אלין
** בפרק הולך להיות תכנים מיניים למי שלא מתאים מוזמן להעביר את הפרק 3> **
אנחנו מתנשקים. כבר..... אין לי מושג. אבל זה קורה.
זאת הפעם הראשונה שלי ו-פאק, למה זה מרגיש כל כך טבעי וקסום?
אוקיי שום דבר קסום לא קורה בנשיקה הזאת.
אדריאן טורף את פי בתשוקה ורעב שאין לו שובע. ידיו כבר ממזמן על התחת שלי. וגם זה, מרגיש כל-כך טבעי.
אני נאנחתי לתוך הנשיקה הזאת פעמים רבות. והוא בתגובה נהם והצמיד אותי יותר לדלת הכניסה של חדרו.
גופנו צמודים זו לזו עד אפס מקום ואני מרגישה את הזקפה שלו בבירור נלחצת על איברי. מאיימת לצאת ולקרוע אותי. כי אלוהים. הוא מרגיש גדול.
אדריאן מוריד את ידיו מהתחת שלי קצת מטה ואז מרים אותי בתנופה כך שאהיה על מותניו באוויר. פלטתי צעקה קטנה לתוך הנשיקה והוא רק
חייך. ואני חזרה.
אלוהים מה אני עושה?
עורי מעקצץ בתשוקה כשהוא מוביל את שנינו למיטה ומתיישב עליו כשאני עדיין עליו. אנחנו עדיין טורפים אחד את השניה ולשונו חוקרת את פי שוב ושוב. שיניו נושכות את שפתיי ואני מושכת עם שיניי את שפתו התחתונה בחזרה. אנחנו משחקים עם הפיות שלנו דקות ארוכות ״מיה פיורה.. תפסיקי להזיז את המותניים שלך לפני שאעשה משהו שאתחרט עליו.״ אדריאן מסתכל עליי ואני נבוכה ובאה לרדת ממנו כשנזכרת שאני רק עם תחתונים מתחת לחולצה הקצרה שלו. והוא במהירות מקבע את ידיו על מותניי ולא נותן לי לזוז.
״או או , את לא הולכת לברוח ממני.״ אמר וטרף את שפתיי שוב. אני מרגישה את זקפתו ממש מעל הכוס שלי , הבד של התחתון החוטיני לא ממש עושה עבודה טובה בלהפחית את הרגשות המעורבים שעוברים לי שם. ובלי שליטה מזויינת אני מתחילה לנוע מעליו.
לנוע מעל מכנסי האלגנט שלו, אני מתחכחת בו והחגורה שלו משפרת את החיכוך שהיא משפשפת לי את הדגדגן מבעד לתחתון הדק.
״פיורה.. מה את עושה?״ הוא עוצר את מותניי ואני נעלבת , הוא לא רוצה אותי?
״אה.. חשבתי.. שאתה רוצה.״ כל הביטחון שהיה לי לפני רגע ירד בשניה אחת. ״פאק. כמובן שאני רוצה. ואני רוצה יותר מיזה ואת יודעת את זה. אבל אני רוצה לקחת את זה איתך לאט.״ אמר לי וזה הרגיש לי מעט כאילו מנסה לנחם אותי. ״אתה סתם משקר. פשוט תגדל ביצים ותגיד שאתה לא רוצה.״ אמרתי בכעס. עדיין יושבת עליו וידיי שעטפו את לחיו עד לפני רגע שלובות עכשיו על החזה שלי.
״אם את רוצה את יכולה לרגיש ממש עכשיו את הביצים שלי המפוצצות בזרע שמחכה לצאת. רק.בגללך.״ אמר מילים גסות שגרמו לי להסמיק במבוכה ולרעד נעים לעבור במהלך עמוד השדרה שלי והוא כתגובה להסמקה שלי התקרב אליי ושאל ״אני יכול לנשק אותך שוב?״ הנהנתי נמסה מדבריו החלומיים.
והוא מיהר לנפץ את האשליה של הבחור הטוב וקרע את שפתיי באגרסיביות הידועה שלו. הוא מלקק את שפתיי עם לשונו בבקשה אילמת להיכנס ואני פותחת את שפתיי מבלי לחשוב פעמיים.
שוב. אני מתחכחת מעליו. לא מצליחה לעצור את עצמי. הפעם הוא לא עוצר אותי. אני לא חושבת שהוא מסוגל. כי פאק. ברגע שהתחלתי הוא פלט גניחה סקסית ברמות , שמזל שלא גמרתי באותה השניה.
אני מרגישה את התחתונים שלי ספוגים תחתיו ומתפללת שלא יקלוט את הדבר המביך שקורה לי שם רק בגללו.
אני לא הולכת לשכב איתו. אני שמעתי שיש דבר כזה סקס יבש. רק להנות קצת לפני המשמרת הארוכה שהולכת להיות לי.
אני מחליטה ללכת על זה ודוחפת את אדריאן לאחור כך שהוא שוכב ואני יושבת עליו, במרכז גופו.
אנחנו במרכז המיטה הענקית של אדריאן ואני נזכרת רק עכשיו שאין לי מושג איך רוכבים. ברגע האמת.
״אוקיי, זה הזמן להגיד שאני לא יודעת לרכב?״ שאלתי מובכת בחיוך קטן. אלוהים. עיניו השחורות מתשוקה של אדריאן תופסות את עיניי ובלי להגיד שום דבר הוא מתחיל להניע את אגני מעליו בתנועות אחידות ואיטיות. הוא מתענג על כל תנועה שהוא עושה לי ואני מתענגת גם כמוהו.
