Felix'in anlatımı:
Saçımın çekilmesi ile acı bir mırıltı çıkararak ellerimi, saçımı tutan kişinin eline götürmüştüm. Tahmin ettiğim kişiydi. Sapık tacizci.
"Naber lan, küfürbaz?"
"Ihğ, bırak saçımı!" demiştim sinirle. Saçımı biraz daha çektiğinde birkaç saç telimin aynı anda koptuğunu hissetmiştim.
"Ah, saçım!" Diyebilmiştim sadece. Sertçe kavradığı saçlarımı aşağı doğru çekmeye başladığında kafamı acımaması adına onun çekişi ile geriye indirmeye başlamıştım. "Ebesini seksen farklı pozisyonda seksen kez s-siktiğim sik kafa-lı.." kafamı aşağıya çekmesinden dolayı nefes alamıyordum. Gözlerimi gözlerine çıkararak zorla konuştum.
"Bırak.!" dediğimde sırıttı. Hay senide sırıtışını da sikeyim!"Yalvar." demesi ile gözlerimin şaşkınlıkla aralanması bir oldu.
"Tanrım, sen sabır ver.." demiştim. Nefes alamıyordum.
"Yalvar dedim." dedi ve elini iyice daldırdı uzun saçımın içine.
"C-Changbin, nerdensin amına soktuğum, çek şunu üstüm-den.." kendi kendime söylenirken hoca'nın içeriye girmesi ile saçımı çekmeyi bırakıp okşaması bir oldu.
"Naber." diyerek yerine oturduğunda boynumu ovalarken şaşkınlıkla ona baktım.
"Yalaka.." dedim sinirle. Fısıldayarak dediğimden dolayı duymamıştı. Yani ben öyle sanıyordum. Elini bacağının üzerine getirip sıktığında bende dişlerimi sıktım.
"Efendim?" Demişti kulağıma yaklaşarak.
"Uzak dur, elimden bi' kaza çıkacak it uzak dur." demiştim dişlerimi sıkarak. Bacağımı sertçe sıkıp bıraktığında derin ve sesli bir nefes verdim.
"Sabır, sabır, sabır, sabır.."
..
"Lan it, ben eve gidiyorum, görüşürüz." demiştim çantamı alarak. Minho hocadan çıkmadan özür dilemiş ve formaları almıştım.
"Tamamdır, görüşürüz." demişti el sallayarak. Ona dil çıkarmış ve sınıftan çıkmıştım.
"Ne gündü be!" diyerek elimdeki kulaklıkları takıp bir şarkı açtım.
"Aradığım anda ulaşamazsam."
"Yanında olamazsam."
"Kimleyim emin olamazsın."
"Bunu da soramazsın."
"Bu gece yalnız olmaman gerek."
"Beni biliyo'sun, anlamam."
"Azalıyor bi' de bak zaman giderek."
"Et acele daha geç olmadan."
"Boşver inadı artık, bırak oluruna."
"Gel de yatağım ıslansın, sabaha kadar alev alsın, yansın."
"Durmam, duramam imkansız."
"Bu gece imkansız."..
"Hoşgeldin oğlum, ilk günün nasıl geçti." demişti annem ellerini kurularken.
"İyi, hoş, güzel.." demiştim sadece. Pek de iyi geçmemişti fakat kendimi ezdirmediğim için mutluydum.
"İyi geçmesine sevindim, arkadaş edindin mi?"
"Hmm.." demiştim telefonumu kapatırken.
"Adı ne?"
"Changbin, çok kafa dengi anne, bir görsen. Of bi'de öyle kaslı öyle kaslı.." demiştim hayranlıkla.
"Hayırdır, oğlum aşık mı yoksa hm?" demişti annem dürterek. Gey olduğumu biliyordu.
"Saçmalama anne, ben altta olamam, o zaten arkadaşım." dediğimde annem kaşlarını çatmıştı.
"Şşt, düzgün konuş!" dediğinde "Özür dilerim." diyerek odama çıkmıştım.Odama gelip çantamı yere attıktan sonra dolabıma yönelip rahat birşeyler çıkardım ve tuvalete girdim. İyice yıkanıp rahatladıktan sonra üzerimi giyinerek telefonumda gezinmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küfürbaz çocuk \ Hyunlix
Fanfiction"Küfürbaz çocuk." "Tacizci sapık!" !DÜZENLENİYOR! Yazım hataları bilerek yapılmıştır(anlatım dışında)