Merhabalar! Bugün de sizlerle Oyun adlı kitabın yazarı @prisonersclub ile röportajımızı paylaşacağım. Umarım bu sohbet eşliğinde sizlere bir kaç bilgi edinme şansı verebilirim.
Bu eğlenceli konuşmayı kabul ettiğin için tekrardan teşekkür ederim sevgili yazar!
----
Yazmak senin için ne ifade ediyor?
Yazmak benim için hobiden çok alışkanlık oldu, ne kadar alışkanlık haline getirmek istememiş olsam bile. Fazla düşünen bir yapım var, hayal gücüm ise bunun bir parçası. Bir süre sonra aklıma sığmaz oldu hayallerim ve yazmak bunun için en iyi bir ilaç oldu, kısacası beni rahatlatıyor, aklımı rahatlatıyor.
Sana ilham veren şeyler var mı, yoksa sadece hayal dünyan mı?
En büyük ilham kaynağım müzik. Yarattığım duyguları dinlediğim müzikten esinlenerek yazıyorum, olmazsa olmazım diyebilirim.
İlk nasıl yazmaya başladın?
Ortaokulda hevesimi gösterdiğimi hatırlıyorum ama ciddi anlamda yazmaya wattpad de OYUN kitabımla başladım.
Sence bu kadar başarılı olmanın sırrı nedir?
Sabırlı ve özverili olmak. Bunların sonucunda başarıyı garanti edebilirim.
Geleceğin yazarlarına nasıl bir tavsiye vermek istersin? Yazmaya çekinen o kadar kişi var ki...
Haklısın çekinen bir sürü insan var ki ben buna gerçekten çok üzülüyorum. Kendinden bilirim ki çekinince, utanınca, ileriye adım atmadıkça hiçbir şey olmuyor. Kendinizden emin olun ve korkmayın. Biliyorum ki çoğu kişi başaramamaktan korkuyor ama denemedikçe bilemezsiniz. Kendinize güvenin sabırlı olun ve samimi olun, sonrası çok güzel oluyor ^.^
Hangi tarz kitaplar okursun?
Her türlü kitabı okumaya çalışırım ama genelde elim bilim kurguya yönelir.
Peki hikayeni tetikleyen ne oldu? Nasıl ortaya çıktı?
Yıllar önce izlediğim bir dizinin temel kurgusu çok hoşuma gitmişti oradan esinlenerek bir kurgu belirledim. Hayal gücümle karıştırdım ve biraz araştırma yaptım ve şimdiki kurgum ortaya çıktı.
Peki kurgun hakkında biraz bilgi verir misin? Çok fazla spoi vermeden bizi neler bekliyor? Karakterlerin seni zorluyor mu?
Bilinen üzere kurgum da patronları eski bir ajan olan bir çetenin, sevdiklerini öldürdükleri için beş devlet adamından alınan intikam anlatılıyor. Şöyle söyleyebilirim, yavaştan alacağım yani bu demek oluyor ki daha fazla görev daha fazla aksiyon ve kitapta ki aşkı arttırmak istiyorum. Karakterler hakkında ise beni Poyraz biraz zorluyor ve en kolay da Çağlay'ı yazabiliyorum ama Poyraz Çağlay sahnelerinde bazen tıkanıyorum. Onun dışında karakterleri yazmak en kolay şey olsa gerek, ne de olsa aslında hepsi benim bir parçam.
Oyun'u yazmak için bir amacın var mıydı? Yoksa yazmayı sevdiğin için ve o izlediğin dizi sayesinde bir şeyler mi denemek istedin?
Amacım yoktu, kurgusu çok hoşuma gitmişti ve bu konuda da bir sürü hayalim vardı. Bende neden olmasın diyerek yazmaya başladım ve tabi birde wattpad de böyle kurguları pek görmüyoruz, değişiklik olması iyi oldu.
Bize kendinden bahseder misin? Seni tanıyalım biraz da
.On sekiz yaşındayım, üniversite ilk sınıftayım ve mühendislik okuyorum. Ankara'da yaşıyorum, her zaman senarist olma istediği vardı içimde ama kendimi fizik ve matematik ile cebelleşirken buldum. Genel olarak sürekli kulağımda kulaklığımı görürsünüz, müzik dinlemeden duramam ve her merak ettiğim şeyi araştırırım bu yüzden bilgime güvenerek ortada konuşulan her konuya atlama gibi biraz can sıkıcı bir huyum vardır. Bunun dışında birçok görmek istediğim ülke var ve umarım bu hayalim gerçekleşir.
Son olarak, okuyucularına bir şey demek ister misin?
Evet, okuyucularımdan çok memnunum, kesinlikle harikalar ve sadıklar. Genel olarak bu nedenlerden dolayı yorumlara, mesajlara vb. şeylere cevap vermeyi çok seviyorum, okuyucudan çok arkadaş gibiler, her şekilde destekleyici, samimi ve sıcak. Umarım sonuna kadar beraber oluruz diyorum ve onlara teşekkür ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
RandomHerkesin hayran olduğu bir yazar, bir oyuncu, şarkıcı, manken vardır. Ben sadece yazarlar'ı yazıyorum, sizde bilmediklerinizi belki öğreniyorsunuz. Var mısınız? O halde durmayın...