~9.Bölüm~

30 2 0
                                    

Jung
- Hiç balık tutamadık,acaba balıklar nereye gittiler?

Binna
- Belkide gölde hiç balıķ yoktur.

Jung
- Ne yani biz şimdi boş yere mi o kadar bekledik?

Binna
- Galiba öyle oldu.Neyse sen yüzünü asma ben sana yemek ısmarlarım.

Jung
- Yo yo ben sana ısmarlarım sonuçta seni buraya sürükleyen ve aç bırakan bendim.

Binna
- Peki,daha fazla ısrar etmiyorum.

Jung ile beraber güzel bir restorana gelmiştik.Fazla insanın olmadığı sessiz,sakin,tatlı bir mekandı.Dekorasyonu insanı içine çekiyordu.Jung sandalyemi çekti.

Jung
- Burun hanımefendi.

Binna
- Teşekkürler beyfendi.

Teşekkür ederken aynı zamanda gülümsüyordumda.Sandalyemi çektikten sonra kendi sandalyesine oturdu.

Jung
- Evet,ne yemek istersin?

Binna
- Immm,bulgogi evet bulgogi yemek istiyorum sen ne yemek istiyorsun?

Jung
- Benim için hiç fark etmez.

Yemeklerimizi yedikten sonra ne kadar gelme desemde Jung beni eve bırakmıştı.

Lee Hyun'un ağzından

Normalde beni kontrol etmeye gelmesi gerekiyordu.Ne yedim, bugün nasılım diye sormaya gelirdi ama bugün yoktu.Acaba ona çokmu kaba davranmıştım.Ama beni anlaması gerekirdi,korkuyordum hem de çok korkuyordum.İçeri birden hemşire girdi.O belki bilirdi nerde olduğunu.

Lee Hyun
- Şeyy acaba doktor Binna nerde biliyormusunuz?

Yi Jae
- Evet biliyorum küçük hanım.İzne çıktı neden bir sorunmu var?

Lee Hyun
- Aa hayır bir sorun yok,teşekkür ederim.

Hemşire serumu kontrol edip odadan ayrıldı.Yoksa benim yüzümden mi izne ayrılmıştı?Yok canım her şey benim yüzümden değil ya.Dimi yani umarım değildir.Sonuç olarak ben suçluyum ve onun kalbini kırmıştım.Onu aramayı çok istedim ama ne telefonum var ne de numarası var.Belki hemşirelerden birinde vardır.

Yataktan kalkıp hemşirelerin odasına gittim.Kapıyı çalıp açtığımda hepsi bana bakıyordu.Ama içlerinden biri beni tanıdı ve beni dışarı çıkardı.

Jung Soon-Bok
- Sen Lee Hyun'sun değil mi?

Lee Hyun
- Adımı nerden biliyorsunuz?Sizinle daha önce ne konuştuk ne de sizi gördüm.

Jung Soon-Bok
- Hey hey sakin ol şampiyon. Binna bana senden bahsetmişti.Bir sorunmu var,neden hemşire odasına geldin?

Lee Hyun
- Şey doktor Binna'yı arayabilirmisizin,onu çok merak ediyorum.

Jung Soon-Bok
- Aaa anladım.Tamam senin için Binna'yı arayacağım sen şimdi odana git ben sana haber vericem.

Lee Hyun
- Çok teşekkür ederim.

Aşk DoktorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin