Final

110 11 23
                                    

Merabalar.

Nasılsınız bakalım?

Keyifli okumalar.

*******************************************************

Robin Finney'i biraz daha yakına çekip belini biraz daha sıkı kavradı, çene hattına yumuşak bir öpücük kondurdu. Finney gülümsemesini büyütüp ellerini Robin'in elinin üstüne koydu. Robin kafasını oradan kaldırmadan gözlerini kapattı, Finney ise önündeki okyanus manzarasını izlemeye devam etti, serin okyanus esintisi saçlarından geçip havalandırıyordu. Robin dudaklarını boynuna bastırdı, Finney kıkırdadı. 

Robin işine devam ederken Finney ona engel olmadı, hoşuna gidiyordu. "Baba! Laura'ya bir şey söyle!" Arkalarından gelen sesle oraya döndüler, Ginny dudaklarını büzmüş sinirli bir şekilde onlara bakıyordu. Robin iç çekip "Laura, kızım kardeşine iyi davran." dedi. Laura uzun siyah saçlarını savurup "Saçlarımı yolmasın o zaman." demişti, Robin kaşlarını çatarken Finney "Uğraşmayın kızımla." demişti ikisine hitaben. Robin alınmış bir şekilde bakarken Ginny dudak büzüp önüne döndü. 

Robin kaşlarını çatarken Finney'i biraz daha yakınına çekti, Finney göz devirip kendisini tahta desteklere dayayarak kızlarını izledi. Laura ve Ginny az önce olanları unutmuş oynarken dört yaşındaki oğlu Noah elindeki tahta oyuncağı sallayarak kendi kendine oynuyordu. Finney gülüp elini karnına sardı, Robin'e en çok benzeyen  oydu. 

"Hey Finn!" Bruce kapıdan geçip Finney'in yanına geldi, onun gibi yaslanıp küçük yiğenlerine baktı "Sesler duydum, yine mi kavga ettiler?" Finney kafasıyla oynadı. Birkaç dakika sonra kapıdan ikizler gelmişti, koşarak kuzenlerinin yanına gelip oyuna katılmışlardı, onların arkasından da Vance gelmişti. Elini Bruce'un beline sarıp "Kime benzediler böyle, çok enerjikler." demişti yakınarak, Bruce gülüp "Tabi ki sana, benim çocukluğum çok sakindi." demişti övünerek, Finney onu onaylayınca Vance'nin kabullenmekten başka çaresi kalmamıştı.

"Elijah, Lucas, Noah'ı rahat bırakın." Bruce ikizlere mecbur bir uyarıda bulunup kafasını tekrar Vance'e çevirdi, Elijah ve Lucas gülüp Noah ile oynamaya devam ettiler, daha insancıl bir şekilde tabi. Lucas Noah saçını çekince acılı bir şekilde kurtarmaya çalıştı, ama Noah onun kıvrımsı siyah saçlarını çok sevmişti, Elijah bu duruma katıla katıla gülerken onu kurtarmaya kimse gelmiyordu, kızlar saçlarını toplamakla, ebeveyinler konuşmakla meşkuldü. Elijah en sonunda insafa gelip kardeşinin saçlarını Noah'ın parmaklarından kurtardı, Lucas 'Ow' diye bir ses çıkarıp saç köklerini ovuşturdu.

Lucas Elijah'ın gülmesine kızarak bu sefer o Elijah'ın saçlarına asıldı, kendisininkinin aksine sarı olan saçları eline dolayıp çekti, Elijah bağırıp kendisini elinden kurtardı, ikizi sadece küçük Noah'a karşı nazik birisiydi. "Ben sıkıldım, hadi yüzmeye gidelim!" Laura grubun kaptanı olarak konuştuğu zaman herkes anında onaylamıştı, 'annelerinin' güçlerinden aldıkları için onlarda birer deniz insanıydı, dolayısıyla rahatlıkla izin alabilirdiler. "Baba!" Robin ve Vance anında oraya dönmüşlerdi "Okyanusta yüzebilir miyiz?" Elijah ve Laura konuştuğu zaman Vance ve Robin "Önce söz verin." demişlerdi.

İkisi masum bakışlar atmaya devam ederken Robin "1.Güçlerinizi kullanarak okyanusta tsunami veya kargaşa çıkarmak yok." demişti, Vance onu devam ettirerek "2.Sesinizi kullanarak köpek balıklarını, balinaları ve daha birçok canlıyı konrtol altına almayacaksınız." demişti. Elijah ve Laura anında onaylamıştı "Tamam, gidin." Bütün çocuklar beraber okyanusa doğru gitmişlerdi, Noah Lucas'ın kucağındaydı. 

Robin,Finney,Bruce ve Vance okyanusta yüzen çocuklarını izliyorlardı, Noah hala Lucas'ın kucağında sayılırdı, Lucas ona yüzme öğretiyordu. Vance gülüp "Artık oğlunu bize verirsin değil mi Rob?" demişti, Robin kaşlarını çatarken 'Hmp' diye bir ses çıkarmıştı. Vance kahkaha atarken Bruce ve Finney kıkırdamıştı. 

Herkesin gözleri okyanusta olan Çocuklara dönerken yüzlerinde bir gülümseme oluşmuştu, birkaç yıl önce bir birlerinden korkarken şimdi çocukları vardı, olmaz dedirten her şeyi yapmışlardı, pişman değillerdi.

****************************************************************

Kitap sonu ne düşünüyorsunuz bakalım?

Aslında Final yapmayacaktm ama aklıma hiç fikir gelmedi, o yüzden.

Ama merak etmeyin, yeni kitap fikri buldum.

Adios.

Pequeño TritónHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin