˗ˏˋ 8 ˎˊ˗

93 10 52
                                    

Mama's boy dinleyerek okuyunn🌟

Hyunjin'den:

Kantine arkadaşlarım ile inmeye karar vermiştik. Gülüşe, gülüşe şakalaşa, şakalaşa inmiştik. Gözüm köşedeki sarı saçlı küfürbaz'a çarptığında genişçe sırıttım.

"Şşt, Bangchan. Şu senin kuzenin Ryujin değil mi?" demişti Seungmin Bangchan'ı dürterek. Bangchan o tarafa bakmış ve kafasını sallamıştı.
"Evet, n'oldu?"
"Yanlarında yeni bi' kişi var, baksana." Seungmin'in demesi ile Bangchan bir daha baktı.
"Harbi, kim bu lan?" demişti bakmaya devam ederken.
"Bu çocuk yeni geldi, bizim sınıfta. Adı Felix miydi neydi.. Nasıl görmezsiniz be?" demiştim sırıtarak.
"Hee bu şey mi benim yerime oturan kişi?" dediğinde kafamı salladım.

"Benim yeni kurbanım." demiştim gururla. Seungmin göz devirerek konuşmuştu.
"Başladı gene."
"Gerçekten, geldiği ilk günden başladım hemde. Çok küfür ediyor." demiştim.
"Bak Hyunjin, yeter. Bir şey demedim ama sende yeter amına koduğum." demişti Bangchan.
"Of Bangchan, başlama yine." demiş ve küfürbazın yanına gitmeye başlamıştım.
"Lan nereye?!" demişti diğerleri arkamdan gelirken. Felix'in yanına yaklaştığımda sesi netleşmiş, ve dediği şeyle sinirle sırıtmıştım.

"Lan sırtıma! Zaten geldiğim günden beri sapık tacizci sırıtıp duruyo'! Sikecem az kaldı!" Felix'in omzunu bastırarak kulağına yaklaşmış ve dişlerimi sıkarak konuşmuştum.
"Efendim?"
Felix'in yutkunmasını net bir şekilde duymuştum.

"Hyunjin bas git." demişti Changbin. Burnumdan gülerek Felix'in koluna anne parmağım ile bir yere bastırmıştım. Eğer kolunu sola çekersem kolunun yerinden çıkmasına sebep olurdu. Felix acı ile kolunu benden kurtarmaya çalıştığında tırnaklarını geçirerek daha sert bastırmıştım.
"Ah!" Acı ile inlediğinde genişçe sırıtmıştım. "Bırak lan, yarrak başı!" elini omzuna çıkararak konuştuğunda Ryujin çıkışmıştı.

"Hyunjin, Felix'i bırak!" demişti Ryujin yerinden kalkarak. Gülüp kolunu son bir kez bastırıp arkadaşlarım ile gitmiştim. "Pislik!"

"Hyunjin, uğraşma şununla, lütfen.." demişti Bangchan sakince yüzüme bakarak. Engel olmaya çalışmasının nedeni sinirlendiğimdendi. Birinin bana engel olması sinirlerim ile oynuyordu, ve bunu kontrol edemiyordum.
"Lan gerizekalı, dur diyoruz sana, dur! Ne bu şimdi durup dururken? Kimseye sataşmıyordun bu Felix bozuntusu gelmeden önce, ne değişti." demişti bana bakarak. Haklıydı, tam sataşmayacağım dediğimde küfürbaz Felix sihri bozmuştu.
"Görünüşü tam sataşmalık, ve ayrıca yeni biri." demiştim masaya dayanarak.

"Her yeni birine sataşacaksan senin iş olmaya değil yalnız." demişti Seungmin.
"Şşt, Seungmin tamam." diyerek Seungmin'i durdurmuştu Bangchan.
"Neyse ne, ben yemek alacağım. Dönerim bi' beş dakikaya." diyerek dayandığım masadan uzaklaşmıştım.
"Hah, olmaya değilmiş. Bak sen." sinirle mırıldanarak tuvalete adımlamıştım. Kapıyı açarak içeri girdikten sonra elimi yüzümü yıkamaya başlamıştım. Sıra yüzümü kurulamaya geldiğinde tuvaletin kapısı açılmıştı. İçeriye giren kişiye baktığımda gözlerimi devirmeden edememiştim. Taehyung.

Umursamayarak tuvaletten çıkmak için kapıya yönelmiş ve omuz atmıştım Teehyung'a. Burnundan gülerek konuşmuştu.
"Bi' selamda mı yok be yakışıklı prens ?" dediğinde kalbimde bir şeylerin tetiklendiğini hissetmiştim. Sinirle arkamı döndüğümde burnundaki sargı ile sırıttığını görmüştüm. Üzerine yürüyerek konuşmuştum.
"Bana yakışıklı prens deme!" demiştim yakasından tutarak.

"Neden.. yakışıklı prens?" demiş ve eklemişti "..Yoksa bu sende bir şeyleri mi tetikliyor, hm?" dediğinde gözlerimin dolduğunu hissetmeye başlamıştım.
"YAPMA!" demiştim göz yaşımı elimin tersi ile silerek.
"Hadi ama, ailenin senin yüzünden öldüğünü herkes biliyor." dalga geçermişcesine konuştuğunda burnumu çekip tavana bakmıştım. Alt dudağım titremeye başlamıştı bile.

Küfürbaz çocuk \ HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin