פרק 9

273 17 1
                                    

אלין:

״בוקר טוב אל, קומי״ התעוררתי לקולו של דין המבשר לי שהגיע הבוקר.
מרגישה כאילו לא ישנתי דקה. אני רצינית.
אתמול המשמרת נגמרה כל כך מאוחר!
״מה השעה?״ אמרתי בקול ישנוני וצרוד מהשינה
״כבר אחד בצהריים. את צריכה לקום למשמרת!״
״משמרת? על מה אתה מדבר לעזאזל?״
״אה? לא אמרתי לך? בבקרים אנחנו עובדים במסעדה ובערבים במועדון, רק ככה אוכל להחזיר את החוב למריאנו.״ בישר לי דין מידע כלכך חשוב.
״תגיד לי החלקת על השכל! למה לא פשוט אמרת לי!!״ אמרתי בפניקה ״מתי המשמרת מתחילה בכלל?״
דין הסתכל בשעון שלו ״עוד רבע שעה, את תספיקי..״ אמר דין בפחד
״אתה מת.״

לאחר עשר דקות ואני ודין כבר היינו במונית לכיוון המסעדה
״בבקשה תפסיקי להפחיד אותי ותסלחי לי.״ דין התחנן כשלא הוצאתי מילה כבר כל הנסיעה, כן. זה מצב נדיר.
האמת היא שסתם אני רוצה להפחיד אותו, מגיע לכלב.
בגללו כמעט קיבלתי התקף לב על הבוקר.
״סליחה סליחה אני מצטער את יודעת שלא התכוונתי אחותי היפה״ אמר בהתחנפות,
מודה, שכמעט ונכנעתי.
״האחות הכי יפה וטובה שיכולתי לבקש?״ המשיך
״אתה שואל או אומר?״ אמרתי בגלגול עיניים
״תסלחי לי?״ הינה, עכשיו הוא עושה את המבט המפורסם שלו שכל הבנות נופלות אליו,
וגם אני. בהיותי בת.
״אוקי אוקי רק תחזור להיות הדין הרגיל שאני לא אתרגל לכל המחמאות.״ נכנעתי כשבדיוק הגענו למסעדה המדוברת.

השעה עכשיו היא 2:36 ואנחנו כבר במחצית המשמרת!
חייבת להודות שזה לא נורא כל כך.
״אלין, לכי תקחי הזמנה משולחן 7.״ ריין הבחור שעובד איתי במלצרות אומר לי.
ריין הוא בחור גבוה, 1.85 אני משערת. עורו שחום ועיניו שחורות ומתאימות באופן מושלם לפרצוף שלו.
יכול להיות שקלטתי שהוא קצת פלרטט איתי, אבל התעלמתי מזה כדי לא ליצור מצב מביך בו אחי הגדול מדביק אותו לקיר באגרופים.

אתמול הוא גם כמעט עשה את זה.
כשמשהו נחמד ישב על הבר והתחיל איתי שיחה מצחיקה.
לאחר שהעיף אותו דין נזף בי בלי הפסקה על זה שאני לא אחראית, ושהוא רצה אותי לכוונות אחרות ממה שאני חושבת.
אני זוכרת שלפתע מישהו מפחיד עצר את הנזיפות של דין בי וקטע את השיחה החד צדדית שלנו בגסות.
הוא היה בחור גדול כל כך, שאם הייתי עומדת מאחוריו דין לא היה רואה אותי.
שריריו היו בולטים, היה לו קו לסת מחודד ועצמות לחיים אגרסיביים. אפילו יותר משל אחי.
שוב, לא חשבתי שזה אפשרי!
אני בטוחה שאם הייתי רואה אותו בתמונה הייתי חושבת שהבחור עושה פוטושופ.
עיניו היו אפורות על גבול השחורות, ושיערו השחור פרוע ונוטף סקס.
אני יכולה להתערב עכשיו על 5 דולר שהוא יצא הרגע מחדר של אישה.
סליחה שהסכום לא מלהיב כל כך, זה פשוט הסכום היחיד שהיה לי באותו הרגע בכיס.

״אלין? את מקשיבה? אני צריך שתלכי לשולחן 7״ לפתע שמעתי את קולו של ריין שעצר את הבהייה שלי.
״כן, עכשיו הולכת.״

התקדמתי לשולחן המדובר, וראיתי לפתע את אותו הבחור שחשבתי עליו לפני רגע, אלוהים למה לא חשבתי על מליון דולר? זה היה עוזר לי מאוד.
עיניו השחורות הסתכלו עליי ולא נראה שהוא
זיהה אותי,
או שהוא כן ואני פשוט לא מצליחה לקרוא את העניים הקפואות שלו.
״היי צהריים טובים, מה תרצה להזמין?״ אמרתי בחיוך, מתנהגת כאילו אתמול לא הרג את אחי עוד שניה במבטו. כן, שכחתי לציין את זה.
״קפה שחור עם אחד סוכר.״ אמר וממש החזקתי את עצמי לא להגיד ״מה עם מילת הקסם?״
״שיהיה מהיר.״ אמר אליי בחוסר התעניינות
אחח, אני שונאת גברים חיים בסרט! קחו דוגמה לגברים שלעולם לא אצא איתם.
״כבר מגיע.״ אמרתי והשלמתי עם העובדה שהבחור לעולם לא יגיד ׳בבקשה׳

הלכתי לכיוון המטבח וביקשתי את מה שהלקוח ביקש.
בזמן שההזמנה יוצאת הלכתי להביא הזמנות מעוד שולחן שהרגע התיישבו אליו חבורת בנים שנראים בגילי.
אוקי, בואו נלך לקבל קצת טיפים.

שבוע טוב ובשורות טובות לעם ישראל 🇮🇱❤️

Beautiful obsession [1]Where stories live. Discover now