יוצאים ממני קולות שמעולם לא הוצאתי מפי. אני משתדלת לגנוח בשקט ואדריאן שם לב לזה כי הוא אומר לי ברכושניות ״ אל תסתירי את הגניחות היפות שלך ממני מיה פיורה. אני רוצה לשמוע אותך.״ גלים של תשוקה עוברים במהלך עמוד השדרה שלי ואני מתחילה להבין את התנועות שאדריאן מדריך אותי לעשות עליו. אני מזיזה את ידיו ממני ואני מכניסה את אחת מהן לתוך התחתונים שלי. נואשת למגע קל שם.
הוא ממהר לעשות כבקשה האילמת שלי ומתחיל לסובב את האצבע שלו סביב הדגדגן הפועם.
אני לא נשארת אדישה ורוכבת על הזין העומד שלו. הדבר היחיד שמפריד בינינו זה המכנס שלו והתחתונים שלי. אבל בכל זאת אני מרגישה אותו טוב בכוס שלי. ״את רוכבת כל-כך טוב מיה פיורה״ אני רוכבת יותר מהר, מהר כל-כך עד שאני חייבת לזרוק את ראשי אחורה מכדי להתמודד עם כל העונג שמציף אותי.
ממש לפני שאני גומרת, אדריאן תופס במותניי ומרתק אותי מעליו. אני מסתכלת עליו מעט בבלבול, ואז הוא מתחיל לדפוק בי. כן כמו שזה נשמע, אדריאן מעלה ומוריד את אגנו בתנועות חזקות ומהירות לכיוון הכוס שלי שמקבל את הדפיקות החסרות רחמים האלה כעונג לא נורמאלי.
הוא דופק בי חזק כל כך שאני בטוחה שהוא מנסה להיכנס אליי מבעד לכל הבגדים שמקיפים אותנו.
אני גונחת וגונחת והגניחות שלי כבר הופכות לצעקות. לצעקות של השם שלו.
ידיו של אדריאן כבר לא מרתקות אותי באוויר כדי להצליף בי עם מותניו אלא נותן לי לקפוץ עליו בקצב שהוא מעלה ומוריד את אגנו. אני קופצת על הזין שלו במהירות שגורמת לי להזיע כמו משוגעת ״אח..פיורה אני גומר״ אלוהים. ״גם..א-אני״
אני גומרת ברגע שאני אומרת את זה ומייד אחרי זה אני מרגישה נוזל חמים נוסף מלטף את התחתונים הספוגים שלי. זה השפיך של אדריאן. הוא גמר. בגללי. אני לא מצליחה לרסן את פרץ ההתרגשות שעבר בגופי ואני מחייכת חיוך מטומטם.
אדריאן מכניס את ידו מבלי התרעה לתוך התחתונים שלי, ונגע בכוס שלי , ואז חייך כשראה שהרעדתי למגע שלו שם. לאחר שסיים את הליטוף האיטי והמייסר שלו, הוא הוציא את כף ידו ומצץ את שתי אצבעותיו שנגעו הרגע ברטיבות שלי. פאק.
למה אני רוצה לגמור שוב?
״זה היה כל-כך טוב מיה פיורה.״ אמר כשידיו כבר היו סופית מאחורי ראשו והוא הסתכל עליו מחוייך ומעט סמוק מהעובדה שהוא גמר הרגע.
שיט אני לא מאמינה שבאמת עשיתי את זה עכשיו.
פתאום אני קולטת שאני עדיין יושבת עליו ושחולצה היא הדבר היחיד שמסתיר את התחתונים הרטובים שלי ממנו.
אני ממהרת לקום ממנו אבל הוא מייד מושיב אותי שוב על זקפתו? איך הוא התעורר שוב לעזאזל?
פניי מתחממות ואני בטוחה שאני נראת מגוחכת עכשיו בפניו. ״הרגע רכבת וגמרת על הזין שלי, התחתונים שלך ספוגים בגללי. שלא תעזי להתבייש ממני מיה פיורה.״ אמר בחיוך רכושני. למה המילים הגסות שלו מדליקות אותי יותר ממה שהם צריכות? אני אומרה להיות מובכת עד מוות ממה שהוא אמר עכשיו אבל הכוס שלי פועם בחוזקה
״אני לא מתביישת אני רק.. פאק! עכשיו אני נזכרת שאני מאחרת לעבודה. שיט. שיט. שיט!״ אני ממהרת לקום ממנו ולצאת מהחדר במהירות.
אדריאן ממהר לצאת אחריי מהחדר והולך אחריי בקריאה של שמי אבל אני מתעלמת ממנו בדרך למעלית.
בהמשך המסדרון יש מראת גוף גדולה אז אני ממהרת להסתכל בהשתקפות שלי ומזדעזעת מכל רגע.
שפתיי נפוחות ופצועות, והקוקו המתוח שלי לשעבר הפך להיות מרושל ומכוער. וכולי פאקינג אדומה.
אלוהים איזה פדיחה.
זהו. הולכים לבית. המקום הזה מוציא ממני צדדים שאני לא צריכה בחיים. אני לא כזאת. בחורה של..סטוצים.
אני רק חושבת על המילה הזאת מכוונת אליי ונגעלת מעצמי.שתי פרקים ארוכים באותו יום (!) כפיצוי על הזמן שנעלמתי
YOU ARE READING
Beautiful obsession [1]
Romanceאמא שלי מתה. העולם קורס מעליי והדבר הכי טוב היה נראה לברוח. אז אני ואחי הגדול ברחנו מישראל, ברחנו מהחברים, הקרובים, כי.. בתכלס לא נשאר לנו שם כלום. רק זיכרונות כואבים. אז טסנו לניו יורק, מנסים להמשיך את החיים. מרווחים כסף כמה שאנחנו יכולים ושורדים. ...