˗ˏˋ 5 ˎˊ˗

95 10 30
                                    

Yazardan:

"Felix nerede kaldı.." kendi kendine mırıldanmıştı Changbin. Sol tarafındaki sırada oturan Hyunjin'in de dikkatini çekmişti bu. Ders başlayalı beş dakikadan fazla olmuştu fakat Felix hala sınıfa dönmemişti. Çok geçmeden Changbin dayanamayarak elini kaldırdığında Hyunjin de kaldırdı elini. "Nerede kaldı bu sikik." Hyunjin kendi kendine söylenmişti. Hoca Hyunjin'in ismini söylediğinde kendine gelip sordu "Tuvalete gidebilir miyim?" Hoca kafasını sallayarak onayladığı da Hyunjin sınıftan hızlı adımlarla çıkıp gezinmeye başladı. "Öff ben niye seni arıyorum ki piç! Kim bilir kimin altında inliyorsun." Hyunjin'in aklına türlü türlü şeyler gelirken tuvaletten gelen seslerle oraya döndü. Tuvaletten 'Gitsenize siz' 'Orospular!' 'Tanrım, biri yardım etsin!" Hyunjin Felix'in kalın sesini tanımıştı. Kapıyı açmaya çalıştığında kilitli olduğunu fark etmesi ile kapıya omzunu sertçe vurduğunda kapı hışımla açılmıştı.

Hyunjin'in anlatımı:

"Noluyor!" Yoongi açılan kapıya döndüğünde gözlerimi Taehyung'a diktim.
"Taehyung, yine ne boklar karıştırıyorsun!" sinirle bağırdığımda sırıtarak yanıma gelmişti.
"Yok bir şey, sen hayırdır yanında kızları göremedim, sikişmeyecek misin?"
Taehyung'un sözleri ile Felix'in kaşları çatılmıştı. Sinirli bir nefes verirken önüme gelen saçlarımı geriye attım.
"Bak Taehyung, sana ne kadar anlatmam gerekecek bilmiyorum fakat o sadece bir hataydı, anlamıyor musun? Hata!" üzerine yürürken konuşmuştum. O ise yüzünden hiç bir zaman silinmeyen o pis sırıtışıyla geri geri gidiyordu. "Fakat sen bunu o saf beynine yediremiyorsun, sana dokunmayıp o kıza dokunmuş olmam canını yakıyor değil mi!" dediğimde gözlerindeki kırgınlık net bir şekilde belli oluyordu.
"Acımasızsın."
"Evet öyleyim. O yaptığımda bir hataydı ve bir daha tekrarlanmayacak!" dediğimde alayla güldü.
"Evet, hata. Yaptığın hata ile kızı hamile bırakıyordun." söylediği şeyle yakalarına yapışmıştım.
"Oğlum senin canın dayak falan istiyor herhalde amına sokarım senin bak yeter!"
"Soksana." Taehyung'un bakışları dudaklarıma indiğinde kafamı yüzüne geçirmiştim. Kafamı burnuna geçirdiğimde duyulan sesle Felix'in arkadan şaşırma sesleri gelirken diğerleri kaçıp gitmişti.

"Seni sevmiyorum bırak artık peşimi!" diyerek ondan uzaklaşmıştım. Burnunu tutarak kapıdan koşar adımlarla çıktığında burnunu kırdığımı anlamıştım. Felix yavaş adımlarla benden uzaklaşırken ona yaklaşarak yakalarından tutmuş ve duvara dayamıştım.
"Bir şey yaptılar mı?" demiştim sertçe.
"Lan bi' siktir git!" Felix yakalarını kurtarmaya çalışırken yüzüne yaklaşıp konuşmuştum.
"Bir şey yaptılar mı dedim?" Felix yutkunurken bense gözlerimi gözlerine dikmiştim.

"Bırak beni, uzak dur!" Felix serçe konuşurken umursamadan yakalarını daha sıkı kavradım.
"Bundan sonra, bana haber vermeden yalnız başına bir yere gitmiyorsun, duydun mu?" demiştim ciddi bir şekilde.
"Hah, oldu paşam başka bir istediğin?" demişti alayla.
"Bana bak küfürbaz çocuk, bundan böyle benim istediğimi yapacaksın, anlaşıldı mı?"  demiştim sağ elimi saçlarına çıkararak.
"Hoşt ulan, noluyo'!?" demiş ve ellerini elimin üzerine götürmüştü. Saçını çekerek kafasını duvara vurmasını sağladıktan sonra kulağına yaklaşıp fısıldamıştım.
"Tamam mı?"
"Of sikeyim! Bırak saçımı!" demişti acıyla. Sırıtmış ve saçını bırakmıştım.
"İt!" diyerek tuvaletten çıkmıştı. Küçük bir kahkaha atmış ve ellerini yıkayarak tuvaletten çıkmıştım.

Felix'in anlatımı:

Sınıfa sinirle girdiğimde herkesin bakışları bana dönmüştü.
"Özür dilerim, geç kaldım." sertçe konuşmuş ve yerime oturmuştum. Sinirli olduğum her halimden anlaşılıyordu. Organik puşt! Neymiş onun haberi olmadan bir yere gidemezmişim. Oldu, bende zaten ezik gibi 'tamam' deyip ona itaat edecektim. Anası itaat etsin ona be!

"Felix, neden bu kadar geç geldin?" demişti hoca. Derin bir nefes alıp konuşmuştum "Tuvalette sıkıştırdılar." demiştim elimdeki kalemle oynarken.
"İnanmalı mıyım?" dediğinde elimde oynadığım kalemi sıkarak konuşmuştum.
"İnanmazsanız inanmayın," dediğimde İçeriye Hyunjin girmişti. ".. alın bu da şahit." dediğimde hocanın bakışları Hyunjin'e dönmüştü. "Hyunjin?"
"Minho hocam ben tuvalette gittiğimde bu yanına tanımadığım kızları almış  konuşuyordu." dediğinde ağzım şaşkınlıkla açıldı. Ayağa kalkarak konuştum.
"Hocam yalan! Yemin ederim yalan! Konuşmuyordum, üç piç beni sıkıştırmışlardı taciz edeceklerdi amına koyayım, ne konuşması!" dediğimde Minho hocanın kaşları çatılmıştı.
"Felix, sana küfür etme hakkını kim verdi? İlk günündesin sınırlarını zorlamak istersen." Dediğinde elimde sıktığım kalemin elimi acıttığını hissetmiştim.

"Hocam, söylemeyim söylemeyim diyorum ama gerçekten bu orospu evladı yavşak tacizci piç yüzünden küfür etmek zorunda kalıyorum! Yalan atıyor!" dediğimde Minho hoca iyice sinirlenmişti.
"Felix, Hyunjin hakkında düzgün konuş, o okulumuzu temsil ediyor! Saygılı ve düzgün bir öğrenci. Şimdi dışarıya çık ve ben gel diyene kadar gelme!" demişti hafif bağırarak. Elimdeki kalem kırılırken bense Hyunjin'in yanından hızla geçip dışarıya çıkmıştım. Elimde kırılan kalemi sinirle yere atarken ayaklarımı yere vurmuştum.
"Sikeyim böyle işi! OF!"

..

Changbin'in anlatımı:

Ders bittiğinde Minho hoca Felix'i çağırmıştı. Yanıma otururken sınıfa girdiğinden beri yüzünden silinmeyen o sinir hala yerini koruyordu.
"Felix, noldu lan?" dediğimde yumruklarını sıkarak bana dönmüştü.
"Tuvalette Taehyung denilen mal sıkıştırdı çetesi ile." dediğinde kaşlarım havalanmıştı
"Şu tacizci olan"
"O sanırım," demiş ve anlatmaya devam etti. "neyse ben elimi yüzümü yıkıyordum sonra bu oorrospu arkadan bana dayadı tamam mı," demiş ve saçlarını eli ile tarayarak geriye atmıştı.
"sonra bende vurdum falan işte ama bi' tanesinden kurtulamadım sıkıştırdılar."
"Birşey yaptılar mı?" demiştim sorgularmışcasına.
"Yapamadılar, ki zaten bu tacizci sapık geldi gözlerini korkuttu, ama birşeyler dedi." dediğinde yerimde diklenerek sordum "Felix uzatma noldu kim ne dedi!?"
"Ya bak Hyunjin dedi ki 'o kızla sevişmem senin zoruna gidiyor demi'. Zaten ondan öncesi ve sonrasını pek duymadım. Ama birde şey dedi 'Seni sevmiyorum bırak artık peşimi.'"

"Yine mi bee, üff bu Taehyung'da ne malmış amına koyayım sevmiyo işte, ne diye zorluyor." dediğinde Felix'in bir kaşı havalanmıştı.
"Derken?" dediğinde anlatmaya başlamıştım.
"Ben bir ara Hyunjin ile arkadaştım, hep aynı hiç değişmedi. Onun sinir hastalığı var gelip gidiyor arada. Neyse bu mal bir kızla beraber oldu tamam mı nedenini hiçbir şekilde söylemedi, ama kız 17 yaşında hamile kalıyordu."
"Psikopat. Salak mıdır nedir, ampul beyinli."
"Öyle."
dememle zil çalmıştı.
"Zil çaldı bi' ara yine açarım konuyu konuşuruz." Felix kafasını sallayıp yerine geçmişti. Bende tuvalete gitmek üzere ayaklanmıştım.

Hyunjin'den:

Zilin çalması ile sınıfa döndüğümde yerinde oturan küfürbaz çocuk elleri ile oynuyordu. Sırıtarak yanına yaklaşmış ve yerime oturmadan önce saçını tutarak geri çekmiş ve yüzüne yaklaşarak konuşmuştum.
"Naber lan, küfürbaz."

=)

İyi gidiyor mu?

Changbin'in geçmiş doğum günü kutlu olsunn💗

Küfürbaz çocuk \ HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin