Felix'den:
Hyunjin'in bulunduğu konuma basarak odadaki saate bakmıştım. Changbin gideli bir saat olmuştu ve şu anda saat 20:23 idi.
"Off.. Ben evden nasıl çıkacağım amına koyayım ya.." Derin bir nefes vererek konuşmuştum. Ardından ise yatağımdan kalkarak üzerimi değiştirmiştim. "Hadi bakalım.." diyerek telefonumu alarak cebine sokmuş ve odadan çıkarak anneme seslenmiştim."Anne!" dedikten sonra kendi kendime mırıldanmıştım. "Hassiktir ben ne diyeceğim-"
"Efendim Felix!" annemin seslenmesi ile lafım yarıda kesilmişti.
"Şey, benim acil markete gidip yarın okul için bir şey istediler onu almam gerek!" demiştim "Neymiş o." demişti annem bana seslendiği odadan çıkarak.
"Böyle yarın getirmezsen ceza alıyorsun ismini hatırlamıyorum." dediğimde annem bir kaşını kaldırmıştı."Yarın alırsın." demişti arkasını dönerek.
"A-ama anne hayır!" dememle annemin yeniden bana bakması bir oldu. "Ş-şey yarın getirmen lazım, böyle acil-miş öyle dedilerde." Annem beni baştan aşağı süzmüş ve konuşmuştu.
"Git al bakalım neymiş bu kadar önemli olan." dediğinde genişçe gülümseyerek teşekkür etmiştim. Hızlı adımlarla ayakkabılarımın yanına gitmiş ve ayağıma geçirmiştim.
"Ben çıktım!" dedikten sonra kapıyı arkamdan kapatmıştım.
"Oh be, bir an izin vermeyecek göt gibi kalacağım sandım." demiştim kendi kendime gülerek.Yürürken telefonumu açmış ve kendi kendime mırıldanmıştım"Nerdeymiş bu spor salonu.. Heh," telefonda yazan sayıyo görmemle gözlerimi şaşkınlıkla açmam bir oldu. "Yok artık amına sokayım, okuldan onbeş kilometre daha uzaktaki spor salonuna neden gidersin ki! Hemde gece gece!" demiş ve eklemiştim "Tabii, adamın arabası vardır senin yok. Salaksın Felix salak! Gece gece nereye çıktın mal!" Kendi kendime söylenirken bir yandanda yürüyordum. "Keşke para falan alsaydın bari, onu da yapmadım." Kendime Söve söve yaz soğuğundan yürüyordum. Ne yalan söyleyeyim güzeldi aslında.
"Ben bu orospuya yetişemeyeceğim, eve gider bu ben varana kadar. Changbin'i mi arasam.."
Çok geçmeden bacaklarımın yorulduğunu hissetmemle bir banka oturdum. Yokuşlar vardı ve benim bacaklarım buna dayanamıyordu.
"Of! Keşke bir taksi geçsede kurtulsam be! Dememle biraz uzağımda bir taksi görmem bir oldu.
"Hassiktir, taksi mi lan o? Başka birşey istesem olacakmış amına koyayım!" Diyerek hızla yerimden kalkmış ve taksinin olduğu yere koşmuştum."Şşt, dayı! Bekle." Bağırarak elimi salladığımda eli ile okey işareti yapmıştı.
"Geldim." diyerek arka koltuğa oturduğunda bana döndü.
"Hayırdır nereye böyle gece gece?" dediğinde telefonumu açarak konumdan gideceğim spor salonunu gösterdim.
"Buraya götür sen beni abi." dediğimde "Tamamdır. Beş-on dakikaya oradayız."diyerek cevaplanmış ve kemerini takmıştı.
"Bütün şansı burda harcadım, hadi hayırlısı." diyerek arkada yaslanmıştım..
Spor salonuna yaklaşmaya başladığımızda oturduğum yerde diklenmiş ve dışarıya bakmıştım.
"Geldik mi?" demiştim adama bakarak.
"Geldik, şurası." dediğinde derin bir nefes verip saate bakmıştım."Anneme ne diyeceğim ben ya.. Neyse atlatırız." demiş ve eklemiştim. " Hadi abim ben kaçar çok sağolun gerçekten tuttuğun altın olsun abim çok sağol." Diyerek çıkacağım sırada beni durdurmuştu.
"Şşt genç oğlan, paramı vermedin?" dediğinde mırıldanarak küfür etmiştim. Tabii ya, para. Ben şimdi nereden bulayım parayı. Olmayan ceplerimi kontrol ediyormuş gibi yapıp konuşmuştum.
"Abim, ben cüzdanı evde unutmuşum ya.." diyerek adamın yüzüne bakmıştım. Sinirli görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küfürbaz çocuk \ Hyunlix
Fanfiction"Küfürbaz çocuk." "Tacizci sapık!" !DÜZENLENİYOR! Yazım hataları bilerek yapılmıştır(anlatım dışında)