~15.Bölüm~

16 4 0
                                    

Profesör Mi'yi beklerken odasında oturduğum yerden bir göz gezdirdim.Aile fotoğrafları,dosyalar,yedek önlüğü ve aldığı ödüller vardı ama en çok dikkatimi masanın üzerinde duran rengi mor şekli ise su damlası olan kolye çekmişti.Bu kolye 7 yaşında trafik kazasında ölen kızına aitti.Profesör bu hastaneye yeni geldiğinde kızı ve eşi Busan'da ki evlerindelermiş.Daha sonra annesini özleyen kızı babasına ısrar edince Seoul'e gelmeye karar veriyorlar.Yolda neşeli bir şekilde şarkı söylüyorlar,hatta küçük kız annesi için resim bile çizmiş.Hastaneye varmalarına az kalmış ki karşıdan hızlı gelen araba,içinde olan kızı ve eşinin arabasına çarpıyor.Arbada sağlam kalan tek bir yer bile yok.Polis olayı inceledikten sonra anlaşılıyor ki çarpan adam içkiliymiş.Eşini arabanın altında kızını ise arabadan bir kaç metre uzaklıkta yerde yatar bir şekilde elinde de annesi için çizdiği resim ile buluyorlar.O kazada eşide kızıda hayatını kaybediyor.Hemşirelerin dediğine göre profesör o günden sonra bir daha asla gülümsememiş.Kendimi birden gözleri dolu bir şekilde buluyorum.Kapının önünden profesörün sesi gelince hemen elimin tersi ile akan yaşları silip kendimi toparlıyorum.

Binna
- Profesör Mi,size söyleyeceklerim var.Çok vaktinizi almayacağım.

Profesör Mi
- Güzel,seni dinliyorum ne söylemek istiyorsun?

Binna
- Lee Hyun'un evine gittim.Annesine formları imzalattım,işte formlar.

Profesör Mi
- Şaşırtıcı,senden beklemiyordum.Düşündüğümden daha hızlı çıktın,iyi.

Binna
- Aaaaa profesör sizden bir şey isteyebilirmiyim?

Profesör Mi
- Ne işler çeviriyorsun çok merak ediyorum.Ne istiyorsun benden?

Binna
- Lee Hyun'u dışarı çıkartabilirmiyim?

Profesör Mi
- Neee!Sen delirmiş olmalısın,asla olmaz hastaneden çıkması çok tehlikeli.

Binna
- Profesör lütfeeeen.Size yalvarıyorum ne olur izin verin.Hastanede boğuluyor olmalı.

Profesör Mi
- Sana olmaz dedim değil mi!

Binna
- Söyleyin bana bu zamana kadar sizden bir şey istedim mi?Hem yanında ben olucam gerçekten çok dikkat edeceğim.Hem hastaneye gelmemiz fazla sürmez.

Profesör Mi
- İyi tamam tamam.Ama geç kalmayın 1 saatiniz var.

Olduğum yerden koşarak profesöre sarıldım ve yanaklarını öpmeye başladım.Bu onu sinir etsede sinirlenmesi hoşuma gidiyor.

Binna
- Teşekkür ederim profesör,siz bir tanesiniz.

Profesör Mi
- Bırak beni seni sersem.Tamam tamam git hadi git.

Sarılmayı bırakıp yüzüne baktım, kocaman gülümseyip odasından koşarak çıktım.Zıplaya zıplaya Lee Hyun'un odasına geldim.Kapıyı tıklayıp içeri girdim.Televizyonda bir şeyler izliyordu.Mutlu olduğu gözlerinden anlaşılıyordu.Kapıyı kapatıp televizyona bakarak yanına oturdum.

Binna
- Yoksa sende mi Twice dinliyorsun?

Lee Hyun
- Evet u unni,sende mi dinliyo yorsun?Ben Bla blackpink, Stray Kids,E exo,Itzy bile dinli liyorum.

Binna
- Vay be sen ciddimisin?Şaşırdım doğrusu.

Lee Hyun
- Ama benim fa favorim BTS.

Binna
- Benim de favorim BTS.Seninle çok ortak noktamız var gibi görünüyor. Her neyse seninle birlikte dışarı çıkacağız.Üstünü değiştir hemen.

Lee Hyun
- Se sen ciddimisin unni.Aaaaa b ben kaç gündür b bunu bekliyordum.

Yataktan fırlayıp üstünü değiştirmeye gitti.Bu kadar çok istediğini bilmiyordum.Hala kekeliyordu,hemşirelerin dediğine göre hep başım ağrıyor diyormuş.Beni korkutan şey onu kaybetmekti.Ben bunları düşünürken o çoktan hazırlanmış beni bekliyordu.Yüzüme bakarak kocaman gülümsüyordu.

Aşk DoktorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin