אדריאן:
זאת הבחורה הישראלית מאתמול, היא מילצרה לי במסעדה הקבועה שאני הולך אליה כל צהריים מאז שאני זוכר את עצמי.
חייב להגיד שהישבן שלה נראה אפילו יותר טוב עם הסינר הזה. אם זה אפשרי..
כשהיא מלצרה לי, לא הראתי לה שאני זוכר אותה, אבל היא בהחלט זכרה אותי.
היא דיברה איתי כרגיל, ואפילו התחצפה מעט.
כשביקשתי בקור האופייני לי את הקפה הקבוע שלי, היא השיבה ׳מה עם מילת הקסם?׳ בביטחון מושך ותמים.
אהבתי את זה שלא פחדה ממני ואמרה את מה שעלה לה באותו הרגע לראש, אני אוהב בחורות שלא מתקפלות רק ממבטי.
הבחורה הזאת בנוסף להכל הסתכלה בעיני בביטחון ולא הראתה שבריר פחד .
לאחר שסיימה עם ההזמנה שלי היא הסתלקה לכיוון המטבח ולא ראיתי אותה למספר דקות,לאחר מכן היא יצאה לכיוון ארבעה נערים שנראים בסביבות הגיל 18-19 היא התקדמה אליהם בחיוך משכר ולקחה הזמנות מכל אחד מהם.
שמתי לב למבטים שהם מגניבים אליה כל שניה, וכשהתסתובבה, כמו כלבים שמסתכלים על הבונזו שלהם, הסתכלו לה על התחת והעבירו את הפנטזיות שלהם בה אחד עם השני.
ילדים.
אני לא יודע למה היה לי מין דחף בליתי מוסבר לקום ולהשתיק את הנערים המגוחכים האלו מהדיבורים על המלצרית שאוננתי עליה כמו ילד לפני כמה שעות.
אבל לפני שהספקתי להחליט אם לעשות זאת, הפ שתקו ברגע שהיא יצאה מהמטבח עם הקפה שלי בידיה בחיוך מנומס לכיווני. חיוך לבן וישר.
בנוסף אליה, מאחוריה בא עוד משהו שחום עור, גבוה ורחב, בבירור רואים שהוא בעניין שלה.
אלוהים, למה זה מפריע לי?היא הבחורה הכי יפה שראיתי מימי.
עורה בהיר וזוהר, פניה טבעיות ועדינות, שפתיה תפוחות ואדמדמות כאילו אכלה ארטיק דובדבן מלפני כמה דקות.
עיניה ירוקות וגבותיה הדקות היו חומות ממש כמו שיערה הארוך שהגיע עד ההתחלה של ישבנה. מותניה צרות וכך גם ביטנה השטוחה. רואים זאת בברור עם בגדיה הצמודים, שמבליטים את רגליה הארוכות.
כל כך מושכת.
היא לבשה חולצה שחורה וצמודה עם וי קטן וטייץ שעוטף את התחת העגול והקטן שלה כל כך יפה שעושה חשק לנגוס בו.
כמו שהתחת שלה היה קטן ועגול כך עם השדים שלה. עגולים, קטנים, וחצופים.
ושוב, עושים חשק לנגוס בהם.
אני חייב לזיין אותה כבר כדי שהאובססיה המוזרה הזאת תעבור, מה יש לי?מספר לא מזוהה:
מר פרובנזו רציתי לשאול אם אתה פנוי לבוא אליי..הודעה ממספר לא מזוהה עצרה אותי מהבהייה ביפה שממולי. מי זה לעזאזל?
את/ה:
מי זה?מספר לא מזוהה:
מה זאת אומרת? חחח אדריאני, כמעט והאמנתי לך שאתה לא זוכר אותי.את/ה:
מי את ולמה את קוראת לי אדריאני לעזאזל? אם את אחת מהזונות שזייינתי פעם אחת במועדון ובדרך פסיכית הצלחת להשיג את המספר שלי, תמחקי אותו ותפסיקי להטריד אותי בהודעות.את/ה:
ותפסיקי לקרוא לי אדריאני.מספר לא מזוהה:
מר פרובנזו, זאת אני. אמה. מלפני כמה שעות זיינת אותי כל כך חזק שכמעט נקרעתי מבפנים וכבר שכחת?את/ה:
יש לך קושי בהבנת הנקרא או משהו? ממש כתבתי שאם זאת זונה להפסיק להטריד אותי בהודעות.מספר לא מזוהה:
אני לא זונה. אני בסך הכל צריכה את הזין הגדול שלך עכשיו בתוכי. ואני בטוחה שהפה הסקסי שלך גם מתגעגע לכוס שלי.(אימוג׳י קורץ)אולי אם אזיין אותה כך אשכח קצת מהבחורה הישראלית עם הציצים החצופים.
את/ה:
איפה את גרה?תודה על 200 צפיות😩
YOU ARE READING
Beautiful obsession [1]
Romanceאמא שלי מתה. העולם קורס מעליי והדבר הכי טוב היה נראה לברוח. אז אני ואחי הגדול ברחנו מישראל, ברחנו מהחברים, הקרובים, כי.. בתכלס לא נשאר לנו שם כלום. רק זיכרונות כואבים. אז טסנו לניו יורק, מנסים להמשיך את החיים. מרווחים כסף כמה שאנחנו יכולים ושורדים. ...