Hyunjin'den:
"Hyunjin, kıyafetlerim nerede?" Felix yanıma telefonuna bakarak yaklaştığında üstsüz olduğumu fark etmemişti. Hafifçe sırıtarak saçımın suyunu aldığım bezi omzuma koymuş ve çenesinden tutarak kafasını kaldırmıştım.
"Napıyorsu-" lafı benim yarı çıplak olduğumu fark etmesi ile kesilmişti. Ona sırıtarak bakarken o ise şimdiden kıpkırmızı olmuş yanakları ile yutkunmuştu. "Ne oldu?" demiştim ona bakarak. Ardından ince belinden tutmuş ve kendime çekmiştim. "Lan-" kırmızı yanakları ile lafı yeniden kesildiğinde gülmüştüm.
"Ya, n'apıyorsun! Saçma salak!" utançla göğüslerimden beni ittirerek benden uzaklaşmış, ve yüzünü bir eli ile kapatarak derin bir nefes vermişti. "Böylece insanların yanına öylece gelmemeyi öğrenmiş oldun." demiş ve kulağına yaklaşarak fısıldamıştım. "Öylece yanlarında giyinmemeyi de."
"Ya ne diyorsun! Kıyafetlerim nerede benim amına koyayım!" demişti yüzüme bakarak. Yanakları hala kırmızılıklarını koruyordu. "Bilmem. Dün nereye çıkardığını görmedim." demiştim kurutma makinesine uzanarak. "Evime bırak beni." demişti gözlerini kaçırarak. Kurutma makinesini çalıştırmadan önce son bir kez ona bakmıştım. Gözüme.. fazla tatlı gözükmüştü.
"Aman, neyse ben gidiyorum." demiş ve donunu son bir kez çekerek kapıya yönelmişti. Kurutma makinesini hızla bırakarak yanına gitmiş ve kolundan tutarak onu durdurmuştum.
"Sal beni sal." demişti isyan edermişcesine.
"Bekle iki dakika. Saçımı kurutayım bırakırım seni." demiştim hafif sesimi yükselterek. "Bırak amına koyayım! Gideceğim." kolunu benden kurtararak kapıdan çıktığında derin bir nefesle ıslak saçlarıma parmaklarımı geçirerek geriye doğru atmış ve kurutma makinesine yönelmiştim.Felix'den:
"Ben bununla eve kadar yürüyeceğim birde! Sikik işte!" donumu çekerek sinirle mırıldanmıştım. Ardından telefonumu çıkararak Jisung aramıştım.
"Alo, güzelim." demiştim okul yurdundan çıkarak.
"Felixx! Geldin mi!" demişti heyecanla.
"Yok be Jisung. Ben beni almaya gel diye aradım seni."
"Neden ki?"
"Ya malın tekinin kıyafetlerini giyidim, büyük geliyorlar. İnsan içinde düşerse ne bok yiyeceğim. Gel al ya lütfen." demiştim yalvarır tonda.
"Ya anlamadım, niye onun kıyafetlerini giyidin?" dediğinde gözlerimi devirmiştim.
"Güzelim anlatırım sana gelince. Al beni n'olur." demiş ve etrafına bakmıştım. Bazı insanlar bana ilginç ilginç bakıyordu. Sinirle kafamı ne var anlamında sallamış ve konuşmuştum.
"Ne bakıyorsun! Önüne dön be!" sinirle konuşmamla önüne dönmüştü."Ha, efendim Felix?" Jisung anlamaz tonda konuşması ile cevap vermiştim.
"Yok birşey ya. Şu götten yemiş baktı da." dediğimde telefonun diğer ucundan bir kıkırdama sesi duymuştum. Bende hafifçe gülümsemiştim.
"Tamam bebeğim at konumu." dediğinde çıkışmıştım.
"Heyy, bana bebeğim dememen için uyarmıştım!"
"Sen bana güzelim derken iyi ama!" demesi ile gülümseyerek cevaplamıştım.
"Sus, sus. Ben diyebilirim sadece."
"Tamam, tamam, at hadi." demesi ile direkt yüzüne kapatmış ve konumu atmıştım.
Sen:
📍Seulde bir yer işte be
BekliyorumJisung gayi 🫂
Yüzüme kapattın😔😭Sen:
Her zaman yaptığım şey Jisung
Gel hadi herkes bana bakıyo😭
Bu siktiğimin bokseri de kayıp duruyor
Ne büyük sikmiş arkadaşJisung gayi 🫂
NeSen:
Al beni😭Jisung gayi 🫂
Felix o ne demek
ne demek bütük geliyor siikiştin mi
Felix baptın
OkunduJisung gayi 🫂
Felix vebap ber
Felix
Okundu..
Jisung'dan:
"Jeongin, ben Felixi alıp geleceğim." demiş ve ayakkabılarımı giyerek hızla çıkmıştım. Ne yapımıştı bu çocuk? Sikişmiş miydi? Ne demek bokser kayıp duruyor? 'Ne büyük sikmiş' ne demek?!
"Tanrım! Bu çocuk biz yokken ne yaptı." Hızla Jeongin'in arabasına binerek attığı konuma sürmüş, ve kısa sürede varmıştım.
"Felix!" Bir bankta oturan, ve çuval giyimiş gibi duran Felix'e hızlı adımlarla yaklaşmıştım. Beni gördüğünde hızla yerinden kalkarak büyük gelen şortu yukar çekerek yanıma gelmişti.
"Jisung, seni ne kadar özledim bilemezsin."Bedenime kollarını sararken mırıldandığında bende sarılışına karşılık vermiştim. "Felix, bu halin ne?" dememle benden ayrılarak gözlerini devirmişti.
"Kıyafetlerimi bulamadım." demesi ile 'Ne!' diye bağırmış ve ağzımı kapatmıştım.
"Felix.. N'aptın sen." şokla konuşmamla beni kolundan tutarak yürümeye başlamıştı. "Arabayla geldiğini umuyorum?"
Orda." demiş ve parmağım ile göstermiştim. "Güzel." demiş ve arabaya doğru yönelmişti. "Felix," Yüzüne bakarak konuşmamla mırıldanmıştı. "Sen artık bakir değil misin?" dememle bana bakmıştı. "Güzelim sen sikiştiğimi, götümü verdim ve eskort olarak çalışmaya başladığımı mı düşünüyorsun amına koyayım?"Yüzüme bakarak ciddi bir şekilde konuşması ile yutkunarak kafamı sallamıştım. "Jisung, senin aklına niye böyle saçma salak şeyler geliyor, hm?" Arabayı açmamı beklerken konuşmuştu.
"E ne oldu o zaman?" demiş ve arabayı açmıştım. "En başından eve gelince Jeongin ile beraber dinlersin." arabaya binerken cevaplamıştı sorumu. "Yani sikilmedin?"
"Sikilmedim Jisung, sikilmedim."=)
Kısa oldu biraz özür dilerim😔🦆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küfürbaz çocuk \ Hyunlix
Fanfiction"Küfürbaz çocuk." "Tacizci sapık!" !DÜZENLENİYOR! Yazım hataları bilerek yapılmıştır(anlatım dışında)