~4.Bölüm~

41 5 0
                                    

Lee Hyun'un Annesi
- Açmısın?Sana diyorum açmısın.Öfff beni duym-

Annesi Lee Hyun'u öyle yerde baygın görünce şok geçirmişti.Arabasıyla hemen hastaneye götürdü.

Lee Hyun'un Annesi
- Lütfen yardım edin lütfen!

Binna'nın ağzından
Yemek molasına çıkmıştık.Elime çubukları alıp yemeye tam başlamıştım ki bir kadın yardım edin diye bağırmaya başladı.Yemeklerimizi orada bırakıp kadının yanına koştum.Kız baygın yatıyordu onu muayne etmek için odaya götürdük.Muayneyi yapsamda bir şeyler aklımı kurcalıyordu.Kız neden durduk yere bayılsın ki.Yakınına sormak en iyisiydi yoksa işin içinden çıkamazdım.

Binna
Gelen hastanın  yakını sizmisiniz?

Lee Hyun'un Annesi
-Evet,ben annesiyim neyi var?

Binna
Kızınız nasıl bayıldı,bir hastalığımı vardı?

Lee Hyun'un Annesi
-Hayır hastalığı yoktu.Gayet iyiydi.

Kadın ya bir şey bilmiyir ya da bana yalan söylüyordu.Kız kendini sırf bayıltmak için kendini yere atamayacağına göre yani bu son ihtimal olduğunu düşünüyordum.Kafam çok karışmıştı kızın uyanmasını beklemek en iyisiydi.

Binna
- Kızınızın uyanmasını bekleyeceğiz o zaman size net bir şey söyleyebilirim.

Kadın kafasını tamam anlamında hareket ettirince yanından ayrıldım.Çok tuhaf bir kadındı.Bir süre sonra hemşirelerden uyandığı haberini aldım ve odasına gittim.Odaya girince kız odayı inceliyordu içeri girdiğimde bir an olduğu yerde sıçradı.

Binna
- Korkmana gerek yok.

Lee Hyun
- Ko korktuğumu s sana kim söyledi!

Kız çok agresif konuşuyordu.Ayrıca kekeliyordu.

Binna
- Şimdi sana bazı sorular sormam gerekiyor.Yakın zamanda değişik şeyler olduğumu ya da tuhaf hissettin mi?

Kız öylece suratıma bakıyor,sadece susuyordu.Konuşmasını bir müddet bekledim en sonunda dudaklarını aralayıp konuşmaya başladı.

Lee Hyun
- Bu aralar kekeliyorum aslında hiç olmazdı.Ayrıca bugün birden başıma çok ağrıdı acı çekiyor gibiydim,merdivenlerden çıkarken de çift görmeye başladım.Bu sorularınızı cevaplar mı doktor?

Birden böyle söyleyince duraksadım ona ne söylemem gerekiyordu?MR çektirirsem aklımdaki sorular gidecekti.

Binna
-Evet cevaplar.Şimdi seni MR çektirmeye aşağı indireceğim korkulacak bir şey yok tamam mı?

Lee Hyun
-İyide beni neden MR çektirmeye götürüyorsun kötü bir şey mi var yoksa?

Binna
-Hayır kötü bir şey yok sadece bir şeyden emin olmak istiyorum o kadar sen sadece sakin ol.

Yüzüme anlamsızca bakıyordu.Umarım düşündüğüm şey değildir.Hemşireler kızı MR çektirmeye aşağı indirirken kadın bana doğru hızlıca yürüdü.

Lee Hyun'un Annesi
-Onun neyi var doktor?

Binna
-MR çekildikten sonra emin olacağım ve size kesin bir cevap vereceğim.Hastanın adı nedir?

Lee Hyun'un Annesi
- Lee Hyun adı bu Lee Hyun.

Kafamı tamam anlamında onayladım ve aşağı indim.Lee Hyun gayet sakin bir şekile MR'a girdi.İçinde hiç korku yoktu ya da yansıtmıyordu.Bir süre sonra MR'dan çıkmıştı hala aynı yüz ifadesine sahipti.

Lee Hyun
- Sonuçlar ne zaman çıkar doktor?

Binna
- Biraz bekleyeceğiz sabret.

Aşk DoktorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin