Merabalar.
Nasılsınız?
Keyifli okumalar.
********************************************************
Vance uzun ve yorucu bir günün ardından sonunda odasına gelmişti, Bruce ondan yaklaşık iki saat önce gelmişti. Kafasını kaldırıp kanepede oturan Bruce'a baktı, onu ilk gördüğü andan itibaren sevmişti ama bir türlü karşılığı olmamıştı, Vance vaz geçme kararı almıştı, yaptığı şey sadece Bruce'un ondan uzaklaşmasına sebep oluyordu.
Bruce kafasını kaldırıp Vance'e baktı, bir tuhaf görünüyordu.
Vance gömleğinin bir düğmesini açıp yatağa oturdu, Bruce kaşlarını çattı. Vance'nin şimdi yanına gelerek onunla uğraşması lazımdı, sarılıp öpmeliydi ama Vance yüzüne bile bakmıyordu. Çatık kaşlarıyla ona bakmaya devam etti Bruce, Vance hala ona bakmıyordu. Ayaklanıp yanına gitti "Bir sorun mu var?" Vance bakışlarını ona çevirdi, tanıdığı Vance gibi bakmıyordu "Yok?" Bruce ona bakıp "O zaman neden bana bakmıyorsun?" dedi merakla, Vance omuz silkip gözünü kaçırdı.
Bruce ayaklanıp "Finn'e bakacağım." dedi kapıya giderken, Vance yavaş bir sesle "Yapmasan daha iyi olur." dedi, Bruce kaşlarını çatarak ona baktı "Odalarından ses geliyor, anlarsın ya." Bruce kaşlarını kaldırdı, en iyisi yarın konuşmaktı. Vance tekrar kafasını eğince Bruce sinirle yanına yürüyüp oturdu, Vance hala ona bakmıyordu. "Vance, ne oluyor?" Vance kafasını kaldırıp iç çekti "İstediğini yapıyorum işte? Daha ne istiyorsun?" Bruce "Ne istemişim ben?" diye sordu merakla.
Vance "Senden uzak durmamı istemedin mi?" dedi bıkkın bir şekilde. Bruce kaşlarını çatarak "Ben öyle demedim." dedi. Vance ise "İma ettin." dedi. Bruce "ben öyle bir ima etmedim!" dedi yüksek bir sesle. En sonunda iç çekerek "Bak Vance, sana bir şey ima edeceğim, kabul edersen olur." demişti. Vance "Tamam, dinliyorum anlat." dedi.
Bruce yutkunarak "Ben bir deniz erkeğiyim, Vance." dedi tek seferde, Vance gözlerini büyüttü. "Şaka yapıyorsun." tek söylediği buydu, Bruce ise "hayır yapmıyorum." dedi. Vance "O zaman kanıtla!" dedi yüksek bir sesle, Bruce sırıtıp elini kaldırdı, gemi büyük bir sarsıntıyla sarsılmıştı "İnandın mı?" Vance "Sen, nasıl?" diye sormuştu fısıltı şeklince. Bruce gözlerini kaçırıp "Beni kabul etmeyeceğini biliyordum..." dedi kırgın bir sesle, Vance ise "Seni kabul ediyorum sadece şaşkınım." dedi hala şaşkın olduğunu belli eden sesiyle.
Bruce iç çekip ona her şeyi anlattı, biraz uzun sürmüştü ama bitmişti.
"Ben, gideyim." Bruce anlatıp bitirdikten sonra ayaklanmıştı, bir süre okyanusta kalmak iyi olurdu. Vance kolundan tutup oturmasını sağladı, iki saniye sonra dudakları birleşmişti. Bruce çekilmedi, hayır sadece öylece de durmadı, karşılık verdi. Elleri Vance'in yanaklarını bulmuştu, Vance'nin elleri ise belindeydi "Seni ne olursa olsun kabul ediyorum Bruce." Bruce gülümseyip yanağını öptü "Seni seviyorum."
**********************************************************
Bölüm sonu
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Biraz final vibe veriyor sanki? Finali buradan mı yapsam?
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pequeño Tritón
FanfictionFinney ve Bruce kendi kasabalarında yaşayan, ama sıradan olmayan iki gençti. Kendi normalleri ve düzenlerinde yaşarken bu döngü kasabalarına yapılan korsan saldırısından sonra bozulmuştu.-Rinney-Brunce.