"Şiişt pis fakir! Hadi uyan! "
Tepemde sinek misali vızıldayan Yalın'a ettiğim küfürler, ağır şiddet ve cinsel unsurlar içerdiği için beyinden dile ulaşamadan sansür yiyordu.
Bir kere daha sarsılmamla bir tekme savurdum.
"Ahh! Fakir tekmesi çok acıttı. "
Poyraz'ı hastaneden çıkarıp eve götürmemle Nurgül Sultan bize Hint dizisi klasiği yaşatıp kendini ordan oraya
atıp ağıtlar yaktı. Sonra yaptığı şovu Poyraz'ı ve beni terlikle döverek bir üst levele taşıdı. Neymiş ne diye stres yapıyormuşuz. Bu yaşta ne stresiymiş. Ayrıca ne diye haber vermemişim hastanede olduğumuzu.Sonra da Sultanım onun yanında olmazsak ölecekmişiz gibi düşünüp doğru Ömüşüme getirdi.
Vee Ömür evde bir adet hayvanımsı canlı beslediği için sabahın köründe kaldırılmak zorunda kaldım.O hayvanı tarif etmeme gerek var mı a dostlar. Uzun boylu, yeşil gözlü, biraz taş gibi biraz da mal gibi bir şey .
"Kızım kalksana ne sövdün içinden "
"Sen dua et içimden sövüyom. Anan anmasın sonra beni. " Kınarcasına bakıp üstümdeki battaniyeyi çekti.
" Terbiye bir gemiye binip hızla uzaklaştı. "
Bak bak laflara bak. Sanki babasının şirketi var.
Var. Neyse.
"Heh kalktım ne oldu şimdi? " Ayaklarımı aşağı itip yanıma oturdu. Masanın altından playstationı çıkardı. Kolu bana uzattı.
Abi hayır ya! Cidden mi?
"Dün gecenin öcünü alacağım. " Oha lan bu ne hırs! Bana karşı gösterdiği şu hırsı işinde gösterse yeminle Sakıp Sabancı olurdu.
"Sen bir ruh hastasısın. " Öpücük atıp oyunu başlattı.
" Bugün şirkete geleceksin benle . Haşmet Bey'in kesin emri. İş öğrenecekmişsin. Bu kız bu zekayla hayatta öğrenemez desem de nafile. " Oh birde o çıktı başımıza miss. Ben kim şirket kim. Ben olsam bana güvenip de iş teslim etmem.
"Bugün olmaz cınım emniyette işim var. "
Ve ilk gol gelmişti. Teşekkürler Valencia.
"Şirketten çıkıp gidersin. Bir toplantı var ona mutlaka katılman lazım. " Ya sanırsın toplantıyı ben yöneteceğim. İki kurabiye yer gelirim.
"He he tamam gideriz. Hadi önüne bak sen. Baak gol yiyon. " Geçiştirmeme rağmen ısrar etti.
"Heves ciddiyim. Bütün gün evde yatamazsın ya da ömrünün geri kalanını Poyraz'le emniyette polisçilik oynayarak geçiremezsin. Haşmet Bey sana güzel bir iş sunuyor, ne var gelsen. "
Ofladım. Bir türlü anlatamadığım derdim olmuştu bu. Arkadaşım! Ben istemiyorum. Yok yani. İstemiyorum şirket falan. Allahım yarrabim.
"Ya ben bulurum kendime göre bir iş . İlla şirket mi? "
Göz devirdi.
"Aynen yine dandik bir kafede garsonluk yaparsın. Sonra 1 aya varmadan kavulursun.. Ben bu filmi izledim. "
"Tamam be tamam. Senin çeneni çekeceğime iki gelir görünürüm daha iyi. Ama bana bak sadece toplantıya kalırım sonra işim var. Beni hiçbir kuvvet tutamaz orada. "
"İyi, aferin. "
Hızla oyuna döndük. Beni ikna etmenin zevki midir nedir bir gaza gelmişti. Arka arkaya gol atmaya başlamıştı. Yerimde dikleşip kolu sıkı kavradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zambak Mevsimi
Teen Fiction"Söyle bana, geçmişim var mı benim? Çocukluğum var mı mesela? Eski benden ne kaldı elimde? Koca bir hiç! Hayatım bile yalan be benim. Doğduğum gün, adım sanım ne varsa yalan. Beni ben yarattım. Olmak istediğim kişiyi ben seçtim. Şimdi söyle bana nas...