Merhaba! Bugün sizlere Küçüğüm, Diğer Yarım ve Benim Mafyam adlı kitaplarının biricik yazarıyla röportajımı paylaşacağım. Umarım keyif alırsınız.
Buradan kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum. Harika bir sohbetti!
NOT: Bir kaç spoi var sizler için :)
Yazmak senin için ne ifade ediyor?
Yazmak beni rahatlatıyor aslında bir nevi terapi gibi o kendimi o karakterin yerine koyuyorum ve gerçek hayatta çekinip yapamayacağım şeyleri o karakterde cesaret göstererek yaptırıyorum.
Peki, sana cesaret veren şeyler var mı, yoksa sadece hayal dünyan mı?
Ortaokuldan beri yazıyorum ben aslında yani cesaret demeyelim de benim için hobi oldu ve hayal dünyam çok büyük bazen ben bile inanamıyorum kendime
Nelerden ilham alıyorsun?
Dinlediğim müziklerden sanırım..Yeni bölümleri yazarken o an ki çalan şarkıya göre olayları ilerletiyorum..Bir de o gün yaşadığım şeylerden o günüm güzel geçtiyse kitaba da bunları yansıtıyorum.
İlk nasıl yazmaya başladın?
İlk ortaokula başlarken yazmayı başladım tabi o zamanlar hikaye değil de şiir yazıyordum sonra onlar yavaş yavaş kısa hikayelere dönüştü
Sana göre başarılı olmanın bir sırrı var mı?
Bana göre başarılı olmanın ilk kuralı insanın kendine inanması ve güvenmesi.Bir yola çıktığında kendine güvenmiyorsan zaten en başından 1-0 mağlup başlamış oluyorsun
Geleceğin yazarlarına nasıl tavsiye vermek istersin? Yazmaya çekinen o kadar kişi var ki..
Evet maalesef ki çok fazla çekinen kişiler var..Bazı okuyucularım benden onların kitaplarını okuyup değerlendirmemi istiyorlar elimden geldiğince yardım etmeye çalışıyorum falat ben kendimi tam anlamıyla yazar olarak görmüyorum sadece o yolda ilerliyorum.Onlara tavsiyem kimse okumaz onun için ben yazmayayım, okumakla yetineyim diye düşünmesinler. Bende ilk zamanlar hikayemin bu kadar okunacağını tahmin etmemiştim ve biraz tereddütlüydüm ama şuan iyi ki de kendime güvenip bu hikayeyi yazmışım diyorum.Kısacası; Kendinize güvenin ve içinizden geldiği gibi hikayenizi yazın :)
Peki, ne tarz kitaplar okursun?
Fantastik,romantizm,vampir,polisiye konulu kitapları okumayı seviyorum. Ama söylemeden geçemicem en favori kitaplarımdan birisi de kötü çocuk serisi :)
Hikayeni tetikleyen ne oldu? Nasıl ortaya çıktı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
RandomHerkesin hayran olduğu bir yazar, bir oyuncu, şarkıcı, manken vardır. Ben sadece yazarlar'ı yazıyorum, sizde bilmediklerinizi belki öğreniyorsunuz. Var mısınız? O halde durmayın...