~7.Bölüm~

29 5 0
                                    

Kendime bir kahve aldıktan sonra bir masaya oturdum.Onun adına karar vermek,yüzüne karşı hemen ameliyat ol demek belkide yanlıştı.1 gün öncesinde annesi tarafından terk edilen bir kız ne kadar sağlıklı düşünebilir,ne kadar mutlu olabilirdi ki?Hepsi benim hatamdı.Bunları düşünürken Jung Soon-Bok yanıma geldi.

Jung Soon-Bok
- Hey,Binna senin neyin var?

Olan biten her şeyi Jung Soon-Bok'a anlattım.İçimde ne varsa bir bir hepsini söyledim.Ferahlamış hissediyordum.Cümlemin sonunu "hepsi benim suçumdu" diyerek sözümü bitirdim.

Jung Soon-Bok
- Hayır böyle düşünme.Nerden bilebilirdin böyle olacağını.Ayrıca kızın bu halde olması seninin suçun değil annesi olucak o kadının hatası.Kim hasta bir çocuğunu hastanede bir başına bırakıp gider anlamıyorum.

Binna
- Seninle konuşmak bana iyi geldi teşekkür ederim. Lee Hyun'un kontrol saati geldi gidip baksam iyi olur.

Jung Soon-Bok kafasını tamam anlamında sallayarak onayladı.Onu kafeteryada bırakıp Lee Hyun'un yanına gittim.Kapıyı yavaşça tıkladım, ses gelmeyince içeriye girdim.O prensesler gibi uyuyordu.Daha onu dün tanımıştım ama ona çok değer veriyordum.O yatakta uyurken ben yüzüne bakıp sadece ağladım.Uyandığını görünce göz yaşlarımı hemen sildim.

Lee Hyun
- Neden başımda dikiliyorsun doktor?

Başa dönmüştük.Artık unni değil tekrar doktor olmuştum.Hayatımı adadığım bu mesleğin adını duyduğumda sevinmem gerekirken onun ağzından duyunca garip hissediyordum.

Binna
- Seni kontrol etmem gerek buyüzden geldim.

Lee Hyun
- İyi,ne gerekiyorsa yap sonra tekrar uyumak istiyorum.

Onu muayne ettikten sonra hemen yatağa geri yattı.Bir şey demeden odadan çıktım.Kapıda Kim Jung ile karşılaştık.Artık söyledikleri şeyler bile sinirimi bozmuyordu.

Kim Jung
- Sen iyi gözükmüyorsun.Neden hastaneden izin alıp uzaklaşmıyorsun?

Binna
- Buna gerek yok izinlerimi boş yere kullanmasam daha iyi.

Kim Jung
- Binna,sen gerçekten iyi gözükmüyorsun.Git biraz kafanı dinle ayrıca ne zaman istersen bana anlatabilirsin,seni dinlerim.

Binna
- Teşekkürler Jung.

Belkide haklıydı izin alıp kafamı toparlasam daha iyi olurdu.Ama o zaman Lee Hyun hastanede tek kalacaktı.Gerçi pekte umrunda değildim.Bir kaç günlüğüne başka doktor gelse bir şey değişmezdi.Profesörün yanına gidip izin almak istediğimi söyledim.İlk başta duraksadı,beni baştan aşağı süzdü en sonunda kafasıyla onayladı.Dolabımdan çantamı alıp,önlüğümü çıkardım ve dolabıma astım.Hastaneden çıkmadan önce ortak odamıza gidip izne çıktığımı söyledim.Daha sonra yüzüme esen tatlı rüzgar ile yürüyerek eve gittim.Bir şey yemeden öylece uyudum.

Aşk DoktorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin