Merabalar.
Nasılsınız?
Keyifli okumalar.
*****************************************************
Finney ve Bruce birlikte Vance'nin tembihlediği gibi bir odada onlar gelene kadar geçici olarak kalıyorlardı. Vance gitmeden önce herkese onlar için bir oda hazırlamalarını ve onlar gelene kadar orada kalmalarını emir etmişti, emir yerine getiriliyordu, iki haftadır buradaydılar. "Sence ne zaman geri dönerler Bruce?" Bruce omuz silkti "Bilmiyorum, ama geri gelecekleri kesin. Ugh! Kaçmamız için olan tek şansı da kaybettik!" Finney kafasını kucağından kaldırmadan "Brucie? sana bir şey söylemem gerek." demişti. Bruce saçlarını okşamaya devam ederken "Söyle güzelim."demişti az öncekinin aksine sakin çıkan sesiyle.
Finney elini çarşafın üzerinde oynatmaya devam ederken "Ben..." demişti çekingence. Bruce saçlarını okşamaya devam ederken "Söyle güzelim, çekinme." demişti. "Ben ona aşık oldum." Bruce kaşlarını çattı "Kime güzelim?" Finney gözlerini kaçırıp "Robin'e" demişti, ne ara olduğunu anlamamıştı, o gittikten bir hafta sonra anlamıştı, ilk önce özlediğini fark etmişti, daha sonra ne zaman onu düşünse kelebeklenen karnını.
Bruce'un eli bir saniye dursa bile, daha sonra devam etmişti. "Bu gayet normal güzelim, neden çekiniyorsun?" Finney kalkıp sıkıca ona sarıldı, en çok korktuğu şey Bruce'un tepkisiydi ama şimdi korkmasına bir sebep olmadığını görüyordu.
"Seni çok seviyorum Bruce." Bruce kafasını hep yaptığı gibi Finney'in boynuna koydu "Bende seni çok seviyorum güzelim." Onların ayıran şey dışarıdan gelen bağırma ve kılıç sesleriydi, Bruce anında ayaklanırken Finney'i arkasına almıştı. Kapı on dakika sonra aniden kırılır gibi açılmıştı, bu mürettebattan olmadığını kesin olan bir grup korsan içeri girmişti. "Vay, kaptan Robin ve Vance'nin bu kadar güzel esirleri mi varmış?" Bruce dişlerini sıktı.
En önde duran korsan Bruce'u kolundan tuttuğu gibi kendine çekmişti, Bruce kurtulmak için çabalarken arkasından acı dolu bir inleme duyulmuştu, kafasını çevirip baktığında Finney'in hareketsiz yattığını fark etmişti, daha çok çırpınmaya başlarken "Finn! Bırak beni!" diye bağırıyordu, ama onunda bilinci kapanmıştı.
*************************************************************
Bölüm sonu
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Keyifli okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pequeño Tritón
FanficFinney ve Bruce kendi kasabalarında yaşayan, ama sıradan olmayan iki gençti. Kendi normalleri ve düzenlerinde yaşarken bu döngü kasabalarına yapılan korsan saldırısından sonra bozulmuştu.-Rinney-Brunce.