Kapitel 9

333 21 7
                                    

~michas pov~
Alla hade sprungit hem och packat grejer så dom kunde sova över. Vill ni veta vad Mila sa? De får ni inte😘
^knack knack knack^
-KOM IN!! Ropade jag Medans jag sprang ner från övervåningen.
-hej! Sa Isak och kramade mig.
-hej, det var länge sen... Sa jag och besvarade kramen.
-Aa, jag vet. Sa Isak och pussade mig på pannan.
*10 minuter senare*
-så... Vem ska sova vart och vilka ska sova med varandra? Frågade jag och sneglade på Mila.
Mila han inte säga något innan Vilhelm tog tag i henne och drog ner henne på madrassen. (Ja, Mikaela hade tagit fram en madrass
-haha okej, då lär ju ni sova med varandra där. Sa jag.
-men vad vill..... Mer han jag inte säga innan Isak hoppade på mig! Han kastade sig över mig och satt nu gränsle över mig och höll fast mina händer. Först fattade jag inte vad som hände... Jag blev lite rädd först, men sen insåg jag att han busade med mig.
Han såg nog på mig att jag blev rädd först...
-det är lugnt, jag ska inte göra något. Sa han.
-jag ska inte göra något förutom... Mer sa han inte innan han lutade sig över mig och kysste mig mjukt på läpparna.
-bästa liksom... Sa ville och kysste Mila fort för att inte Aa... Ni fattar nog, (eller inte, sry😂❤️)
-VILHELM! Sa Isak och små skrattade.
Haha, så osmart han är.. Isak släppte ju greppet om mina händer och satt bara över mig nu.
-ISAK! Sa jag och knuffade till honom så han ramlade av mig! Jag skulle kittla honom! Jag vet ju att han hatar att bli kittlad, och så är ju has skratt bara för gulligt!!
-jag kommer! Sa Vilhelm som nu hade släppt hans och Milas kyss. Medans jag höll fast Isak så kittlade Vilhelm han!
-NEJ! S..sluta v.vi..Vilhelm!! Skrek Isak mellan han "skrattattacker".
-haha. Får jag inte ha lite roligt med dig eller? Frågade jag och skrattade smått. Isak slet sig loss och skulle sätta sig upp, men först rulla ifrån oss. (Okej? Det låter fel men ni fattar nog😂❤️)
-AJJ! Sa Isak högt. Det ända man hörde var att Isak skrek aj och en duns.
-Haha smurto... Sa Vilhelm och jag och Mila kunde inte hålla sig för skratt.
-*host host* hej? Var det någon som sa i dörröppningen.
-hej mamma... Sa jag.
-vad gör nidå?
-äh, inget speciellt... Sa Isak som låg på golvet och "chillade"(stav?😂)
-okej, men iallafall så åker jag och pappa bort i ca 1-2 veckor! Klarar du dig själv då gumman?
Jag kollade på Vilhelm, Isak och Mila.
-Aa... Det tror jag väll, men så jag för bestämma HELT över mig själv? Sa jag bossigt.
-ja. Men riv bara inte hela huset, sa mamma.
-Nejdå. Bara en liten del av det. Sa jag och alla började skatta.
-haha okej visst! Men vi åker nu! Sa mamma.
Jag gick upp ur sängen och gav henne en kram, pappa kom precis upp så jag gav han en kram på samma gång.
-Hejdå! Sa alla innan ytterdörren stängdes. Och det dröjde inte länge innan. Alla skrattade igen, men den hör gången visste jag inte åt vad...
___________________________
Bra? Mer?
Asså bara jag som tycker dom skrattar överdrivet mycket eller?😂 jaja vill ni ha mer så rösta och kommentera!
Tack så jäv** mycket för 500+ läsare❤️❤️

De bästa av de bästa...❤ (skyscraper)Where stories live. Discover now