Merabalar.
Nasılsınız?
Keyifli okumalar.
*********************************************************
Robin çatık kaşlarıyla önündeki kağıda bakıyordu, mektup gönderdikleri büyük gemilerden cevaplar gelmeye başlamıştı. Hepsi olumlu yöndeydi, anlaşılan Albert Shown'un yaptıkları son zamanlarda bir çok korsanın sinirini bozarak kızmasına sebep olmuştu. Ama iş o kadarda kolay değildi, Albert çok büyük bir korsandı, arkası sağlamdı. İşte bu yüzden kedileri gitmek yerine korsan toplamışlardı, bu iş hem itibarlarını artıracaktı, hemde en güçlü olmalarına yardım edecekti.
Kağıdı diğer kağıtların yanına bırakıp ellerini kafasının arkasında bağladı, dün akşamdan beri bir tuhaf hissediyordu. Ne zaman gözlerini kapatsa hep Finney'in yüzü beliriyordu, işin tuhaf tarafı, Robin bundan şikayetçi değildi. İç çekip gözlerini kapattı "Hayırdır Rob?" Robin gözlerini açıp ona baktı "Ne hayırdır Vance?" "Sabahtan beridir bir dalgınsın." Robin omuz silkti "Yok bir şey, sadece bir şeyler düşünüyorum." Vance inanmamış bir tonda "Öyle diyorsan..." diyip işine geri döndü.
"Finney ile işler nasıl Rob?" Robin düzgün bir şekilde oturup "İyi, diğerleri gibi olay çıkarmıyor. Sessiz sakin." demişti "Seninki ne alemde?" Vance iç çekip "Seninkinin tam tersi, asi ve hırçın." demişti. Robin bir şey demden önüne döndü, eğer sorun çıkarırsa Vance onun hakkından kendi başına çok kolay bir şekilde gelirdi.
"Ne dersin Vance? Bu işi başaracak mıyız?" Vance gülüp "Tabi ki başaracağız, o orospu çocuğunu kendi elimizle okyanusa atacağız." Robin gülümsedi, Vance bir şey dedimi, yapana kadar hırs ederdi. " bu işten sonra kesinlikle kendime bir sevgili yapacağım." Vance Robin'in sesine karşılık sırıtıp "Şu Finney gibi tatlı birisini bul bari." demişti alaycı bir şekilde. Robin gülüp "Direkt olarak onu yapsam nasıl olur?" demişti.
Vance "Mükemmel bir ilişkiniz." olur demişti kahkaha atıp, ama gerçek olsa çok iyi olurdu. Robin mutlu olmayı hak ediyordu, Finney onu mutlu edebilecek tek insan bile olabilirdi.
********************************************************
Bölüm sonu
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Sizce Vance ve Robin Bruce ve Finney'i savaşta yanlarına alacak mı?
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pequeño Tritón
FanficFinney ve Bruce kendi kasabalarında yaşayan, ama sıradan olmayan iki gençti. Kendi normalleri ve düzenlerinde yaşarken bu döngü kasabalarına yapılan korsan saldırısından sonra bozulmuştu.-Rinney-Brunce.