Bugün de Yazarkuşu biraz tanıyalım :) Samimiyetiyle, konuşma şekliydi tam bir mükemmel. Teklifimi kabul ettiğin için teşekkür ederiim. ♥
••••••••••••••••••
•Yazmak senin için ne ifade ediyor?
👉 "Yazmak ve kusmak aynı benim için. İçimde öldürdüğüm kişilerin ruhunu kusuyorum ben. "
• En çok ilham veren şeyler var mı? Yoksa sadece hayal dünyan mı?
👉"Şarkıların ilhamını yok saymam imkansız. Şarkılar benim hayal dünyamın en değerli parçaları. Ama hayal dünyam... O bana özel ve öyle bir kaos ortamı var ki... Şarkı araç, aslolan hayal dünyamdaki karmaşa. "
•İlk nasıl yazmaya başladın?
👉"Çocukken. Şiiler, piyesler, hikayeler... Ana hikaye yazmaya, ciddi ciddi bu yaz başladım. Önceden senaryo ağırlıklıydı çalışmalarım çünkü. "
•Başarılı olmanın bir sırrı var mı sence?
👉"Samimi olmak. Siyahı anlatırken siyahın samimiyeti, beyazı anlatırken beyazın.."
•Geleceğin yazarlarına nasıl bir tavsiye vermek isterdin?
👉"Geleceğin yazarları, sakın size "Yazarlık kutsal, sen yazar sayılmazsın" diyen insanların sizi üzmesine izin vermeyin. İsimlere takılmayın. Yazar olmak ya da olmamak... Mühim olan bu değil. Yazmayı sevdiğiniz sürece.. :')"
•Bu kadar başarı günlük hayatını etkiledi mi? Etkilediyse nasıl etkisi oldu?
👉"Sorumluluklarım arttı. Cevap veremediğim mesajlar... Yolda bana rastlayan ve tanıyan bir kaç okurum... Müthiş bir fark yok, ama evet eskiye göre değişim var. Ama ben olabildiğince bu değişimi yok sayıyorum. Popülerite, takip edilme ya da başka bir ad... Ben bunlardan çok haz eden biri değilim. Eğleniyorum ben. Benimle eğlenen yol arkadaşlarım var. Olay bu. "
•Ne tarz kitaplar okursun?
👉"Polisiye ve psikoloji."
•Acımasız bir soru olarak; Kitap mı, şarkı mı desem hangisini seçerdin?
👉 "Şarkı."
•Hikayen nasıl ortaya çıktı? Tetikleyen ne oldu?
👉"Bir sürü hikayem var. Ama wattpaddekiler tamamen doğaçlama. Orası benim karalama defterim çünkü. Her seferinde plansız başladım doğaçlama gitti."
•Okuyucalarına bir şey demek ister misin?
👉"Onlar zaten biliyorlar... Onları cidden kocaman seviyorum."
•Kitabın yakında çıkacak, neler hissetmene neden oldu?
👉"Şimdilik heyecan yok gibi. Ama o gün gelince eminim midem düğümlenecek."
•Kalemin gerçekten harika 4N1K bu kadar eğlenceliyken Ölüme Fısıldayan Adam tamamıyla farklı. İkisi senin için ne ifade ediyor?
👉Bu sanırım bana en çok sorulan soru. Buna hep verdiğim cevabı vereceğim. 'Her sene en az on kişiyi kafamda öldürüyorum ben. Bunlardan tilkilerime yakın olanı, ölüme fısıldıyor yazarken. Yaşama dört elle tutunanı 4N1K'yla canavarlaşıyor.' ÖFA, benim ayaklarımı karnıma çekince ortaya çıkan mahzun ve tilki yanım. 4N1K, arkadaşlarımlayken ortaya çıkan yaramaz ve canavar yanım"
•Bizi başka bir kitap bekliyor mu? Yoksa kitaplarının 2. kitabı olacak mı?
👉"Evet, Haziran başı gibi başka bir hikayeye başlayacağım. ÖFS psikoloji ağırlıklı romantik, dram. 4N1K komedi ağırlıklı romantik genç kurgu. Moira Sarmalı fantastik... derken yeni bir tür denemek istiyorum. Romantik ağırlıklı komedi/dram. Yani 4N1K'nın romantik hali gibi bir hikaye... Dramı, romantizmi, mesajı.. Herşeyi yerli yerinde bir genç kurgu... Bakalım, umarım herşey yolunda gider yeni hikayem için :')"
•Ve son olarak, kendini kısaca tanıtır mısın? (Neler yapmaktan hoşlanırsın, boş zamanların nasıl geçer vs.)
👉"Kısaca nasıl tanıtsaaam... Takıntılıyım. Tembelim. Pizza benim kutsalım. Yemek yemek bir hobi. Uykucuyum. Çok kişilikliyim. Dostluk benim için en kıymetli şeylerden. Anime izlemeye bayılırım. Seinfeld, Friends ve Malcolm in the Middle dizileri favori dizilerim. Rock müzik tutkunuyum, poptan pek haz etmiyorum. Turuncu ve sarı renkten nefret eder, siyah ve pembe renge aşığım. Beşiktaşlıyım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
RandomHerkesin hayran olduğu bir yazar, bir oyuncu, şarkıcı, manken vardır. Ben sadece yazarlar'ı yazıyorum, sizde bilmediklerinizi belki öğreniyorsunuz. Var mısınız? O halde durmayın...