פרק 26

164 15 2
                                    

אדריאן

כל גופי זועם כשהיא הוציאה את המילה הנוראית הזאת מפיה המתוק. לא מבין למה היא חושבת דבר כזה על עצמה. מה? רק בגלל מה שעשינו? זה לא הופך אותה ל.. זו.. אני לא מסוגל להגיד את המילה הזאת עליה.
היא לא זונה. זונה זאת הגדרה שונה לגמרי מהאופי התמים והמושלם שלה.
היא הזיזה אותי ממנה בקושי שראיתי בעיניה הירוקות. היא אמרה שה׳יחסים׳ בינינו לא נכונים או בולשיט בסגנון הזה.
היא חושבת שאנחנו סטוץ? אני הולך להראות לה שלא. פאק. אני הולך להוכיח לה שפאקינג לא.
אני רוצה אותה. לא רק את הגוף הסקסי שלה. אותה.. בכל המובנים. הרומנטים? בחיי. אני לא יודע מה יש לי. למה אני רוצה להצחיק את הבחורה הזאת בכל שניה שהיא לצידי רק כדי לראות את החיוך שלה על השפתיים? למה אני רוצה שיהיה לה טוב? שאף אחד לא יפגע בה? למה אהרוג בידיי כל בנאדם שיסתכל לכיוונה ? זה אומר ש.. אני אוהב אותה? לא. זה לא יכול להיות הגיוני. ואם כבר מדברים על אהבה, אני בטוח שכל מה שהבחורה שמתחתי מרגישה כלפי זה רק משיכה מינית מטורפת.

״האישה שלך?״ שאלה למשפט שאמרתי קודם בחיוך לבן ויפה. אני מסתכל לכיוון שפתיה האדומות והנפוחות משפתיי שטרפו אותה בחייתיות. פאק הביצים שלי כל כך כואבים כשאני חושב על שפתיה על שפתיי שוב
״כן.״
״ולמה אתה חושב שאני האישה שלך?״
״אני לא חושב נסיכה. אני יודע.״ חייכתי אליה ונישקתי את הלחי האדומה שלה
״תפסיק לנסות להביך אותי.״
״אני לא מנסה להביך אותך אני רק אומר את האמת. את האישה שלי. מיה פיורה . ואני אדאג שתהי מאושרת כל עוד זה תלוי בי.״ ואו. מה אמרתי עכשיו?
״אתה רוצה שזה יהיה תלוי בך?״ החיוך של הפיורה שלי היה כל-כך גדול עכשיו.
״כן. אני רוצה אותך. את כולך.״
״במובן הפיזי.״ אמרה בחיוך עצוב, שאני כבר יודע לזהות היטב.
״לא. במובן הרומנטי. אני לא רוצה אותך כסטוץ מיה פיורה.״ הודאתי הרגע ברגשות שלי או שדמיינתי? לא.. זה שאני לא רוצה אותה כסטוץ זה לא אומר כלום.
״אבל אתה לא בחור של זוגיות. ״ פלטה ומיד חסמה את פיה בזרועותיה ״שיט סליחה. אמרתי את מחשבותיי בקול רם.״ אמרה סמוקה כולה ואני רק חייכתי אליה. אז זאת הבעיה? היא חושבת שאני לא בנוי לזוגיות?
״תני לי להוכיח שאני דווקא כן בנוי לקשר רציני. שלא חייב להיות במובן הפיזי.״ מנסה לשכנע אותה שאני מתאים בשבילה.
״אני מקשיבה.״ יש.
״אמרת שהיה אמור להיות ערב סרט היום לא ככה?״
״כן.. אבל.. אני לא מבינה לאיפה זה הולך.״
״את תראי שהערב, אנחנו נשב יחד. נראה סרט מכורבלים. ואני לא אזום שום דבר מיני.״ אני לא בטוח שאוכל לשלוט בעצמי, אבל בכל זאת, אני מנסה לשנות את מחשבותיה עליי.
ירדתי ממנה והתיישבתי בספה . מסמן לה לבוא להתכרבל אליי.
״כן? אתה תצליח להתכרבל איתי ולא לגעת בגופי?״ אמרה בהתגרות.
״כן.״ אמרתי מהוסס. אבל לא שמעו זאת בקולי הנוטף ביטחון.
״אוקיי. אז. איזה סרטים אתה אוהב?״ אמרה כשהתיישבה יותר קרוב אליי וחיבקה את גופי כדי להתמקם לתנוחה שהכי נוחה לה.
״אימה.״
״סבבה, אז אני שמה רומנטיקה.״

Beautiful obsession [1]Where stories live. Discover now