Sürpriz var🤭
"Niye böyle hissediyorum?" demişti bana bakarak. Herhangi bir tuvalete girerek kapıyı kilitlemiştim.
"Sıcak mı?" dediğimde kafasını sallamış ve onaylamıştı. "Neden ağrıyor? Göster." dediğimde eli ile kasıklarını göstermişti.Derin bir nefesle saçlarımı geri atmıştım.
"Felix, daha önce kendine dokundun mu?" dediğimde kafasını hayır anlamında sallamıştı.
"Hiç mi?" demiştim çaresizce. Yeniden kafasını sallamıştı. Derin nefes alarak ne yapacağımı düşünmeye başlamıştım ki Felix'in bacaklarını kırması ve hafif eğilmesi ile ona bakmıştım."Hyunjin.. acıyor.." demişti acıyla. "Of.. Ben sana dokunamam ki.." demiş ve eklemiştim. "Felix, bak bana." çenesinden tutarak bana bakmasını sağladıktan sonra devam etmiştim. "Şimdi buraya oturacaksın, ve sikine dokunacaksın. Tamam mı?" dediğimde kafasını hayır anlamında sallamıştı.
"Neden?""Nasıl yapacağım.?" dediğinde "Hiç porno izlemedin mi?" demiştim.
"Hatırlamıyorum.." demişti ağlamaklı bir inleme ile. "Ah, siktir ya!" demiş ve ona bakarak son kez konuştum.
"Sana dokunmama izin veriyor musun? Yardım etmek için." dediğimde hiç düşünmeden kafasını sallamıştı.
"Lütfen yardım et, canım yanıyor.." demişti gözlerime bakarak.Derin bir nefesle elimi kumaş pantolonuna götürüp düğmesini açmış ve pantalonunu indirmiştim. Erkekliği şişmişti ve patlayacak gibiydi. Tavana bakarak bokserini de indirdikten sonra yavaşca elimi erkekliğine atmıştım. Benimkine göre fazlasıyla küçüktü.
"Ahh.." Alnını omzuma dayayarak kollarıma tutunarak inlediğinde yutkunmuştım. Yavaş yavaş erkekliğine dokunup çekmeye başladığımda inlemeleri artmıştı.
"Mmh.." Ağlamaklı inlemeleri beni fazlasıyla zor durumda bırakıyordu.Bacaklarının titremeye başladığını hissettiğimde kalçalarından tutarak onu kucaklamış ve bacaklarını belime sarmasını sağlamıştım. Belini duvara dayayarak kafamı omzuna koymuş ve boşta olan elim ile belinden tutarak kaymasını engellemiştim. Bu süreçte ise erkekliğine dokunup çekmeye devam etmiştim.
"Hyunjin.." sessizce ismimi mırıldandığında seslice küfür ederek yaptığım işi hızlandırmıştım.
"Ahh~" Belini duvardan ayırarak şu ana kadar en sesli inlemesini sunduğunda yaptığım işi tekrar düşündüm. Zorbaladığım kişiye dokunuyordum."Hyunjinn~ Birşeyler oluyor.." demişti tırnaklarını koluma geçirerek. Bunu demesi ile boşalacağını anlamış ve erkekliğinin ucunu okşayıp daireler içmeye başlamıştım.
"Niye..böyle hissediyorum~" demişti nefes nefese."Boşalacaksın, uyarılıyorsun ve şu an doruk noktandasın. Buna zevk deniyor." demiştim kafam hala omzundayken.
"Iğh!" Titrek nefesi ile çok geçmeden derin ve tız bir inleme ile menilerini elime bırakmıştı.ikimizde derin nefesler alıp soluklanmaya başlamıştık. İnlemeleri beni zor durumda bırakmıştı. Titreyen bacaklarını vücudumdan ayırarak kollarıma tutunmuş ve kafasını omzuma dayamıştı.
"Teşekkür ederim.." demişti yorgunca. "Rica ederim." demiş ve pantolonunu bokseri ile yukarı çekmiştim. Düğmesini de kapattıktan sonra ellerimi tuvalet kâğıdı ile elimi silmiş, ve onu kucağıma alarak tuvaletten çıkmıştım.
"Oo, Hyunjin. Nerede kaldın yaa?" Demişti Ryujin kucağımdakine bakarak. Çoktan uykuya dalmıştı.
"Changbin'i size emanet ediyorum. Onu evine bırakın." Demiştim Ryujin'e bakarak.
"Jisoo, Jennie sende. Soobin, Yeonjun sende, ve Bangchan Seungmin'e gidiyorsun. Felix'i ben alıyorum." demiştim net bir şekilde."Tamamdır." demişti Ryujin ayağa kalkarak.
"Bangchan, kaldırsana şu kas bombasını. Arabaya kadar taşı şunu." demiştim arkamı dönerek. O ise Seungmin'den ayrılarak dediğimi yapmıştı. Masaya biraz para bırakarak Bangchan'ın kalanını tamamlamasını beklemiş ve çıkmıştık. Yüzümün ağrısı yavaş yavaş kendimi belli etmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küfürbaz çocuk \ Hyunlix
Fanfiction"Küfürbaz çocuk." "Tacizci sapık!" !DÜZENLENİYOR! Yazım hataları bilerek yapılmıştır(anlatım dışında)