Merhaba, merhaba :)
Bugün sizlerle, Mazi, Bir Aşk Hikayesi, Sessiz Çığlık ve Megastar Evleniyor adlı kitaplarının biricik yazarı ile tatlı röportajımızı paylaşacağım. Umarım keyif alırsınız :)
Buradan tekrardan benimle bu harika sohbeti gerçekleştirdiği için yazarımıza kocaman teşekkürlerimi sunuyorum.
--------
Yazmak senin için ne ifade ediyor?
Yazmak hayatımın vazgeçilmezi diyebilirim. Parmaklarım klavyeye dokunduğu an nefes aldığımı hissediyorum ve sanırım koşulsuzca özgür hissettiğim tek an yazdığım an oluyor.
Peki, sana ilham veren şeyler var mı yoksa sadece hayal dünyan mı?
Tamamen hayal dünyamdan besleniyor olsam da, ilham veren şarkıları da yok sayamam. Bazen bir enstrüman sesi bazen de bir şarkı beni olmadık diyarlara sürükler. Kendimi yeni bir kurgunun içinde bulurum ve yazmaya başlarım.
İlk nasıl yazmaya başladın?
İlk yazmaya başladığımda lise son sınıftaydım. Çok severek takip ettiğim Sıla dizi için hayranı olarak hikayeler yazmaya başladım. Sonra bir anda başka kurgular içinde buldum kendimi. Bambaşka karakterlerle farklı hikayeler yazmaya başladım.
Peki, başarılı olmanın bir sırrı var mı?
Yazarken kendimi karakterlerimin yerine koymaya ve onlar gibi düşünüp, hissetmeye özen gösteriyorum. Başarımın en büyük nedeni bu ve birbirinden tatlı okuyucularımın desteği :)
Geleceğin yazarlarına nasıl bir tavsiye vermek istersin? Yazmaya çekinen o kadar kişi var ki...
Yazmaktan ve paylaşmaktan korkmasınlar. Olumsuz eleştiriler mutlaka olacaktır. Kimse için kendilerinden, yazdıklarından ödün vermesinler. Okunmaz diye de düşünmesinler. Hepimiz aynı noktadan başladık. Eminim zamanla onlar da başarılı olacaklardır.
Mazi şuan Romantik de 3. sırada ve ilgiler büyük. İleride raflarda görebilecek miyiz?
Şu an ilgiden ve Mazi'nin bu derece başarılı olmasından dolayı çok mutluyum. Henüz bir yayın evinden teklif almadım. Ama Mazi'nin kitap kokusuyla buluşmasını çok istiyorum. Umarım en kısa zamanda olur :)
Kitapların nasıl ortaya çıktı?
Hepsinin ayrı bir oluşum hikayesi var. Bazıları bir şarkının bende uyandırdığı hisle bazıları da ilham perilerim sayesinde ansızın belirdi hayal dünyamda.
Hangi tarz kitaplar okursun?
Tarihi kurgu, romantik, fantastik ve bir çok tarz okuyorum. Polisiye okuyamadığım türlerden biri. Şu sıralar burada tanışıp, kalemine hayran olduğum ve kitapları çıkan arkadaşlarımın kitaplarını okumaya çalışıyorum.
Peki, hikayeni tetikleyen ne oldu?
Mazi'nin kurgusu bir anda hayal dünyamda oluştu. Önce Genco'yu yazmaya başladım sonrası kendiliğinden oluştu.
Hikayelerin hakkında bilgi verir misin? Çok fazla spoi vermeden bizi neler bekliyor?
Bir Aşk Hikayesi adlı hikayem de Devran ve Havin'in beklenen romantik sahneleri gelecek.Mazi de Genco ve Amelya'nın evliliğini yaşanacak üç olayla sınanacak. Savaş ve Rojda'nın hikayesi ise sürpriz bir zamanda başlayabilir:)Bu kadar yeter sanırım :)
Karakterlerin seni zorluyor mu? Veya en çok zorlayan kişi kim?
Şimdiye kadar yazdığım hikayelerde beni zorlayan sadece iki karakter oldu. Biri Mazi'deki Amelya, diğeri Sessiz Çığlık adlı hikayemdeki Yasemindi.
Peki kitaplarını yazmakta bir amacın var mıydı, yoksa sadece eğlence için mi?
Aniden aldığım bir karardı. " Bende yazabilir miyim? " Diye düşünüp bir anlık cesaretle yazmaya başladım. Amacım kendimi keşfetmekti sanırım.
İleride kitaplarından herhangi birini ellerimizle tutabilecek miyiz? Böyle bir düşüncen var mı?
Kağıt kokusuyla sarmalanmalarını ve bir çok okuyucuya ulaşmalarını çok istiyorum. Şu an benim için bir hayalden ibaret. Belki bir gün gerçek olur.
Bize biraz da kendinden bahsedebilir misin?
24 yaşında bir Mühendisim. Hayatımın büyük bir kısmı işlerimle kaplanmış durumda. Ailemle yaşıyorum. Çerkez bir dede ile Gürcü bir babaannenin büyük torunuyum. Onların büyük aşkının hikayesiyle büyüdüğüm için biraz romantiğim sanırım. Gülmeyi ve etrafımdaki insanları güldürmeyi çok seviyorum. Fazla neşeliyim ve aşırı duygusalımdır.
Son olarak okuyucularına bir şey demek ister misin?
Tatlı okuyucularım onlar benim. Her biri birbirinden özel, saygı ve sevgi dolu. Varlıklarını hissetmek ve yorumlarıyla, mesajlarıyla yanlarımda olduklarını görmek paha biçilemez benim için. Her daim yanımda olmalarını, desteklerini esirgememelerini istiyorum. Hepsini sevgiyle kucaklıyorum ve en güzel dileği sunuyorum. Onlar alışkınlar bu veda sözüme :) Aşk'la kalın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
AcakHerkesin hayran olduğu bir yazar, bir oyuncu, şarkıcı, manken vardır. Ben sadece yazarlar'ı yazıyorum, sizde bilmediklerinizi belki öğreniyorsunuz. Var mısınız? O halde durmayın...