~isaks pov~
-jo eh... Jag och Vilhelm vill liksom eh...
-gå på bio mer er... Avslutade en otålig ville.
-såklart vi vill! Sa micha och Mila i mun på varandra.
Jag och Vilhelm gick hand i hand med Mila och Michaela till biosalongen.
-vad ska vi se för film? Frågade en nyfiken Micha.
-det får du se, sa jag och gick in i henne lätt.
-Mäh. Sa hon och knuffades tillbaka. När vi äntligen var framme gick vi in, jag och ville tog biljetterna Medans tjejerna köpte läsk, popcorn och sånt.
-men vad är det för film då?! Frågade Michaela när vi suttit oss och väntade på att filmen skulle börja.
-ville? Sa jag och kollade på han.
-en skräckis... Sa han och gjorde (😏) ett uttryck.
-va?! NEJ! Sa Mila och höll för munnen.
-Vilhelm!... Sa Mila.
-men lugn. Du vet att jag finns! Sa Vilhelm och pussade Mila lätt på kinden. Mila rodnade. Han höll om Mila och filmen började. Micha sa att hon inte var speciellt rädd, men hon var nog det...
-är du rädd micha? Frågade jag och höll om henne.
-nja.. Eller nej, jag är inte rädd... Sa hon. Efter en stund såg jag hur hon sökte kolla på filmen men vågade inte riktigt. Jag la min hand på hennes axel som var längst bort från mig och hon hoppade till.
-jasså? Inte rädd? Frågade jag.
-Asså, nej.. Eller... Sa hon men jag avbröt.
-erkänn! Det är inget fel att bara rädd! Sa jag och haft kramade henne.
-okej då, ja jag är rädd. Sa hon och blundade, och bet sig i läppen.
-det är lugnt, jag finns här! Sa jag och typ klappade på ena mitt lår, så hon förstod att hon skulle sätta sig. Hon kom och satt sig i mitt knä och somnade, Mila hade somnat i Villes knä.
*hemma*
~vilhelms pov~
Tjejerna har sovit sen mitten av filmen på bion, och jag och Isak la dom i Isaks säng, för vi gick hem till han igen.
-------
Ännu ett kort, men det får ni stå ut med😂❤️ bra? mer? Pöss å hare bra😘❤️💎🌸⭐️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
De bästa av de bästa...❤ (skyscraper)
Hayran KurguDen här novellen handlar om mitt favoritband, Skyscraper. Michaela är 12 år och blir ledsen bär hon ska flytta, men det händer skumma saker på hennes nya ställe, båda bra och dåliga... #15 i 'Skyscraper'