˗ˏˋ 10 ˎˊ˗

69 9 19
                                    

Hyunjin'den:

"Bangchan, ben çıktım!" demiştim kapıdan ona seslenerek. Ardından kapıyı kapatarak yürümeye başlamıştım. Önce okuldaki spor salonuna gitmeyi planlıyordum, ardından ise her zaman gittiğim okuldan uzak olan spor salonuna gitmeyi.

Kulaklığımı takarak müzik eşliğinde spor salonuna vardığımda şarkıyı kapattım ve kulaklığı boynuma takarak içeriye girdim. Spor kıyafetlerim üzerimde olduğundan değiştirme gereği duymamıştım. Sadece ayakkabılarımı değiştirerek yedek kıyafetlerimin olduğu çantamı bir dolaba koyarak içeri girdim.

Kendime boş bir yer bularak kulaklığımı tekrar takmış ve ısınmaya başlamıştım.

...
Felix'den:

"Şu an ne yapıyordur lan sence?" demiştim annemin yaptığı yemeği yerken. Saat yediye geliyordu ve Changbin yemekten sonra eve gidecekti.
"Bilmem ki. Ben onunla arkadaşken kafasını dağıtmak için spor salonuna giderdi, hala yapıyor mu bilemem."
"Hangi spor salonu?" demiştim. "Yatılı okulda var, ordadır." diye yanıtlamıştı.
"Yatılı okul derken?"
"Senin gittiğin okul, yani bizim okulumuz yatılı okul yarrak kafalı, ondan bahsediyorum."
"Ne diyo'sun! Zorunlu mu lan?" demiştim korkuyla.
"Hayır salak korkma, zorunlu olsaydı sence burda annenin yemeğini yiyor olur muyduk?" dediğinde dar gelen tişörtünden dolayı açığa çıkan sol kas bombasına vurdum.

"Bu tişört sana olmamış, başka bulamadın mı?" demiştim üzerinde yırtılmasına az kalmış tişörtüme bakarak.
"Aramadım ki, ilk gördüğümü aldım. Sende çok küçük giyiyorsun be!" demişti üzerine bakarak.
"Sus!" demiştim yemeğimi kaldırırken. "O spor salonu nerede amına koyayım göstersene gidip bakayım." dediğimde "O spor salonuna sadece yatılı okula kayıt olanlar girebiliyor." demişti.
"Hadi bee.. Olmadı şimdi. Sen nereye gidiyorsun bu kasları yapmak için?"
"Aslında bende bi' ara yatılı okuldaydım ama sonra çıktım, geri dönmeyi düşünüyorum ama tek oda bulamadım hala. Tekli oda boşalınca yatılı okula geçeceğim."

Bir yandan Changbin'i dinlerken bir yandanda bulaştığımı yıkıyordum.
"Bende mi yatılı okula geçsem lan acaba.. Ne yapabiliyorsun ki orada?" demiştim Changbin'e bakarak.
"Bir çok şey. Mesela kütüphane var istediğin kadar kitap okuyabilirsin, sonra spor salonu var, yemekhane, çamaşırhane.. Yatılı kalanlar için özel yerlerde var. Eğlenceli aslında ama bazı kuralları sert, o yüzden çıktım zaten."

"Ver tabağını." demiştim Changbin'in tabağını alarak. Ardından arkamı dönerek sormuştum. "Para falan ödüyor musun?"
"Aylık iki bin won falan." dediğinde "Yuh çok az!" demiştim. "Orada çoğu öğrenci kendi parası ile geçiniyor, yani kendi ödüyor. O yüzden böyle." dediğinde "Yemek bedava değil mi?" demiştim. Mırıldanarak onaylamıştı.

"Oha be çok iyiymiş! Annemde sorayım da bende yazılayım." diyerek tabakları kutlayarak yerine yerleştirmiş ve Changbin'in yanına gitmiştim.
"Sen gitmeyecek misin?" Geç oldu yarın okul var." demiştim önünde durarak.
"Evden mi kovuyorsun yani?" demişti bir kaşını kaldırarak.
"Bu kadar zekilik fazla sana, bu kadar zeki olma." demiş ve onu kapıya sürüklemiştim.
"Lan beklesene, kıyafetlerim kaldı beni böyle salamazsın!"
"Bay bay." demiş ve kapıyı yüzüne kapatmıştım.
"Felix!" diyerek kapıyı yumrukladığında derin bir iç çekerek kapıyı açmıştım.
"Bağırma Changbin ne istiyorsun!" Demiştim kapıyı açarak
"Ya satanist mal mısın kıyafetim kaldı diyorum çekil şuradan." dediğinde gülmüş ve arkasından gitmiştim.
"Satanist mi?"
"Ben çıktım, ve bunlarda bende kalıyor." demişti hızla evden çıkarak.
"Hayır! O benim en sevdiğim tişört piç geri getir!" demiştim kapıya koşarak. Fakat çoktan gitmişti.

"İt!" demiş ve kapıyı sertçe kapatmıştım.
"Felix! Vurma kapıyı!" demişti annem içeriden.
"Pardon." demiş ve odama gitmiştim. Yatağıma yatarak telefonumu açmış ve ınstagram'a girmiştim.

Küfürbaz çocuk \ HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin