~21.Bölüm~

12 3 0
                                    

Akşam olunca Yie Ga-ram ve ChungAe-ri Lee Hyun'un kapısının önüne gelmiş onu bekliyorlardı.Bir süre sonra Lee Hyun dışarı çıkmış birlikte aşağı kata doğru yürüyorlardı.Kendilerine sessiz bir köşe bulup yemek tepsileri ile oturdular.Lee Hyun etrafına bakıyor ChungAe-ri ve Yie Ga-ram yemeklerini yiyorlardı.

Yie Ga-ram
-Hey Lee Hyun neden yemeğini yemiyorsun.Soğuyacak yoksa.

Lee Hyun
-A do doğru,haklısın.

Onlar bir yandan yemeklerini yiyor bir yandan da birbirlerine kendilerini tanıtıyorlardı.O sırada telaşla içeri Jung Soon-Bok girdi.Yüzünü endişe ile kapalıydı,gözleri birini arıyordu.Etrafına bakınıyordu en sonunda dönmeyi bırakıp Yie Ga-ramların masasına doğru yürümeye başladı.

Jung Soon-Bok
-Haaa Lee Hyun sen nerelerdesin,sana bir şey oldu sandık.Bir an tekrar çatıya çıktığını düşündüm.

Lee Hyun
-Özür di dilerim Bayan Jung Soon-Bok a amacım sizi endişe şelendirmek değildi.

Jung Soon-Bok
-Hey sorun yok,iyi olduğunu gördüm o bana yeter yoksa profesör beni parçalardı.

Yie Ga-ram
-Bayan Jung Soon-Bok çok komiksiniz.

Jung Soon-Bok
-Ne yani benimle dalga mı geçiyorsun?

ChungAe-ri
-Yok canım neden sizinle dalga geçelim?

Jung Soon-Bok
-Beni komik mi buluyorsunuz?Hey bu eğlenceli mi?

Lee Hyun
-Ba bayan Jung Soon-Bok,sa saçlarınızı boyat tmışsınız,size ya yakışmış.

Jung Soon-Bok
-Hey kızım işini biliyorsun.Onu örnek alsanız iyi olur büyüklerinizle alay etmeyin!

ChungAe-ri Yie Ga-ram
-Özür dileriz Bayan Jung Soon-Bok.

Lee Hyun
-Bayan Jung Soon-Bok ş şey acaba bu bu akşam çatıya çı çıkabilirmiyiz?

Jung Soon-Bok
-Neee!Asla asla asla olmaz yoksa hem profesör hem de Binna beni patlamış mısır gibi çatır çutur yer.

Lee Hyun
-Ama ama Bayan Jung Soon-Bok  sa sadece oturucaz,cidden si sizi tem min ederim.

Jung Soon-Bok
-Bana güven verdin.Peki öyle olsun ama kimseye görünmeyin  ve geç kalmayın.

Yie Ga-ram
-Hadi ama Bayan Jung Soon-Bok siz o işi bize bırakın.

Jung Soon-Bok
-Peki peki,şimdi gidiyorum şşşş bu bir sır.

Üçüde kafasını sallayıp yemeklerini yediler.Lee Hyun Yie Ga-ram ve ChungAe-ri'ye onu çatıya beklemelerini söyledi.Biraz bekledikten sonra Lee Hyun elinde üç dondurma ile geri döndü.Koltuğa oturup gökyüzünü izlemeye başladılar.

Yie Ga-ram
-Vay canına daha önce burayı keşfetseydim gelirdim.

ChungAe-ri
-Manzarası çok güzel.Uzun zamandır bu kadar güzel vakit geçirmemiştim.Hey Lee Hyun burayı bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz.

Yie Ga-ram
-Aynı düşüncedeyim.Sen çok iyisin ayrıca dondurma yemeyeli baya olmuştu.

Lee Hyun
-Bu bu yeri elbette si sizinle paylaşa şacaktım.Siz b benim arkadaşımsı sınız.

Yie Ga-ram
-O haklı,hadi bir söz verelim.Bundan sonra ne olursa olsun her şeyi söyleyeceğiz ve her şeyi birlikte yapacak.SÖZMÜ!

ChungAe-ri
-Hey Yie Ga-ram çocuksu davranışlarını bırak.Çok fazla televizyon bakmaktan oluyor bunlar.

Yie Ga-ram
-Zaten biz çocuk değilmiyiz?Hadi ama söz verin söz ver söz ver söz ver.

Lee Hyun
-Söz,ha hadi ama ChungAe-ri söz ver.

ChungAe-ri
-Peki peki,söz.

Yie Ga-ram
-Haaa rahatladım.Hey saat geç oldu hadi gidelim yoksa Bayan Jung Soon-Bok bizi azarlar.

Lee Hyun
-O haklı gi gidelim.

Üçüde odalarına gitmişti.Hepsi çok mutluydu,özellikle de Lee Hyun.Onun bu zamana kadar hiç arkadaşı olmamıştı.Artık kendini daha mutlu hissediyordu.Chung Ae-ri ve Yie Ga-ram odalarına gittikten sonra ChungAe-ri masanın başına geçip günlüğünü kapağını açtı ve şu sözleri yazdı "Sevgili günlük onunla artık arkadaşız ve ben bunun için çok mutluyum.Yaşamam için,Yie Ga-ram'ın yaşaması için,onun yaşaması için her şeyi yapacağım".Kalemi masanın üstüne bırakıp günlüğü kilitleyip yastığının altına koydu.

Aşk DoktorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin