki? 

Robin kafasını anladım anlamında sallayıp "Neden bana söylemedin?" diye sormuştu, Finney kafasını eğip "Deniz büyükleri sizden 'Cani' diye bahsederlerdi, hep uzak durun, gördüğünüz kadar gidebildiğiniz kadar uzağa yüzün derlerdi. Çocukluğumuz sizden korkup saklanmakla geçti, gerçi hala da öyle." Finney gözlerini Robin'in yüzüne çıkardı "Söylesene, sana nasıl 'Robin, ben bir deniz erkeğiyim' diyebilirdim?" 

Robin bir süre düşündü, her iki tarafta bir birlerinden korkuyordu. "İşin biz tarafıda var." Finney gözlerini ona çevirdi "Nasıl yani?" Robin ellerini bir birine kenetleyip "Biz daha küçükken, büyükler bize sizi anlatırdı, tehlikeli yaratıklar, uzak durun derlerdi." Robin işaret ve yüzük parmağındaki yüzüklerle oynamaya başladı "Söylenenlere göre, sesinizle denizcileri etkileyip kayaklıklara çekermişsiniz, denize düşmelerini sağlayarak yermişsiniz." Finney "Onlar sirenler, deniz insanlarıyla karıştırıoyrlar çünkü sesleri bizimkine benziyor." demişti açıklayıcı bir sesle.

Robin doğrulurken "Nasıl yani?" diye sormuştu, Finney gözlerini onunkine çevirip "Onlar bizim gibi görünürler, ama sadece denizcileri etkilemek için kılık değiştirdiklerinde. Normalde korkunç görünürler, sesleriyle denizcileri kayalıklara çektikten sonra avlarlar, karınlarını doyururlar." Robin kaşlarını çatarak "O zaman neden sizinle karıştırıyorlar?" demişti. Finney "Çünkü sesleri bizimkine benziyor, kılık değiştirdikleri zaman aynı bizim gibi görünüyorlar ama ayırt etmenin bir yolu var. Onların iki, bizim bir kuyruğumuz var." demişti bir çocuğuna anlatan anne edasıyla.

Robin "Sizin sesinize mi benziyor?" demişti şaşkın bir şekilde "Evet, bazı özel güçlerimizi kullanmamıza yardımcı olur." dedi Finney. Robin şaşkınlıkla "Özel güçleriniz mi?" demişti, Finney onaylayarak "Evet, okyanus sularını kontrol edebiliyoruz." demişti. Robin kaşlarını kaldırdı, Finney gülüp bardaktaki suya baktı, su havalanıp süzülmeye başlamıştı, aniden Robin'in suratına çarparak ıslatmıştı "Hey!" Finney kafasını çevirip "Hak ettin." demişti.

Robin yarım ağız sırıtmaya başlarken "Demek, hak ettim öyle mi?" demişti, Finney onaylarken Robin üstüne doğru eğilirken "O zaman sende bunu hak ettin güzelim."  demişti, Finney yutkunurken Robin dudaklarını öperek onu kucağına çekmişti, Finney gecenin hiçte kolay geçmeyeceğini hissediyordu.

*****************************************************

Bölüm sonu

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

 Finney'e geçmiş olsun dualarını bekliyorum.

Adios.

Pequeño TritónHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin