Röportaj 9

2.3K 43 1
                                    

Merhaba! Aşk Fırtınası, Gün Işığım, Genç Patron ve Gecemin Yıldızı adlı kitapların yazarı Özlem Çorapçı ile röportajımızı sizlere sunuyorum.

Umarım yazarımız hakkında size bir şeyler katabilirim.

Teklifimi kabul ettiğin için tekrardan teşekkür ederim...

-------


Yazmak senin için ne ifade ediyor?

Yazmak benim için içimi dökmek anlamına geliyor. Yani karşıma çıkan kötü karakterleri, hayal dünyamda mükemmel karakterlere çevirmek gerçekten çok sevdiğim bir durum.

Sana ilham veren şeyler neler, yoksa sadece hayal dünyan mı?

Okuduğum kitaplar, etrafımda olan olaylar ve tanık olduğum ilişkiler çoğunlukla da hayal dünyam

İlk nasıl yazmaya başladın?

Yaşadığım kötü bir ilişki sonucunda kafamı toparlamak adına başladım.

Peki, başarılı olmanın bir sırrı var mı?

Sanırım severek yapmak.

Geleceğin yazarlarına nasıl bir tavsiye vermek istersin? Yazmaya çekinen o kadar kişi var ki...

ben henüz tam anlamıyla bir yazar olmadım ama içindekileri yazmaya çekinen arkadaşların aslında hiçbir şeyden çekinmemelerini, içlerinden nasıl geliyorsa öyle yazmalarını öneririm. İlk önce kendiniz için yazın

Başarın günlük hayatını etkiliyor mu?

çok fazla mail, almak haricinde etkileyen bir durum yok.

Genç Patron yakında raflarda, sayılı günler kaldı ve nasıl hissediyorsun? Bizimle paylaşabilir misin? 

Benim ilk kitabımdı daha 20. bölümden kitap olacağını belli eden bir kitaptı. Çünkü çok fazla yayın evinden teklif geliyordu. Hayalim kitap çıkarmaktı dersen yalan olur ama Yaptığım bir iş ile ilk defa sonuna kadar gurur duydum.

Diğer kitapların; Aşk Fırtınası, Gün Işığım ve Gecemin Yıldızı'nı da raflarda görebilecek miyiz?

Onlar içinde görüşmeler var ama henüz onlar devam eden hikayeler olduğundan gündemde değil.

Hangi tarz kitaplar okursun?

genelde romantik komedi tarzında kitaplar okuyorum. Komedi aşk kitapları daha çok zevk alarak okuyorum. Mesela aşka çeyrek kala, Aşk kapıyı çalınca, Ah şu kalbim gibi.

Hikayelerini tetikleyen ne oldu? Nasıl ortaya çıktılar?

Hikayelerimi neyin tetiklediğini bilmiyorum. Sadece yazdım yayınladım. Bir anda yayıldı.

Bize biraz da kendinden bahseder misin? Özlem kimdir?

28 yaşında, çalışan bir insanım. Gezmeyi, arkadaşlarım ile vakit geçirmeyi, hayal dünyamda yeni yeni karakterler ortaya çıkarmaktan çok ama çok hoşlanan biriyim. Hayatımda hep eğlenceli şeylere yer vermeye çabalasam da genelde kötü olaylar ile karşılaşırım. onları da bu şekilde hobiler edinerek atlatmaya çabalarım.

Ve son olarak, okuyucularına bir şey demek ister misin?

okuyucularımın tamamına beni hayal dünyamda yalnız bırakmayı, bana yorumları ile eşlik ettikleri için çok çok teşekkür ederim:)

Yazarlarla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin