Çatı katına çıktığımızda kendimi orada olan koltuklardan birine attım ve konuştum.
"Ulan Changbin, sende az değilsin hee. Koltuk moltuk valla döşemişsiniz burayı." Ardından Changbin de yanıma oturmuş ve kolunu omzuma atarak konuşmuştu.
"Pek zor olmadı be, arkadaşlarda el atınca gizli saklı yaptık bir şeyler." Changbin gülümseyerek konuştuğunda ona bakmıştım."Kim miş bu arkadaşlar, beni de tanıştırsana yakın zamanda." Omzuma vurduktan sonra konuşmuştu.
"Tanıştırırım, yarın gelirlerse tanışırsın hepsiyle." Ben kolumun acısıyla sızlanırken bir yandanda cevap vermiştim.
"İyi hoş güzel," demiş ve sızlanarak eklemiştim. " bi' daha bana vurma, elin çok ağır kolum çıktı it." Changbin gülerken bense konuşmaya devam etmiştim. " Sanki başka ağrılarım yok bi' de kol ağrısını ekledin pislik."Kolumu ovuştururken Changbin boşta olan eli ile diğer omzuma vurduğunda hafifteen bağırıp ağlama numarası yapmaya başlamıştım. Changbin daha sesli gülmeye başladığında bu sefer ben geçirmiştim karnına yumruğumu. Fakat vurmamla elimden gelen hafif 'çıt' sesi ile kafamı geri atarak bağırmış ve elimi acı ile sallamaya başlamıştım.
"Off!! Eliim.." Changbin kendini yerden yere atarken zorlukla konuşmaya çalışıyordu.
"Of ölücem!" diyerek elini yere birkaç kez vurmuştu."Vurma be! Aşağıdan duyacaklar." demiş ve koltuğa yüz üstü yatmıştım.
"Of.. çok kötüyüm.. Kollarım net morardı." demiştim sızlanarak. Changbin ise derin nefesler alırken bir yandanda gülmekten dolayı dolan gözlerini siliyordu.
"Felix çok komiksin amına koyayım. Nefesim kesildi gülerken öleceğim sandım."
demişti.
"Öl sen zaten, bu eller yüzünden hapislerde çürürsün. Şaka yapayım derken öldüreceksin beni sikik! Görmüyon' mu sana kıyasla miniciğim zaten. Kas yapayım da gör sen." demiştim kararlı bir şekilde. Hafifçe güldüğünde "Bak hala gülüyor!" demiş ve eklemiştim. "Çabuk sırtıma masaj yap, çabuk! Affetmem seni." diyerek tehdit ettiğimde "Tamam, tamam." demiş ve dizlerinin üzerine yükselip sırtıma masaj yapmaya başlamıştı.Changbin'den:
Beş-on dakika sonra Felix'in sessizliği ve düzenli nefes alış-verişleri dikkatimi çekmiş ve yastığa sarılmış olan Felix'in yüzüne bakmıştım. "Şşt, uyudun mu?" demiştim onu dürterek. cevap alamayınca uyuduğunu anlamıştım. Gülümseyerek telefonumu çıkarıp bir fotoğraf çekmiş ve telefonumu geri koymuştum. Ardından yanına gidip onu rahatsız etmeye başlamıştım.
"Felix, Felix bişey soracağım." dediğimde memnuniyetsizce mırıldanmıştı.
"Felix, çok önemli."
"Mm.. ne var be.." dediğinde dudaklarımı gülmek için birbirine bastırmıştım.
"Şey diyecektim, senin instagram adın ne?"
"Ne bileyim ben ya.." demişti uykulu sesi ile.
"Söyle işte."
"Of bilmiyorum, git başımdan." demiş ve arkasını dönmüştü.
"Valla söyle birşey yapacağım."
"Felixli bişey."
"Vay canına, neyse ben bulurum." diyerek Felix'in ayaklarının olduğu tarafa oturarak Instagramı açmış ve aramaya başlamıştım.°Lee Felix
°Lee Youngbok
°Leelix
°Yongbog
°kee yongbok
°hadi ama
°Lee Felix YongbokSon aramda önüme çıkan profilleri göz gezdirirken 'Felilix_y' isimli bir profilde Felix'in fotoğrafını görmemle gülümsemiştim.
"Buldum." diyerek profile girmiş ve takip ederek profilinde gezinmeye başlamıştım.Felilix_y
23 Gönderi • 56 Takipçi • 75 Takip
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küfürbaz çocuk \ Hyunlix
Fanfiction"Küfürbaz çocuk." "Tacizci sapık!" !DÜZENLENİYOR! Yazım hataları bilerek yapılmıştır(anlatım dışında)