Merhaba :) Bugünkü harika sohbetimizi Kübra ile yaptık. Bir Koala Hikayesi ve Kızlar Arasında kitaplarının biricik yazarı. Ve daha bir sürü harika kitapları var. Şimdi yazarımızı biraz daha yakından tanıyalım...
Öncelikle; Benimle röportaj yaptığı için kendisine teşekkürlerimi iletiyorum. ♥
• Yazmak senin için ne ifade ediyor?
👉 Yazmak benim bir parçam, nefes aldığımı hissediyorum. İçimdeki bambaşka ruhları aktarmanın bir yolu benim için.
• En çok ilham veren şeyler var mı? Yoksa sadece hayal dünyan mı?
👉 Genelde hayal dünyamdan çok hissettiklerimi ve yaşadıklarımı düşünerek yazıyorum, hayal dünyam biraz karanlık. Etrafımdakilerden ilham alabilirim, bir de izlediğim animelerden.
• İlk nasıl yazmaya başladın?
👉 Yazmaya 2011 civarı başladım, Twilight serisi o zaman çoğu kişiyi olduğu gibi beni de etkisi altına aldı. Facebook fan hikayeleri sayfaları vardı ve bir gün adminlik için mesaj attım. Ardından birkaç sayfada daha yazıp kendi sayfamı açtım. Yazmak Ed & Bells hikayeleriyle başladı ve ardından özgün isimler kullanarak devam ettim. Şimdi de Wattpad'deyim.
•Başarılı olmanın bir sırrı var mı sence?
👉 Bilmiyorum, aslına bakılırsa ben hep kendi halimde yazan biriyim. Düzgünce yorum yapan ve benimle olduğunu bana hissettiren insanlar yanımda olduğu sürece devam ederim. Okur kavramı bana hep yabancı, genelde konuştuğum kişiler gibi görüyorum onları.
•Geleceğin yazarlarına nasıl bir tavsiye vermek isterdin?
👉 Özgün olsunlar ve okunsun diye yazmasınlar. Kendileri için yazsınlar. Diğer türlü bir süre sonra kendinizi de kaybedersiniz.
• Bu kadar başarı günlük hayatını etkiledi mi? Etkilediyse nasıl etkisi oldu?
👉 Öyle havai şeyler yok. :D Zaten çok sonradan öğrendiler beni, hâlâ tam olarak tanımayan kişiler var. Sadece hikayemi okuyan birkaç kişi beni bulup final için yakındılar. :D * Bir an döveceklerini sandım*
•Ne tarz kitaplar okursun?
👉 Kitap okumak... Elimden gelse tüm fantastik kitapları isterdim sanırım. Bitirebildiğim tek seri Alacakaranlık. Para biriktirdikçe bir şeyler alırım. Genel olarak fantastik ilgimi çekiyor çünkü yazarken saptırmamak zor, ince düşünülmeli. Bu yüzden gerek vampir kurguları olsun gerek olağanüstü kurgular beni büyüler. Onun dışında düşündüren ve zekice kurgulanan kitapları severim Dan Brown gibi. En sona da aşk romanları düşüyor, kız salak olmadığı sürece okurum onları da.
•Acımasız bir soru olarak; Kitap mı, şarkı mı desem hangisini seçerdin?
👉 Şarkı.
•Hikayen nasıl ortaya çıktı? Tetikleyen ne oldu?
👉 BKH tamamen sinirden ortaya çıktı. Çok fazla salak ve sülük gibi olan kızlar vardı. Ayrıca birçok çelişki yaşıyorlar, bir bakıyorsunuz daha öpüşmeyi yeni öğrenen biri yatmak için can atıyor? Final notunda daha detaylı anlattım aslında bu mevzuyu, oradan da bakabilirsiniz. Genel olarak içimizden belki biraz da kötü bir tarafımızı yazmak istedim. Kötü kızlar başrol olamaz mı? Bunlar üzerinde döndü hikaye fakat bir süre sonra çok fazla ben olduğunu hissettim. Ailevi olaylar olsun, bazı durumlar olsun çok fazla yazmışım. İnceldiği yerden kopsun dedim de finalden önceki bölüm beni parçaladı. Çoğu kişi finale odaklı ama benim için bir Berk var ve o bölüm beni mahvetmişti.
•Okuyucalarına bir şey demek ister misin?
👉 Okur değil, arkadaş. Gerek Koalalar, gerek Kedicikler. Belli edemiyorum fakat tahmin ettiğinizden daha fazla size değer veriyorum.
•Kitabın veya kitapların için teklifler geliyor mu? Bu durum hakkında ne düşünüyorsun?
👉 Geldi, ilk başta aşırı heyecan verici bir durumdu fakat sonradan fazla sıkıcı bir durum oldu. Cidden okunarak teklif geldiğine inanamıyorum, bir şeyler hissettiğim zaman bunları düşünceğim.
•Bir Koala Hikayesi 2 çıkacak mı?
👉 Dediğim gibi hikaye benim hayatımdan ilham alındı, eğer bir gün bir şeyler yaşadığımı hissedersem yazacağım. Fakat şimdilik olmayacak gibi.
•Ve son olarak, kendini kısaca tanıtır mısın? (Neler yapmaktan hoşlanırsın, boş zamanların nasıl geçer vs.)
👉 Kendimi tanıtmak? Aslında yazdığım karakterler gibiyim. Kahve içmeyi severim, yakın bir zaman önce dövüşçüydüm, anime aşığıyım. Yüksek sesli müzik dinlemek sanırım en güzel mucizelerden biri. Uyumak ve tıkınmak bir ihtiyaçtan daha fazla, vazgeçilmezlerim. Boş zamanlarımda birkaç samimi arkadaşımla görüşürüm, müzik dinleyerek sahilde koşarım, kitap okur ve bölüm yazarım. Sanırım bu kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
RandomHerkesin hayran olduğu bir yazar, bir oyuncu, şarkıcı, manken vardır. Ben sadece yazarlar'ı yazıyorum, sizde bilmediklerinizi belki öğreniyorsunuz. Var mısınız? O halde durmayın...