~14.Bölüm~

14 3 0
                                    

Kadının yanından ayrıldıktan sonra profesör Mi'yi aradım.Biraz çaldıktan sonra telefon açıldı.Nefes nefese kalmış,bana kızıyordu.

Profesör Mi
- Arayacak zamanı buldun Binna.Önemli değilse telefonu kapat.Şuan hasta taşıyoruz.

Binna
- Peki efendim ben hastaneye geliyorum.

Profesör Mi
- Kızım madem geliyorsun ne diye arıyorsun beni?Kapat telefonu,bir de seninle uğraşamam ben!

Telefonu yüzüme kapatmıştı.Evet,kapatmıştı tamam anladım hastayı taşıyorsun ama başkasına sinirlenip neden bana kızıyorsun?Her zaman sinirini benden çıkarıyor bu kadın.Eve gitmek için girdiğin yoldan dönüp hastaneye doğru yürümeye başladım.Oflaya puflaya hastaneye geldim.Hastaneye adımımı atar atmaz biri bana seslendi.Sesin geldiği yöne doğru kafamı çevirdim.

Hemşire
- Binna geldiğin iyi oldu.Bay Jung'un birden gözü karardı onun yerine sen gelebilirimsin?Bütün cerrahlar çıktı.

Binna
- Jung şuan nerede?

Hemşire
- Ameliyatta,gelsen iyi olur.

Binna
- Haaaa bir işide düzgün yapsa şaşarım.Gidelim.

Hemşire beni Jung'un olduğu yere getirdi.Saçlarımı hemen toplayıp,ellerimi yıkadım.Hemşireler beni hazırladılar.Jung gerçekten kötü gözüküyordu bu kadar dikkatsiz olması beni şaşırtmıştı.O da gelmeme şaşırmış olmalı ki bana ne işin var der gibi baktı.

Jung
- Neden burdasın?

Binna
- Bende seninle olmaya meraklı değilim.Hastanedeki doktorların hepsi çıktı gece vardiyasında ki doktorlar gelene kadar hasta ölür.

Jung
- Madem meraklı değilsin dışarı çık bu benim ameliyatım.Ben hallediyorum,senin gelmene hiç gerek yoktu.

Binna
- Belli halletmişsin,o yüzden mi hastayı kapatmadın?Benden nefret ettiğini biliyorum ben de senden nefret ediyorum ama ortada hasta var.

Jung
- Senden nefret ettiğimi bilmen güzel.Eğer çıkarsan işimi yapacağım Bayan Binna.

Binna
- Sana burda yardım etmeye çalı-

Jung
- Bana yardım etme sadece git burdan!Bir de seninle uğraşıyorum burda.

Ameliyattan çıkıp,kıyafetli çıkardım.Aman banane ne ne hali varsa görsün.İnatçı keçinin teki ne olacak.Yukarı kata çıkıp Profesör Mi ile konuşmaya gittim.Hemşire ameliyatta olduğunu söyleyince odasında oturup beklemenin daha iyi olduğunu düşündüm.

Aşk DoktorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin