אדריאן:
אני וברונו נכנסים לתוך אחד מהמועדונים שלי ׳לבלוק׳ .
שבמקרה זה בין מהמועדונים הכי מבוקשים שלי, ובין המבוקשים בניו יורק.
אני צריך קצת להשתחרר מכל השבוע העמוס הזה.
המקסיקנים הורידו לנו שתי מחסני נשק והעצבים שלי בשמיים.
בקיצור, אני צריך זיון טוב.התישבנו בשולחן הקבוע שלנו בVIP שנמצא בקומה העליונה וכבר שתי זונות קלטו אותי בהתיישבו על שניי ירכי.
את אחת מהן אני כבר מכיר, אני חושב שהשם שלה מתחיל ב-א אבל אני לא בטוח.. אולי איב?
״מאמי רוצה ללכת אליך למשרד?״ הזונה שיושבת על הירך השמאלי לוחשת לי, האמת שמתאים לי לזיין אותה. יש לה שדיים טובים .
״מריה, עופי מכאן הוא שלי היום.״ הזונה שישבה על הירך הימני שלי אמרה, כן אני חושב שקוראים לה איב.
״אמה את תמיד איתו, תתני לי אותו קצת״ הזונה ביקשה מאי- אמה.
״תפסיקו לחפור לי, את איך שלא קוראים לך בואי נלך למשרד.״ אמרתי לזאת שעם השדיים. והיא חייכה בהתרגשות כאילו קיבלה פרס, טוב.. מבין אותה.
״מה? אדריאני אתה לא יכול להעדיף אותה עליי.. אני יודעת הכי טוב מה אתה אוהב ואיך.. אתה יודע..לא הספקת לרדת לי בפעם הקודמת..״ איב אומרת בקול שמחרמן אותי. אוקיי, אני הולך על איב.
אה אמה.🌶️🔥
״שבי על הבירכיים.״
התיישבתי על הכיסא במשרד שלי עם רגליים פתוחות ואיב התיישבה על הריצפה בנייהם. בלי החזייה שהייתה לה לפני מספר שניות
היא פתחה את הרוכסן שלי הוציאה את הזין שלי שכבר עמד מוכן בשבילה, והיא הכניסה אותו לתוך פיה עד הסוף בלי יותר מידיי חפירות, כמו שאני אוהב.
היא הזיזה את עצמה למעלה ולמטה בקצב מהיר שגורם לי לגנוח.
היא התחילה להיחנק מהגודל שלי וניסתה לצאת לרגע אבל שמתי את היד שלי בתוך השיער הסינטטי שלה, ודחפתי את הזין שלי בחוזקה לפיה, מזיין את הפה שלה.
אחרי כמה דחיפות גמרתי בפיה, היא בלעה הכל וחייכה אלי חיוך של שיניים לבנות ושפתיים ענקיות ומנופחות.
״תשכבי על השולחן על ארבע.״ פקדתי תוך כדי שאני שם קונדום.
היא הנשכבה על השולחן עירומה לגמרי בתנוחה שנותנת לי את הזווית המושלמת לכיוון התחת העסיסי שלה.
הכנסתי את עצמי לתוכה עד הסוף בלי התראה מיותרת, והיא התחילה לגנוח כמו משוגעת ספק מכאב ספק מעונג
״אהה כן תזיין אותי יותר חזק״ איב צעקה בזמן שאני דופק אותה על השולחן.
גמרתי ויצאתי ממנה מוריד את הקונדום קושר וזורק, לא לוקח סיכון שאיזה פסיכופטית תנסה את מזלה לעשות ממני תינוק.
❌🌶️הרגשתי במכנסיי רטט שבישר לי שקיבלתי הודעה לטלפון.
מריאנו:
קאפו, יש לי רעיון טוב על איך להוריד את המקסיקנים מהגב שלנו אתה בא? או שאתה עדיין מזיין את הבלונדינית?מריאנו הוא מי שמיניתי לנהל את המועדון, הוא היה אחד מהחיילים הכי טובים שלי וסמכתי עליו עם כל משימה, ואז קרה מקרה מצער בוא אימו אמיליה נפטרה, הוא ביקש ממני להוריד אותו מכל העיניין ולתת לו משהו שלא קשור לכל הרצח והזוועות שכוללות בהשתתפות של המאפיה. כמו שאימו רצתה. שיפסיק. כמובן שהסכמתי.
נתנתי לו לנהל את המועדון במקום, אני הכי מכבד אותו ואת בקשותיו בעולם.
גדלתי איתו. אימו הייתה כמו אמא שניה בשבילי. המוות שלה כאב גם לי.
אבל חוץ ממנהל הוא עוזר לי לפעמיים בתיכנון של דברים מסויימים, כמו עכשיו, עם המקסיקנים.התחלתי להתקדם לכיוון היצאה מהמשרד
״מאמי לאן אתה הולך? אתה לא רוצה לרדת לי?״ איב שאלה בקול המאוכזב והמפתה שלה
״אל תקראי לי מאמי אני לא חבר שלך, תקראי לי אדוני או מר פרובנזו״ אמרתי כשאני לא מתייחס למה שהיא אמרה אחרי המילה ׳מאמי׳
״אוקיי אדוני.. פשוט חשבתי שתרצה לטעום קצת מהכוס שלי..״ היא אמרה בטון פלרטטני
טוב נו כמה זמן כבר זה יקח?יצאתי מהמשרד משאיר את איב מאחור להתלבש ולהתאושש מהאורגזמות שחוותה לפני מספר שניות
״נו איך היה? מרגיש משוחרר?״ מריאנו שואל
״אני לא מתכוון לשוחח איתך על חיי הסקס שלי, תודה.״ אמרתי
״חבל, ממש רציתי לשמוע איך אכלת את התחת הענק של הבלונדינית״ מריאנו אמר הפרצוף שמסמן לי שהוא ממש מדמיין את זה.
״אמרת שיש לך רעיון לגבי המקסיקנים״ החזרתי אותו לסיבה שאני לא מחפש את הטרף הבא.
״חשבתי על זה הרבה ואנחנו צריכים להגיב בדרך שתגרום להם להתחרט על היום שחשבו על להתעסק איתנו.״ מאריאנו התחיל לדבר ברצינות
״דבר״
״מה הדבר שהכי יקר ערך לפאבלו היקר?״ מאריאנו שאל אותי בכוונה שאמשיך
״אישתו.״ אמרתי את המובן מאיליו
״בידיוק, אני אומר שנחטוף את אישתו לידיים שלנו, ניתן לו להילחץ ולפחד קצת, ואתה יודע איך זה נשי המאפיה.
נותנים להן מכה קטנה והן מתחילות לבכות. אז להכניע אותה ולגרום לה לעשות מה שאנחנו צריכים יהיה משחק ילדים.״
״בסדר נסגור תוכנית עם ברונו. איפה הוא אגב?״
״מזיין את זאת עם השדיים שסירבת לה. עכשיו אני קולט שגם אני חייב זיון..— ואו היא לוהטת.. ביי הלכתי״
מריאנו נעלם לי בשניות ונשארתי לבד, הלכתי לכיוון הזכוכית במתחם הVIP שנותנת גישה להסתכל על הקומה התחתונה במועדון, אני צופה באחת החשפניות שרוקדת על עמוד וכמה מבוגרים שמזילים ריר עליה,
ועניי נודדות לכיוון הבר רואה בחורה שלא נראת מקומית לבושה בשימלה לא יוקרתית כמו רוב הבנות במתחם.
הפנים שלה יפות קולטים את זה גם מרחוק.
אני בטוח שאם הייתי רואה אותה בתמונה הייתי חושב שהיא לא אמיתית, שזה פילטר.
אני חושב שהיא ברמנית חדשה, מוזר.
בדרך כלל מריאנו לא מקבל ברמניות ומביא רק בנים לשרת כי הוא טוען שאין לא זין להעיף את המטרידים מהברמניות,
מתאים לי לזיין אותה. היא חתיכת כוסית. ונראה שכל הבנים במועדון שמים לב לזה. היופי שלה מיוחד, לא יודע להשים את האצבע שלי על הסיבה לכך.
היא צוחקת מאיזו בדיחה שמשהו שמנסה את מזלו להתחיל איתה אמר לה, ונראה שהיא אפילו לא שמה לב לעובדה שהוא חרמן ושיכור.
לא עבר כמה שניות ומישהו גבוה שנראה העתק של הבחורה רק בבן מעיף את הבחור והתחיל להגיד לו דברים שנראים כמו איום.
אני יורד למטה לראות מה העיניין.אשמח לדירוג אם אהבתם💘
YOU ARE READING
Beautiful obsession [1]
Romanceאמא שלי מתה. העולם קורס מעליי והדבר הכי טוב היה נראה לברוח. אז אני ואחי הגדול ברחנו מישראל, ברחנו מהחברים, הקרובים, כי.. בתכלס לא נשאר לנו שם כלום. רק זיכרונות כואבים. אז טסנו לניו יורק, מנסים להמשיך את החיים. מרווחים כסף כמה שאנחנו יכולים ושורדים. ...